Mode & Beauty alle pijlers

Haar kleuren en permanenten

04-03-2018 13:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb blond haar en wil graag mijn haar rood kleuren met een spoeling die ongeveer 8 weken blijft zitten (geen permanente kleur dus).
Nu is het alleen zo dat ik voor a.s. dinsdag een afspraak heb staan om mijn haar te permanenten.
Is het veter om mijn haar eerst te kleuren en dan te permanenten of eerst permanenten en dan kleuren?
Ik denk dat je het beter eerst kunt kleuren. Lijkt me makkelijker dan wanneer je al gepermanent bent.
Eerst permanenten. De permanentvloeistof verwijderd de kleuring van de spoeling. Zou het in ieder geval met de kapper overleggen. Denk dat 2 van deze behandelingen slecht zijn voor de conditie van jouw haar.
Pukkemientje schreef:
04-03-2018 13:51
Eerst permanenten. De permanentvloeistof verwijderd de kleuring van de spoeling. Zou het in ieder geval met de kapper overleggen. Denk dat 2 van deze behandelingen slecht zijn voor de conditie van jouw haar.
Oh oeps.. dat wist ik niet..

Een spoeling is niet schadelijk voor je haar (permanente verf wel ietsje).. Permanenten is sowieso niet goed voor je haar.
eenmeisje1993 schreef:
04-03-2018 13:50
Ik denk dat je het beter eerst kunt kleuren. Lijkt me makkelijker dan wanneer je al gepermanent bent.
Absoluut niet, de permanentvloeistof gaat de kleur veranderen.
Eerst permanenten, paar weken nadien kleuren.
Hadewychh schreef:
04-03-2018 14:02
Absoluut niet, de permanentvloeistof gaat de kleur veranderen.
Eerst permanenten, paar weken nadien kleuren.
Ja ik zei net al oeps.. wist ik niet..
Mijn bovenstaand advies dus NIET aannemen :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven