Haar verknipt
vrijdag 11 juni 2010 om 09:05
Het is weer voorgekomen (1x eerder 2 jaar terug) maar mijn haar is verknipt. Eindelijk een kapper gevonden waar ik erg tevreden over ben, en 2 weken terug door topstylist laten knippen en het resultaat is waardeloos. Ik heb erg fijn maar veel haar en ik weet niet wat ze gedaan heeft maar het zit waardeloos. Geef altijd goed aan wat ik wel/niet wil, niet teveel lagen etc want met name met dit weer wordt het erg onhandelbaar en pluizig etc. Kortom ben er totaal niet tevreden over, ben al teruggeweest, even met de kapster in kwestie gepraat, kwam uiteindelijk met de opmerking dat het waarschijnlijk teveel in lagen is geknipt en ik moet volg. week maar een afspraak inplannen, maar ik wil eigenlijk niet dat zij aan mijn haar zit, heb er totaal geen vertrouwen in, dus weet niet goed wat te doen, zit voor geen meter (denk er zelfs serieus aan om hairextensions te laten zetten), misschien andere kapper het laten proberen het nog enigzins goed te knippen of maar zo laten in de hoop dat het over een maand wat normaler te krijgen valt. Weet niet goed wat ik met m'n verhaal wil, denk gewoon even mijn frustraties uiten;-). Iemand trouwens ervaring met hairextensions?
vrijdag 11 juni 2010 om 12:07
vrijdag 11 juni 2010 om 12:36
Ik heb ook heel fijn haar en niet een dikke bos maar wel heel licht golvend.Ik was met shampoo voor krullend haar en na het droogdeppen gooi ik er een prutje van hetzelfde in wat je niet uit hoeft te spoelen,gewoon op laten drogen.Daarna met je handen erdoorheen.En het resultaat een kapsel wat precies goed zit en meer volume heeft dan het in werkelijkheid is.En ik ga nooit meer naar de kapper,ik knip de puntjes zelf wel want elke kapper knipt er teveel af.
Kammen doe ik elke dag voordat ik mijn haar was daarna niet meer de hele dag.Als ik het elke dag zo doe zit mijn haar elke dag prima zoals ik wil!
Maar ik heb gewoon lang recht haar met een pony.
Kammen doe ik elke dag voordat ik mijn haar was daarna niet meer de hele dag.Als ik het elke dag zo doe zit mijn haar elke dag prima zoals ik wil!
Maar ik heb gewoon lang recht haar met een pony.