Mode & Beauty alle pijlers

Haar kleuren..

11-11-2016 11:31 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik mijn haar laten blonderen bij de kapper, dit werd heel mooi. Daarna gebruikte ik ook spray om mijn haar blonder te maken en daardoor heeft mijn haar nu een rosse kleur..

Mijn natuurlijke haarkleur is bruin en totaaaaal niet ros.. Zou zilvershampoo werken of heeft iemand andere tips?

Het opnieuw laten kleuren is geen optie, wil niet daar mijn haar kapot gaat

X EMS
Zilvershampoo werkt tegen geel, niet tegen ros.

Nooit weer blondeerspray gebruiken, is echt heel slecht spul.

Sorry geen tips want je wilt het niet opnieuw laten kleuren (door een kapper)
Als je niet wilt dat je haar kapot gaat, nooit meer blondeerspray gebruiken.

Verder zou je de zilvershampoo van Schwarzkopf kunnen gebruiken, die vind ik tot nu toe het meest zijn werk doen. Even wat langer in laten trekken, maar wel goed in de gaten houden anders slaat je haar grijs uit.
quote:Marana_ schreef op 11 november 2016 @ 11:45:

Zilvershampoo werkt tegen geel, niet tegen ros.

Nooit weer blondeerspray gebruiken, is echt heel slecht spul.

Sorry geen tips want je wilt het niet opnieuw laten kleuren (door een kapper)Zou het door zilvershampoo ook lichter worden want dat is niet de bedoeling
ik ben ook wel sceptisch of het tegen het rosse gaat werken...

Kleur al jaren mijn haar in allerlei kleuren (bruin/blond/ros) met als resultaat dat al die verf elke keer weer over elkaar ook een rosse schijn gaf uiteindelijk. Zo een beetje het 'brassy' wat je wel eens ziet op google. Ik heb toen ook een tijdje zilvershampoo geprobeerd, die van Schwarzkopf, maar voor mij deed het niets... Dus misschien toch de kapper overwegen en er een toner laten overzetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven