Mode & Beauty alle pijlers

groene laarzen

08-09-2010 08:15 128 berichten
Ik heb mijn zinnen gezet op een paar groene laarzen. Leer, geen suede. Met een hakje. Dick Boons had vorig jaar een fraai exemplaar in de collectie (deze) maar die zijn niet meer te krijgen en ik heb een ander mooi plaatje gevonden maar ik heb geen idee van wanneer die zijn en de website waar het plaatje stond verkoopt ze niet meer.

deze zijn het:

Iemand enig idee waar ik ze (of soortgelijke ) kan krijgen? Yoox, Wehkamp, Omoda heb ik al geprobeerd. Online lijkt het hopeloos. Misschien zijn jullie handiger dan ik

Oh ja; ik heb een budget. Max 150 euro. Als ze heel erg prachtig zijn misschien 180 ....
ebay de en nl gechecked, niets
Alle reacties Link kopieren
Gave laarzen Whopper! Zowel de bovenste, als die onderste.

Ik lees mee...
Leuk Star, mar niet mijn ding zo met die rozen erop.

Wel fijn dat jullie allemaal zo druk aan het zoeken zijn. Thanks!

(kan ik ondertussen factureren, er meot tenslotte wel genoeg cashflow zijn als DE laars gevonden is straks )
en UK ook niet
Gezellie Saar!
Whop, ik ga morgen even kijken bij mijn lokale schoenenboer, die heeft alle goede kleuren en merken in huis, misschien kan hij er nog aankomen ( ik en mijn schoenenboer hebben een goede band, don't ask why)
Klingel

99,99
otto.de 159.95

quote:whopper schreef op 08 september 2010 @ 09:25:

Leuk Star, mar niet mijn ding zo met die rozen erop.

Dat vermoedde ik al
Die had ik ook al gezien saar maar ehm ze halen het niet echt bij het origineel toch
Dat lijken wel Dr Martens met hak
Shit hee, ik had vorig jaar mijn slag moeten slaan. Maar ja, toen heb ik deze gekocht, en deze, en deze......
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 09:27:

Whop, ik ga morgen even kijken bij mijn lokale schoenenboer, die heeft alle goede kleuren en merken in huis, misschien kan hij er nog aankomen ( ik en mijn schoenenboer hebben een goede band, don't ask why)Wat lief van je
Gaaf die rode!
groene koiboi laarzen nieuw
Zo hee, zo met die opsomming (en dan heb ik mijn Ugg Adirondecks voor de wintersport nog niet eens genoemd) kom ik er achter dat ik *kuch* misschien wel een laarzenverslaving heb......
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 09:34:

groene koiboi laarzen nieuwLeuk, maar de kleur groen vind in niet sprekend genoeg en de hak is te laag...maar ik waardeer je pogingen
Alle reacties Link kopieren
invito had vorig jaar roze en groene laarzen.

Missch is dat wat?

*gaat ff googlen*
He ik vind ze ook niet mooi hoor, maar ze zijn groen!
Zien er ook reuze nieuw uit
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 09:34:

Gaaf die rode!Thanks. En ze lopen echt geweldig! Als ze die nu eens in het goen gingen maken....

159.95
quote:whopper schreef op 08 september 2010 @ 09:35:

Zo hee, zo met die opsomming (en dan heb ik mijn Ugg Adirondecks voor de wintersport nog niet eens genoemd) kom ik er achter dat ik *kuch* misschien wel een laarzenverslaving heb......Die zijn wel waterdicht?
ow tis dus niet zo dat je niets hebt om aan te trekken

Ik dacht dat ik erg was!!! Ik heb deze vorig jaar aangeschaft:

(zusje heeft ze in flessengroen)

( zonder de ketting aan de achterkant)

deze in het zwart maar weer verkocht, stonden niet leuk

en op deze shabbies zit ik nu te wachten, al twee hele dagen, weet je hoe lang dat is!
Te plat.......sorry.

Ik ga me bijna schamen dat ik zo kritisch ben, en jullie maar zoeken......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven