Mode & Beauty alle pijlers

groene laarzen

08-09-2010 08:15 128 berichten
Ik heb mijn zinnen gezet op een paar groene laarzen. Leer, geen suede. Met een hakje. Dick Boons had vorig jaar een fraai exemplaar in de collectie (deze) maar die zijn niet meer te krijgen en ik heb een ander mooi plaatje gevonden maar ik heb geen idee van wanneer die zijn en de website waar het plaatje stond verkoopt ze niet meer.

deze zijn het:

Iemand enig idee waar ik ze (of soortgelijke ) kan krijgen? Yoox, Wehkamp, Omoda heb ik al geprobeerd. Online lijkt het hopeloos. Misschien zijn jullie handiger dan ik

Oh ja; ik heb een budget. Max 150 euro. Als ze heel erg prachtig zijn misschien 180 ....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Whopper, ik heb een paar laarzen dat erg lijkt op het onderste paar uit je OP, maar dan in het paars. Die heb ik twee jaar geleden bij Cinderella gekocht, ze hadden ze toen ook in het groen (hoog en enkelhoogte). Heb je nu waarschijnlijk niet zoveel meer aan, maar misschien toch nog even daar kijken? Vorig jaar waren ze er nog wel volgens mij (en ze hebben daar ook al jaren dezelfde zomersandaaltjes, misschien doen ze dat met deze laarzen ook wel...).
ow ja... vergeten...

met rijgveterelastiek ding aan de achterkant
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 09:38:

[...]

Die zijn wel waterdicht?Welke, die Uggs? Jazeker, die zijn waterdicht. Die zijn speciaal gemaakt voor barre weersomstandigheden. Ik ga toch geen Uggs kopen als ik er niets aan heb. Het is al erg genoeg
Star, ze zijn groen!

Dat is het enige paar groene laarzen op MP! ( in die maat... )
Ik plak gewoon elke groene die ik tegenkom hoor
nah, ze hebben geen groen.

(Je wilt geen rood? )
Echt groene!

Cinderella, daar ga ik kijken. Ze hebben geen online shop he?
Dies wel heul klein...dat past vast niet
Kolere die zijn meer voor VC de Pigmee
VC de pigmee
Misschien enorm mosterd, maar ik heb ze bij Omoda.nl gezien.
wat een smaak hebben die Duitsers zeg

Ik geef het op

Succes Whopper!
quote:dutskop schreef op 08 september 2010 @ 09:46:

Misschien enorm mosterd, maar ik heb ze bij Omoda.nl gezien.Zie OP mosterdzaad!
quote:whopper schreef op 08 september 2010 @ 09:40:

[...]

Welke, die Uggs? Jazeker, die zijn waterdicht. Die zijn speciaal gemaakt voor barre weersomstandigheden. Ik ga toch geen Uggs kopen als ik er niets aan heb. Het is al erg genoeg Ik wil ze ook voor meisjes voor sneeuw, maar de normale zijn niet waterdicht schijnt.

nah, ze zijn wel groen
quote:Garden_of_Sarah schreef op 08 september 2010 @ 09:46:

[afbeelding]dirndl erbij en klaar.

ook groen
Ik heb hier een paar olijfgroene laarzen staan maat 41 die ik niet draag. Waar woon je ergens?
Star, Harmisol
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 09:50:

Star, Harmisol

Die site: Uw hond kunt u er niet mee behandelen, maar dat is dan ook zo ongeveer het enige

Werkt dus echt? Mooi.
Ja, zelfs op de hond, want natuurlijk doe ik dat wel
Je moet ff kijken of het er in spray vorm is want dure uggs gelijk in de wasmachine gooien is natuurlijk zonde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven