Mode & Beauty alle pijlers

Goede liquid eyeliner?

07-01-2012 01:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Sinds een paar weken ben ik helemaal van de liquid eyeliner, ik heb alleen nog niet de ultieme gevonden.

Ik gebruik nu vooral de clubbing van Bourjois, en ik heb de superliner duo van l'oreal. Van de eerste vind ik het fijn de t kwastje superdun is, en van de 2e vind ik de finish van de inkt mooi, heel veel pigment en een matte finish, maar het vilttipje is net te dik.

Wie heeft er tips voor een goeie eyeliner??
Ik ben erg tevreden over de Artliner van Lancôme. Ik gebruik hem dagelijks en doe er toch bijna een jaar mee.
Gelliners van MAC zijn fijn. Je hebt deze in verschillende kleuren en doordat je je eigen kwast kan uitzoeken (koop je los), bepaal je zelf de dikte van je 'line'.

Google maar eens op MAC Blacktrack Fluidline voor foto's.
Salome bedankt voor de tip!

Flower, ik heb de gelliners van mac al, ik ben vooral blij met de kleur nightfish (was volgens mij limited edition) ik vind ze op zich best fijn, maar ik krijg m'n lijntjes niet zo strak als bij een liquid eyeliner.
Ik vind die van de Hema het prettigst, Etos op de 2e plaats. Wel even kijken naar het kwastje voordat je koopt. Dat kan nogal verschillen.
Essence van Kruidvat. Ook heeeel goedkoop
De Artliner heeft trouwens niet echt een kwastje, maar heeft meer een dunne lange viltstift punt. Hierdoor kan ik zelf beter reguleren of ik een dun of dik streepje wil.

Hij is wat duurder, rond de 25 euro, maar heb geen andere gevonden die zo fijn is èn zo lang mee gaat.
Lancome.
.
Ik zweer al jaren bij die van Rimmel, ik ben nog nooit een andere met zo'n fijn kwastje tegengekomen!
Kom toch steeds weer terug op die van de hema! Oogpotlood trouwens ook... Kan geen dure tegenop!
Die van Guerlain gebruik ik al jaren en gaat jaren mee. Lancome is ook oke.
Dankjewel voor de tips! Ik ga er vandaag even de stad voor in!

Geeft iemand ook ervaring met die van revlon of de stiletto van maybelline?
Ik gebruik al jaren de eyeliner van Maybelline,zwarte verpakking met gouden 'dop',zal even een plaatje zoeken

edit: kan nergens een plaatje vinden, dan weet ik niet of hij nog wel te koop is..
quote:Dotjemol schreef op 07 januari 2012 @ 08:58:

Die van Guerlain gebruik ik al jaren en gaat jaren mee. Lancome is ook oke.Moet je toch eens weggooien i.v.m. bacteriegroei.
Ik ga al jaren voor die van Rimmel. Met een echt kwastje i.p.v. een soort stift. Kost in het begin wel even wat oefening voor een vaste hand.
art liner van Lancome en ik de er bijna een jaar mee!
Ik ben gek op de miss sporty eyeliner!
Hema, die met vilttip staat hier ook op 1
Ook hier alleen maar hema, veel geprobeerd, kom altijd daar weer uit, en het kost geen drol!
Ik gebruik alleen die van Catrice. Verschillende soorten heb je bij dat merk :-)
Ik gebruik altijd graag de eyeliner van Sante black glamour want die is niet alleen erg mooi, maar ook 100% natuurlijk en dierproefvrij
De vloeibare van Etos eigen merk.

Ik heb al veel merken geprobeerd, deze vind ik echt de beste.

Gaat niet brokkelen en zit niet als zwarte vegen onder mijn ogen 's middags.

Goed heel smal penseeltje.
De Double Wear Eyeliner Liquid van Esté Lauder dat is echt topspul. Overleefd een stevige huilbui of fietsen in de regen, korrelt niet.
Ook Hema maar dan die stift dat is niet zo'n geklieder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven