Mode & Beauty alle pijlers

groene laarzen

08-09-2010 08:15 128 berichten
Ik heb mijn zinnen gezet op een paar groene laarzen. Leer, geen suede. Met een hakje. Dick Boons had vorig jaar een fraai exemplaar in de collectie (deze) maar die zijn niet meer te krijgen en ik heb een ander mooi plaatje gevonden maar ik heb geen idee van wanneer die zijn en de website waar het plaatje stond verkoopt ze niet meer.

deze zijn het:

Iemand enig idee waar ik ze (of soortgelijke ) kan krijgen? Yoox, Wehkamp, Omoda heb ik al geprobeerd. Online lijkt het hopeloos. Misschien zijn jullie handiger dan ik

Oh ja; ik heb een budget. Max 150 euro. Als ze heel erg prachtig zijn misschien 180 ....
Piccolino heeft ook niets. Ja heeft wel iets, maar niet wat ik zoek
.
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 10:25:

Whop, even het linkje van Schuddebuikje verwijderen uit je kwoot schat

Ik vind ze erg mooi schuddebuikje maar ik heb maat 36 ( en zou dus het laatste paar Dick Boons kunnen kopen )Doen! Echt, doen! Je krijgt er spijt van als je het niet doet. Hebben we volgend jaar weer zo'n topic, alleen dan van jou
Helaas pindakaas Whop, de rekening is leeg na mijn aankoop van die blauwe shabbies, en mijn benen zijn te lang voor die laarzen uit jouw OP, komen bij mij tot halverwege de kuit en daar waar de kuit zit slobbert het om mijn onderbeen
Heb je ze al gepast dan? Ik heb nl ook hele lange benen en bij mij passen dat soort laarzen altijd prima. En dat hele lange, wat nu mode wordt, dat vind ik toch neit mooi. Stuur je die shabbies toch terug joh
Nee, niet gepast Whop, maar negen van de tien keer is het een dikke teleurstelling, het is namelijk zo dat hoe kleiner de schoenmaat, hoe korter de laars valt, alsof je met kleine voeten geen lange benen kunt hebben

Net als wanneer je grote tieten hebt, MOET je wel een dikke reet hebben
Mmmm. Ja, inderdaad. Het heeft ook met de schoenmaat te maken.

Jij hebt dus grote tieten en een kleine voet? Wow. Je bent vast een lekker wijf
en ik val echt niet voorover
en een grote bek dat heb ik ook
Sja. Ik heb grote voeten. En je weet wat ze zeggen he, over vrouwen met grote voeten?
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 10:51:

en een grote bek dat heb ik ookJoh?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat ze daar staan, maar probeer schoenenzaken die wel eens restanten opkopen. Bovendeert doet dat incidenteel, maar van deze herken ik het merk niet. Je zou een outlet kunnen proberen of licht gekleurde laarzen kopen en die in jouw groene kleur (laten) verven.
Hé, Dick Boons heeft een eigen site en daarop kan je winkels aanklikken en op plaatsnaam naar verkoopadressen zoeken.

en dit http://www.b4youfashion.c ... xpo/frame.asp?a=2&taal=nl is de link naar een web-shop.

Ik heb de collectie nog niet gezien.
Nee, een heel klein beetje look-a-like in andere kleuren.

Groen is bijna nergens te krijgen, maar je zou zelf deze http://www.shoemixx.nl/sc ... JjIs9HU96MCFVErDgodw1rwHg site kunnen proberen.

Verder heeft Cinderella ook een site met foto's en een aantal filialen. Je zou daar kunnen kijken. Aan de foto is wel een artikelnummer gekoppeld en dus op te vragen en misschien te bestellen via een winkel. http://www.cinderella.nl/

Verder Le ballon http://www.leballon.nl/ (zelf nog niet gezien) zou je even kunnen bekijken. Daar hebben ze soms wel opvallende kleuren.

Succes verder.
Allemaal erg leuk spul, maar helaas niet wat ik zoek. Op het web ben ik geloof ik wel zo'n beetje klaar nu, ik moet maar echt gaan winkelen ben ik bang (blerk)

Bedankt voor al jullie moeite!!!
quote:Garden_of_Sarah schreef op 08 september 2010 @ 09:38:

[afbeelding]

159.95Ben een beetje mosterd maar ontdek dit topic nu pas.Ik heb gisteren soortgelijke larzen gekocht die op het plaatje met die groene laars lijkt,uit leer en die was slechts 120 Euro.Ben er erg blij mee.
Heb het gevraagd Whop aan mijn schoenenboer maar hij kan geen vorige collecties bestellen....
.
quote:dangeensuus schreef op 21 september 2010 @ 22:13:

Heb het gevraagd Whop aan mijn schoenenboer maar hij kan geen vorige collecties bestellen....Lief van je, dank je
Hee dat eerste paar van Dick Boons heb ik ! Ik snap dat je baalt, want ze zijn echt mooi en lopen superlekker ! De binnenkant is ook geheel leer, blauw nog wel, dus ook hip van binnen Ik hoop dat het je nog lukt ze te krijgen want ook al draag ik ze niet elke dag, ik ben er erg blij mee ! Succes.
Ik heb niet gekeken of deze tip er al bij staat, maar heb je al contact gezocht met Dick Boons zelf? http://www.dickboons.eu/

Misschien kunnen ze een alternatief bieden? Ze hebben in elk geval een overzicht met verkooppunten op hun site.
echt totaal iets anders hoor. Maar ik surfte toevallig gisteren tegen deze groene laarzen aan.

Ze zijn tamelijk uitgeproken en een heel andere stijl dan wat je zoekt. Maar ik post ze toch maar, miss. vind je t ook wel wat, ze zijn er in 41

www.pepitabonita.com
75twinkel,die zijn erg mooi.Lijkt een beetje hippiestijl maar ik

hou daar wel van.Nu eerst natuurlijk de pasgekochte larzen

inlopen en dat komt wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven