Mode & Beauty alle pijlers

goosecraft maten ?

04-02-2010 19:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
[img][/img]

weet iemand hoe de maten van dit merk vallen. Ik heb maat 44 en wil heel graag zo'n leren jacket (blousemodel) bestellen.
Ik kan je afbeelding niet openen, maar ik heb zo'n model bomberjack (zo een die je heel veel ziet) en die heb ik een maat groter dan ik normaal heb. Super jasje!
dat plakken lukt me inderdaad nog niet...

xl is het grootst, weet iemand of dit overeenkomt met 44 ?
Ik heb ook een bomberjack van Goosecraft en ik heb hem in maat 38 ipv 36 gekocht en hij zit perfect. Ik vond het wel belangrijk dat ik er nog wel een trui onder kon.
pluk de dag
je zult wel het complete adres moeten invoeren, wil je dat we een foto zien....
plakken lukt met niet, sorry.

Het is net een blouse (maar dan van leer), maar mijn vraag is vooral of iemand weet of xl overeenkomt met 44. Kan geen maattabel op hun site vinden.
Ik denk dat je het gewoon even in een winkel moet passen en niet online kopen.

Mijn ervaring met Goosecraft is dat eigenlijk elk kledingstuk iets verschilt in maat en uniek is. Ik heb een Biker van vorig jaar en die moest ik echt in S hebben, nu heb ik een Biker in zachter leer en die heb ik in XS. Ook andere mensen die de jassen in de winkel passen kunnen vaak op een heel andere maat uitkomen.

Is niet gek, leer is natuurlijk wel een materiaal dat per stuk verschilt. Daarnaast "leeft" het als het ware ook. Die van mij passen nu prima op mijn lichaam en hebben zelfs de buiging van mijn arm aangenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven