haarmaskers werken niet
zaterdag 30 oktober 2010 om 11:39
hey, ik weet dat er al veeel topics over haarmaskers zijn, maar ik vroeg me af of ik de enige ben die pluis haar krijgt als ze een haar masker gebruik.. Ik heb al heel wat maskers gebruikt maar ik merk nooit echt dat mijn haar een oppepper krijgt.
weet iemand iets wat dan wel werkt (mijn vraagteken doet het niet)
heb ik echt nodig, zeker nu ik een stijltang heb aangeschaft.
weet iemand iets wat dan wel werkt (mijn vraagteken doet het niet)
heb ik echt nodig, zeker nu ik een stijltang heb aangeschaft.
zaterdag 30 oktober 2010 om 11:43
Het is nooit verstandig een stijltang zo op je haar te gebruiken zonder een goed verzorgend product vooraf in je haar te doen.
Wat bij mij heel goed werkte is een olie speciaal voor mensen voor kroeshaar. Hier een paar druppeltjes van in je haar masseren (niet bij de hoofdhuid zodat het niet vet wordt) en daarna je stijltang gebruiken. Mijn haar is er nooit droog en dor van geworden.
Wat bij mij heel goed werkte is een olie speciaal voor mensen voor kroeshaar. Hier een paar druppeltjes van in je haar masseren (niet bij de hoofdhuid zodat het niet vet wordt) en daarna je stijltang gebruiken. Mijn haar is er nooit droog en dor van geworden.
zaterdag 30 oktober 2010 om 12:01
zaterdag 30 oktober 2010 om 15:38
Ik heb ook een klein flesje biosilk gehad maar als ik dit na het douchen gebruikte merkte ik niet veel verschil hoor.
Het was een klein soort testflesje, misschien zat er gewoon troep in ofzo, want ik hoor iedereen altijd zo lovend over biosilk.
Iemand ervaring met de Yes to carrots shampoo en conditioner?
Het was een klein soort testflesje, misschien zat er gewoon troep in ofzo, want ik hoor iedereen altijd zo lovend over biosilk.
Iemand ervaring met de Yes to carrots shampoo en conditioner?
zondag 31 oktober 2010 om 12:13
Ik gebruik ook bijna geen conditioner of een masker in mn haar. Mijn haar is heel dik en als ik het wel gebruik dan gaat het wijd uit staan. Alsof ik een helm op heb...heb kort haar. Vreselijk..
Moet wel zeggen dat ik nooit een stijltang of föhn gebruik. En bijna geen styling producten..
Ik doe er een leave-in conditioner van Henna plus in..
Moet wel zeggen dat ik nooit een stijltang of föhn gebruik. En bijna geen styling producten..
Ik doe er een leave-in conditioner van Henna plus in..
zondag 31 oktober 2010 om 12:36
Ik gebruik het liefst de roze potten van Elvive, Diamondgloss oid. En dan is mijn laatste spoelwater vrij koud, dat sluit de haarschubben, naar het schijnt. In elk geval daarna weer echt filmsterrenhaar.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
zondag 31 oktober 2010 om 13:43
quote:sabbb schreef op 30 oktober 2010 @ 15:38:
Ik heb ook een klein flesje biosilk gehad maar als ik dit na het douchen gebruikte merkte ik niet veel verschil hoor.
Ik vind Biosilk ook 3 x niks.
Ik vind Biosilk ook 3 x niks.
zondag 31 oktober 2010 om 13:44
quote:Kikkerrr schreef op 30 oktober 2010 @ 11:43:
Wat bij mij heel goed werkte is een olie speciaal voor mensen voor kroeshaar. Hier een paar druppeltjes van in je haar masseren (niet bij de hoofdhuid zodat het niet vet wordt) en daarna je stijltang gebruiken. Mijn haar is er nooit droog en dor van geworden.Weet je nog hoe dat heet? En waar kan je dat kopen?
Wat bij mij heel goed werkte is een olie speciaal voor mensen voor kroeshaar. Hier een paar druppeltjes van in je haar masseren (niet bij de hoofdhuid zodat het niet vet wordt) en daarna je stijltang gebruiken. Mijn haar is er nooit droog en dor van geworden.Weet je nog hoe dat heet? En waar kan je dat kopen?