Mode & Beauty alle pijlers

Goede liquid eyeliner?

07-01-2012 01:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Sinds een paar weken ben ik helemaal van de liquid eyeliner, ik heb alleen nog niet de ultieme gevonden.

Ik gebruik nu vooral de clubbing van Bourjois, en ik heb de superliner duo van l'oreal. Van de eerste vind ik het fijn de t kwastje superdun is, en van de 2e vind ik de finish van de inkt mooi, heel veel pigment en een matte finish, maar het vilttipje is net te dik.

Wie heeft er tips voor een goeie eyeliner??
Essence van de Kruidvat, echt supergoedkoop en blijft de hele dag mooi zwart en blijft op zn plek.. niet dat het na een paar uur ergens op je knieen zit ;) heb al meerdere geprobeerd, lancome,dior,chanel ect maar deze vind ik het fijnst.
Mac , Pupa , gosh , bodyshop
Double Wear van Estee Lauder. Blijft zitten. Strakke lijnen mee te zetten. Overleeft huilbuien van ~5 uur (getest).

Geweldig spul.
quote:amarna schreef op 02 februari 2012 @ 08:55:

De vloeibare van Etos eigen merk.

Ik heb al veel merken geprobeerd, deze vind ik echt de beste.

Gaat niet brokkelen en zit niet als zwarte vegen onder mijn ogen 's middags.

Goed heel smal penseeltje.Hier ben ik het helemaal mee eens, heel fijn dun kwastje!
Ik heb uiteindelijk de liquidlast van MAC gekocht, dit spul blijft 3 dagen zitten als je het er niet afhaalt! Ik doe het er vaak 's avonds op in alle rust, dan ga ik 's morgens lekker douchen (het blijft gewoon zitten) en daarna ga ik me opmaken. IDEAAL!

Laatst had ik ermee gedoucht en gezwommen en t zat nog steeds perfect.

Het enige nadeel is het kwastje, dat is waardeloos. Ik breng t daarom met een los eyeliner penseeltje aan.
[img]http://www.nigrini.pl/photos/54eea69746 ... 6f46c3.jpg[/img]

Laatst deze gekocht van Maybelline. Handig kwastje, ik ben wel tevreden.

Geen plaatjes.. oke. De line definer dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven