Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope sieraden?

18-10-2014 17:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben toe aan nieuwe oorknopjes. Draag al jaren het zelfde. Alleen ik heb niet heel veel geld te besteden. Het moet echt zilver zijn. En het liefst dat ik meerderen setjes kan maken. Heb 3 gaatjes in elk oor. Het moet ook niet bling bling zijn. Hou van simpel.

Waar zou ik leuke oorbellen kunnen kopen voor een leuk prijsje?
Hema, kruidvat, lucardi, V&D.
Six verkoopt wel degelijk echt zilver. Heb er drie paar knopjes van (en ik krijg eczeem van namaak-spul en merk dat binnen twee dagen).

Six verkoopt echter ook héél veel look-a-like-zilver sierraden.

Aan mijn antwoord heb je dus niks, behalve dan dat echt zilveren sierraden bij Six wel degelijk kan.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 23:44
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Op eBay vind je de goedkoopste sieraden. Filter aanzetten op gratis verzenden en wereldwijd.
De kijkshop?
Ik zou zeggen: sparen tot je iets echt moois kan kopen. Ik draag geen nep, liever één paar goede dan tien paar namaak, je ziet het altijd.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
In het buitenland zijn zilveren sieraden goedkoper en hebben ze ook veeeeel meer keuze en winkels.

Alsof een ti sento en zinzi origineel is.
Lucardi had vorige week zaterdag heel veel keus voor heel fijne prijzen. Mocht alleen niets meenemen van/voor mezelf
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2015 09:26
Reden: Spam
% gewijzigd
ik weet niet in welke stad je woont, in Amersfoort heb je een winkel, bijoux het ie geloof ik. daar verkopen ze alles voor 1 euro
Vriend een schuldgevoel aanpraten en dan aanwijzen wat je graag zou willen hebben.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven