Mode & Beauty alle pijlers

Grijs oogpotlood

28-02-2013 11:41 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi medeforumsters,

Ik kreeg vandaag een bestelling binnen met cosmetica en daarbij zat een 'complimentary' grijs oogpotlood.

Hardstikke leuk dat er iets extra's bij zit maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn met dit dingske.

We willen toch meestal een grauwe sluier om onze ogen voorkomen?

Kan ik dit pas gebruiken als ik 60 ben en mijn wenkbrauwen moet gaan bijtekenen of heeft iemand nog handige trucs met dit eigenaardige kleurtje?

Bedankt!
Lorem Ipsum
Ik kan me zo voorstellen dat een grijs oogpotlood best mooi kan staan, bij mensen voor wie zwart te donker en hard is.
Ik gebruik altijd een grijs oogpotlood, dat staat bij mijn ogen (groen, niet al te fel) en huidskleur (bleek) het mooist.
Ik gebruik ook altijd een grijs oogpotloodje. Ik ben licht blond met een lichte huid en een zwart lijntje wordt voor mij veel te hard. Misschien kun je iemand met een lichte huid er een plezier mee doen (als je het bij jezelf niet mooi vind staan)?
Ikea potloden zijn ook grijs, daarvan snap ik al niet waarom mensen daar handenvol van in hun zak laten glijden. Laat staan wat je met een grijs oogpotlood zou moeten.
Ik heb heel lang een grijze (vloeibare) eyeliner gebruikt bij mijn blauwe ogen. Stond wat softer.
Hier nog een fan van grijs.

Ook ik vind zwart veel te hard staan. Dus koop al jaren grijs.
Ik gebruik ook al jaren grijs omdat zwart te hard staat bij mij.
Hier ook! Grijs oogpotlood ipv zwart.
Mooi! Ik denk dat ik ook maar ga overstappen op grijs..

quote:del_speciaal schreef op 28 februari 2013 @ 12:01:

[afbeelding]He verdorrie, net vorige week bij ikea geweest, moet ik van het weekend weer!
quote:del_speciaal schreef op 28 februari 2013 @ 12:01:

[afbeelding]Ohhh wat prachtig. Ik gebruik al ontelbare jaren een soort taupe kleur. Maar ik wil dit wel proberen. Mijn oogpotloodjes komen bij de Hema vandaan voor 1,75 dus zal als ik ooit weer eens in de stad ben kijken of ze ook een mooie grijze kleur hebben. Zal je net zien dat er tig kleuren grijs zijn en niet weet welke ik dan moet hebben
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:winkelfanaat schreef op 28 februari 2013 @ 12:11:

[...]

He verdorrie, net vorige week bij ikea geweest, moet ik van het weekend weer!

Heb je in ieder geval weer een daginvulling..

OT; zelf gebruik ik ook altijd een zwart oogpotlood en het 'oogt' idd hard, ook al zet ik nog een subtiel streepje.

Nooit ben ik op de gedachte gekomen om een andere kleur aan te schaffen..Nu dus wél, na wat gegoocheld te hebben.

Dus bedankt voor dit topic Turquasi!
quote:del_speciaal schreef op 28 februari 2013 @ 12:15:

[...]

Heb je in ieder geval weer een daginvulling..

Ja das waar, alleen zo jammer dat er minstens twee hotdogs en met een beetje pech van die niet te vreten zweetse ballen naar binnen gaan
quote:winkelfanaat schreef op 28 februari 2013 @ 12:31:

[...]

Ja das waar, alleen zo jammer dat er minstens twee hotdogs en met een beetje pech van die niet te vreten zweetse ballen naar binnen gaan

Die zijn toch niet meer te verkrijgen wegens paardenvlees of heb ik dat verkeerd gelezen?

Ennieweej, gewoon van afblijven en als je Ikea hebt doorstaan, trakteer je jezelf DAARNA op iets anders lekkers langs de weg.

Het kan heel simpel zijn.

[...]

Ja das waar, alleen zo jammer dat er minstens twee hotdogs en met een beetje pech van die niet te vreten zweetse ballen naar binnen gaan Zweetballen ja!
quote:Firene schreef op 28 februari 2013 @ 11:49:

Ik gebruik altijd een grijs oogpotlood, dat staat bij mijn ogen (groen, niet al te fel) en huidskleur (bleek) het mooist.+1
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused

[...]

Ja das waar, alleen zo jammer dat er minstens twee hotdogs en met een beetje pech van die niet te vreten zweetse ballen naar binnen gaan Die softijsjes zijn daar ook overheerlijk. Zijn dacht ik maar 50 cent.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:del_speciaal schreef op 28 februari 2013 @ 12:36:

[...]

Zweetballen ja! ook wel `stuiterballen` genoemd
Je kunt ze ook meenemen voor thuis hahaha!

Eigenaardige naam hebben ze trouwens..
Leuk te zien hoe je in een paar berichten van grijs oogpotlood naar Zweedse balletjes gaat!

Overigens zijn de ingevroren balletjes uit de handel gehaald, maar zijn ze in het restaurant nog wel verkrijgbaar (heb ik begrepen).

(Sorry, on topic geen bijdrage van mij....)
Het is vrij lichtgrijs.... bij bruine ogen staat die make-up wel echt supermooi zeg. Helaas heb ik geen bruine ogen....

Ik wil hem best aan iemand geven hoor trouwens.
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 28 februari 2013 @ 13:27:

Het is vrij lichtgrijs.... bij bruine ogen staat die make-up wel echt supermooi zeg. Helaas heb ik geen bruine ogen....

Joepie! Ik wel.

Ik ga straks een potlood halen. Ben benieuwd..

Ik wil hem best aan iemand geven hoor trouwens.Lief van je!
Haha del, ik kan m in een envelopje opsturen denk ik?
Lorem Ipsum
Ik zou grijs juist niet bij bruine ogen doen. Ik wist niet eens dat er ook grijs oogpotlood bestond. Heb zelf ook blauwe ogen en bleke huid, ik gebruik bruin. Is ook mooi. Maar zwart is inderdaad veel te hard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven