Goedkope Uggs?
woensdag 10 februari 2010 om 14:54
Ik hoorde laatst iemand bij mij inde winkel zeggen dat ze haar uggs uit de verenigde staten had gehaald voor maar iets van 80 euro. Nou weet ik niet of ze, ze daar zelf had gehaald of besteld.
Iemand ervaring met uggs bestellen uit het buitenland? Of dat je ze ergens anders in Nederland goedkoop kan bestellen?
zwarte of grijze korte zoek ik.
Iemand ervaring met uggs bestellen uit het buitenland? Of dat je ze ergens anders in Nederland goedkoop kan bestellen?
zwarte of grijze korte zoek ik.
woensdag 10 februari 2010 om 15:47
quote:miss_chaos schreef op 10 februari 2010 @ 15:38:
Al zou ik er ¤60,- bij krijgen... Ik zou er voor geen goud in rond gaan lopen...
Ik snap ook werkelijk niet wat mensen mooi vinden aan die ugg(ly)'s...Maar dat is ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Mooi is anders. Vooral bij grijze Uggs lijkt het net alsof je olifantenpoten hebt. Iemand schreef dat je hoe dan ook voor lul loopt - goedkoop of duur. Dat is dus helemaal niet belangrijk - alsof ik ga dragen wat de meerderheid leuk vindt
Ze zitten heerlijk. Dat vond ik vroeger al toen ik in de winter moonboots droeg. Je weet wel... die dingen die helemaal om je voet en onderbeen aansluiten. Die wilde ik vroeger al niet meer uittrekken toen het lente werd Was daarom ook erg blij toen ik voor de eerste keer Uggs probeerde. Niet eerst 'indragen' - dat vind ik sowieso onzin. Het zit lekker of niet.
Al zou ik er ¤60,- bij krijgen... Ik zou er voor geen goud in rond gaan lopen...
Ik snap ook werkelijk niet wat mensen mooi vinden aan die ugg(ly)'s...Maar dat is ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Mooi is anders. Vooral bij grijze Uggs lijkt het net alsof je olifantenpoten hebt. Iemand schreef dat je hoe dan ook voor lul loopt - goedkoop of duur. Dat is dus helemaal niet belangrijk - alsof ik ga dragen wat de meerderheid leuk vindt
Ze zitten heerlijk. Dat vond ik vroeger al toen ik in de winter moonboots droeg. Je weet wel... die dingen die helemaal om je voet en onderbeen aansluiten. Die wilde ik vroeger al niet meer uittrekken toen het lente werd Was daarom ook erg blij toen ik voor de eerste keer Uggs probeerde. Niet eerst 'indragen' - dat vind ik sowieso onzin. Het zit lekker of niet.
woensdag 10 februari 2010 om 15:56
quote:Jrine schreef op 10 februari 2010 @ 15:41:
Nog een keer, ik vroeg niet om meningen
Iedereen heeft een eigen smaak, lekker boeiend.
Wie is er hier nu vijandig?
Ik vraag me gewoon oprecht af waarom je denkt voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten
Ik zou zelf namelijk bij een paar UGGS van ¤60 altijd blijven denken,..hmmm, die zijn vast niet echt.
Tenzij je ze in Australie hebt gekocht want daar zijn ze echt een heel stuk goedkoper
En das ook precies de reden dat ik een ieder die die kan op gaat een lijstje meegeef
Nog een keer, ik vroeg niet om meningen
Iedereen heeft een eigen smaak, lekker boeiend.
Wie is er hier nu vijandig?
Ik vraag me gewoon oprecht af waarom je denkt voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten
Ik zou zelf namelijk bij een paar UGGS van ¤60 altijd blijven denken,..hmmm, die zijn vast niet echt.
Tenzij je ze in Australie hebt gekocht want daar zijn ze echt een heel stuk goedkoper
En das ook precies de reden dat ik een ieder die die kan op gaat een lijstje meegeef
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 februari 2010 om 16:01
quote:Jrine schreef op 10 februari 2010 @ 15:11:
[...]
Nou nou niet zo vijandig zeg.
die kwaliteit is gewoon veel beter dan neppe, die trap je gelijk af en die zitten ook niet lekker warm.
en nee het verschil ken ik wel, ik heb zelf ook al andere uggs maar ze zijn prijzig dus ik vroeg me af welke andere opties er zijn.
Eens met Dangeensuus.
Als je dan echte wil want ze zijn zo veel beter en blablabla, waarom dan niet gewoon het geld er voor over hebben?
Irritante gewoonte, dat altijd voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Voor kwaliteit betaal je, punt, en als je dure merken wilt zul je daar de centen voor over moeten hebben.
[...]
Nou nou niet zo vijandig zeg.
die kwaliteit is gewoon veel beter dan neppe, die trap je gelijk af en die zitten ook niet lekker warm.
en nee het verschil ken ik wel, ik heb zelf ook al andere uggs maar ze zijn prijzig dus ik vroeg me af welke andere opties er zijn.
Eens met Dangeensuus.
Als je dan echte wil want ze zijn zo veel beter en blablabla, waarom dan niet gewoon het geld er voor over hebben?
Irritante gewoonte, dat altijd voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Voor kwaliteit betaal je, punt, en als je dure merken wilt zul je daar de centen voor over moeten hebben.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 10 februari 2010 om 16:08
quote:whopper schreef op 10 februari 2010 @ 16:05:
[...]
Mag ik even? Het spreekwoord is; het is kiezen of kavelen.
Kavelen komt van (op) delen. Het is ook wel 'kiezen of delen'. in de volksmond.
Euhh...vind je het heel erg als ik het niet met je eens ben?
Het mag namelijk alletwee:
Kiezen of kabelen?
[?] Waar komt de uitdrukking kiezen of kabelen vandaan?
[!] Kabelen betekent – naast 'met kabels vastmaken' en 'telegraferen' – in sommige delen van ons land ook 'twisten'. Het komt van kavelen, dat 'om iets loten' betekent. Deze werkwoorden komen in deze betekenissen eigenlijk alleen nog voor in de uitdrukkingen het is kiezen of kabelen en het is kiezen of kavelen, die hetzelfde betekenen als kiezen of delen: 'kiezen uit twee (dikwijls onaangename) mogelijkheden'.
De oorsprong van kiezen of kabelen/kavelen en kiezen of delen ligt volgens F.A. Stoett (Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen, uitdrukkingen en gezegden) in een bekende regel van het burgerlijk recht. Als er bij een boedelscheiding zaken moesten worden verdeeld tussen twee personen, dan kavelde/deelde de een, en mocht de ander het deel kiezen dat hem het meest aanstond. Elk van beiden moest dus óf kiezen óf delen/kabelen/kavelen.
[...]
Mag ik even? Het spreekwoord is; het is kiezen of kavelen.
Kavelen komt van (op) delen. Het is ook wel 'kiezen of delen'. in de volksmond.
Euhh...vind je het heel erg als ik het niet met je eens ben?
Het mag namelijk alletwee:
Kiezen of kabelen?
[?] Waar komt de uitdrukking kiezen of kabelen vandaan?
[!] Kabelen betekent – naast 'met kabels vastmaken' en 'telegraferen' – in sommige delen van ons land ook 'twisten'. Het komt van kavelen, dat 'om iets loten' betekent. Deze werkwoorden komen in deze betekenissen eigenlijk alleen nog voor in de uitdrukkingen het is kiezen of kabelen en het is kiezen of kavelen, die hetzelfde betekenen als kiezen of delen: 'kiezen uit twee (dikwijls onaangename) mogelijkheden'.
De oorsprong van kiezen of kabelen/kavelen en kiezen of delen ligt volgens F.A. Stoett (Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen, uitdrukkingen en gezegden) in een bekende regel van het burgerlijk recht. Als er bij een boedelscheiding zaken moesten worden verdeeld tussen twee personen, dan kavelde/deelde de een, en mocht de ander het deel kiezen dat hem het meest aanstond. Elk van beiden moest dus óf kiezen óf delen/kabelen/kavelen.
woensdag 10 februari 2010 om 16:09
Ik heb de AdirondacksTall. In Amerika besteld. Scheelde 100 euro met hier kopen. Ik heb er 250 dollar voor betaald. Hier waren ze 370 euro.
Ik heb het geluk dat ik ze naar het bedrijf van mijn zwager kon laten sturen (shipping was gratis vanaf 250 euro) en die heeft ze meegenomen hier naartoe.
Ik heb gewoon nooit meer koude voeten gehad en deze zijn nog aan te loeren ook
Ik heb het geluk dat ik ze naar het bedrijf van mijn zwager kon laten sturen (shipping was gratis vanaf 250 euro) en die heeft ze meegenomen hier naartoe.
Ik heb gewoon nooit meer koude voeten gehad en deze zijn nog aan te loeren ook
woensdag 10 februari 2010 om 16:13
woensdag 10 februari 2010 om 19:25
quote:whopper schreef op 10 februari 2010 @ 16:14:
[afbeelding]
Ohhhhh......die wil ik ook!
Lijken me heerlijk om de hond mee uit te laten...
Waren ook van die dure toch?
Maar ja, staat wel leuker dan die vreselijke laarzen die ik nu aanheb als ik door de bossen bagger
[afbeelding]
Maar ja, staat wel leuker dan die vreselijke laarzen die ik nu aanheb als ik door de bossen bagger
woensdag 10 februari 2010 om 23:15
Ik bestel zelf uggs in amerika en dan gewoon via shopbop of via de officiëlwe website. Ben meestal (incl. invoerrechten en btw) eurootje of 100 goedkoper uit. Scheelt toch, maar het is geen 80 euro die je dan kwijt bent. Ja, aan invoerrechten en btw aan de deur Moet wel zeggen dat ik vooral de duurdere paren via internet koop. Voor een goedkoper paar loont het meestal niet echt. Dan ben je aan de deur alsnog het voordeel kwijt. Die 1 sites die aangegeven worden zijn gewoon betrouwbaar hoor. Maar mocht je uggs tegenkomen van 80 euro, dan kan je er vanuit gaan dat het nep is. Zie het bericht hierboven. Voor en duppie op de 1e rij willen zitten is meestal niet in je voordeel. Kans op oplichting is erg groot, dus let wel een beetje op wat je doet. Zeker als je er niet in thuis bent. Dan kan je ze beter gewoon in de winkel halen. Weet je iig zeker dat je echte hebt en heb je ook niet de kans dat de maat niet klopt ofzo.
donderdag 11 februari 2010 om 22:45
quote:Summerdance schreef op 10 februari 2010 @ 19:25:
[...]
Maar ja, staat wel leuker dan die vreselijke laarzen die ik nu aanheb als ik door de bossen bagger Ik heb ze hier in het dorp gezien voor 370 maar bij de skihut (scheveingen) voor 325. Ik heb ze voor 200 dollar, 170 euro. (geen 250 dollar dus zoals ik eerder volgens mij vermeldde) . Niet goedkoop dus, maar voor de komende 10 jaar ben ik onder de pannen
[...]
Maar ja, staat wel leuker dan die vreselijke laarzen die ik nu aanheb als ik door de bossen bagger Ik heb ze hier in het dorp gezien voor 370 maar bij de skihut (scheveingen) voor 325. Ik heb ze voor 200 dollar, 170 euro. (geen 250 dollar dus zoals ik eerder volgens mij vermeldde) . Niet goedkoop dus, maar voor de komende 10 jaar ben ik onder de pannen