Mode & Beauty alle pijlers

haartrends

22-05-2010 17:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb al een beetje gezocht op google maar kom er niet echt uit dus bij deze wie wil me even bij praten wb nieuwe haartrends.

woensdag ga ik namelijk naar de kapper en wil ik mijn haar flink gaan laten knippen maar aangezien ik de laatste jaren mij daar totaal niet mee bezig heb gehouden omdat ik het aan het laten groeien was weet ik dus niet wat er nu 'ín' is
Ik zou me niet te veel richten op de trends hoor, het moet ook een beetje bij je passen. Heb zelf onlangs ook mn haar helemaal anders laten knippen en heb iets wat volgens de kapper een trend van vorig jaar was... maar ben er wel helemaal happy mee. (Het zit nu a-symetrisch, 1 kant kort & 1 kant langer))

Als je een grootse transfomatie in gedachten hebt, loop dan op een rustig moment de kapper binnen en vraag of ze met je mee denken. Veelal vinden kappers dat juist héél leuk om te doen. Het is hun vak en zien zoveel koppies langs komen dat je heus mag aannemen dat ze er kijk op hebben. Vraag desnoods eens in de rondte wat voor ervaringen mensen hebben met de kappers in de buurt.

Succes en niet te vergeten veel plezier met bedenken wat je wilt en de transformatie zelf!
Ik zou inderdaad gaan voor iets wat jezelf echt leuk vindt en niet de trend van 'nu' te moeten willen volgen.
Op kapperssites staat vaak wel iets over trends van nu, even googlen denk.
Haartrends zijn m.i. zwaar overdreven. Zie zelden iemand lopen waarvan ik denk ´ja, die heeft echt een kapsel van dit seizoen´. Kapsels gaan een stuk langer mee dan mode!
Nou, je hebt natuurlijk wel van die 'simpele' trends zoals een pony of een bobline. Volgens mij is de pony nu wel weer in.

Vind ik zelf met de warmte niet prettig.
http://thehairstyler.com/

http://www.thehairstyler. ... style-for-your-face-shape

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven