Mode & Beauty alle pijlers

groene laarzen

08-09-2010 08:15 128 berichten
Ik heb mijn zinnen gezet op een paar groene laarzen. Leer, geen suede. Met een hakje. Dick Boons had vorig jaar een fraai exemplaar in de collectie (deze) maar die zijn niet meer te krijgen en ik heb een ander mooi plaatje gevonden maar ik heb geen idee van wanneer die zijn en de website waar het plaatje stond verkoopt ze niet meer.

deze zijn het:

Iemand enig idee waar ik ze (of soortgelijke ) kan krijgen? Yoox, Wehkamp, Omoda heb ik al geprobeerd. Online lijkt het hopeloos. Misschien zijn jullie handiger dan ik

Oh ja; ik heb een budget. Max 150 euro. Als ze heel erg prachtig zijn misschien 180 ....
Ja, zelfs op de hond, want natuurlijk doe ik dat wel
Je moet ff kijken of het er in spray vorm is want dure uggs gelijk in de wasmachine gooien is natuurlijk zonde
Bedankt Suus....dat is de oplossing voor het meisje hier. Stom dat ik dáár nou nog nooit aan gedacht heb.

Kan je dat nog steeds kopen bij kruitvat en dat soort zaken?
Alle reacties Link kopieren
oh die pumps zijn mooi!

Whopper, groen is groen hoor.
Ja hoor Saar, is gewoon nog te koop en als ze het in jouw rare land niet hebben stuur maar een mailtje ( je weet wel, achter de schermen ) en dan stuur ik het je wel op

Egelviva.

je zag een egel lopen in de tuin toen je je aan ging melden?

ik ben soms zo benieuwd naar de naam van iemand he
Star! Heftig onder je KL!
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 09:52:

Je moet ff kijken of het er in spray vorm is want dure uggs gelijk in de wasmachine gooien is natuurlijk zondeDa's waar. En mijn wasmachine is niet te vertrouwen ook.
Zeker een Indesit ofzo
Niet eens Indeshit, gewoon oud.
Lief Suus! Maar ik woon zo'n 300m van Nederland af dus dat moet goed komen
owwwww men dat is niet eens buitenland

Ik dacht jij bent intensief expat enzo maar nee
Oooooh dat tweede paar in jouw openingspost
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 10:02:

owwwww men dat is niet eens buitenland

Ik dacht jij bent intensief expat enzo maar nee
Oh die is wel heel klein, die kan ik niet goed zien!
quote:dutskop schreef op 08 september 2010 @ 09:46:

Misschien enorm mosterd, maar ik heb ze bij Omoda.nl gezien.Oh ja? Plakken! Want ik heb ze echt niet gezien daar en heb toch de hele site 2 keer door gespit
quote:schuddebuikje schreef op 08 september 2010 @ 09:49:

Ik heb hier een paar olijfgroene laarzen staan maat 41 die ik niet draag. Waar woon je ergens?

Foto!

Ik woon in Voorburg.

Is dat een beetje in de buurt?
quote:Lonkaa schreef op 08 september 2010 @ 10:04:

Oooooh dat tweede paar in jouw openingspost

Ja, super he? En zooo kut dat ze niet meer te krijgen zijn.

Echt, ik baal ervan dat ik vorig jaar ... nou ja, ik loop niet op blote voeten ofzo, maar toch.....
nee niet in de buurt, heb ze op mp gezet, kun je kijken. Maar is denk ik niet wat je zoekt....

*weg*

dit haal ik zo weer weg
Kijk eens bij Lien & Giel, die hebben laarzen met lage en hoge hakken in veel kleuren.
quote:schuddebuikje schreef op 08 september 2010 @ 10:15:[/NORML][/URL]

dit haal ik zo weer wegNee, inderdaad te donker, ik zoek een uitgesprokener kleur groen. Maar toch bedankt
Ja, dat is ook leuk.. op piccolino.nl hebben ze veel laarzen in de aanbieding zag ik. Kun je even kijken. Succes!
Whop, even het linkje van Schuddebuikje verwijderen uit je kwoot schat

Ik vind ze erg mooi schuddebuikje maar ik heb maat 36 ( en zou dus het laatste paar Dick Boons kunnen kopen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven