Mode & Beauty alle pijlers

Handencrême

13-12-2009 18:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb heerlijke handencrême gekregen. Ik heb de laatse tijd (door de winter?) last van droge handen. Maar nu ik een tijdje handencrême gebruik, lijken mijn handen heel rimpelig. Aan de ene kant voelen ze juist extra droog, maar aan de andere kant krijg ik juist van die oma-handen zoals wanneer je lang in bad hebt gezeten.

Ik gebruik vaak handencrême omdat mijn nagelriemen droog zijn, maar ik heb niet het idee dat het helpt.

Herkent iemand dit?
Nee. Mijn handen worden juist lekker zacht en minder droog/ruw/schilferig door handcreme. Niet rimpelig. Misschien eens een andere proberen? Ik heb ze van Vaseline, Kneipp, Etos huismerk en Kruidvat huismerk en die zijn allemaal prima.
MIsschien moet je handcrème gebruiken.
Ja ik heb dat ook wel een beetje. Ik gebruikte steeds de blauwe pot van Nivea. Maar het was net alsof mijn handen er afhankelijk van werden.

Ik heb nu een klein potje gekocht bij de Tuinen, Wuta kamille. Ik heb geen idee of het werkt, want ik heb het pas één keer gebruikt. Het ruikt wel lekker hihi. Ik zie alleen wel dat er parfum in zit, dat vind ik wel een nadeel...
1 keer is wel voldoende denk ik..
Ik krijg in de winter erg snel ruwe droge handen en de meeste handcrèmes werkte niet voor mij. Ik zweer echter bij OPI avoplex hand&nagel crème, het ruikt super lekker, je handen worden lekker zacht, het trekt snel in en de droogheid verdwijnt plus je nagels worden harder. De prijs valt ook mee, 12,95.
Ik heb er ook geen last van en ik smeer toch zeker 2 a 3 keer per dag m'n handen in met handcreme. Gebruik de laatste tijd voornamelijk Rituals. Heb ook nog Purol en een ander onbekend merk liggen.
Ik gebruik gewoon lanettecrème van de apotheek. Volgens mij werkt het perfect en ik merk ook niet dat mijn handen er afhankelijk van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven