Harembroek...
woensdag 4 januari 2023 om 10:05
Hoi allemaal,
Ik wil weer eens iets anders. Een harembroek kopen. Wie heeft er één? Ik twijfel nog een beetje dit komt door mijn vriend die het spuuglelijk vind
(je ziet je kont er niet in! Het lubbert). Hij vind het dus 3xniets. Mij lijkt zo'n broek dus fijn voor de zomer straks. Maar omdat mijn vriend het dus niet mooi vind ga ik dus twijfelen. Natuurlijk beslis ik nog altijd zelf, maar toch graag jullie mening. Wat vinden jullie ervan? Leuk of niet leuk?
Ik wil weer eens iets anders. Een harembroek kopen. Wie heeft er één? Ik twijfel nog een beetje dit komt door mijn vriend die het spuuglelijk vind
woensdag 4 januari 2023 om 10:35
Ik heb een paar vriendinnen die er in de zomer in lopen en eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks. Er zijn zoveel leukere, koele opties. Een mooie lange jurk bijvoorbeeld.
Heel soms vind ik ze wel cool staan, bij alto's met dreadlocks en zo. En dan in combinatie met een goed figuur. Maar de gemiddelde Nederlandse vrouw wordt er niet bepaald mooier op met zo'n broek.
Heel soms vind ik ze wel cool staan, bij alto's met dreadlocks en zo. En dan in combinatie met een goed figuur. Maar de gemiddelde Nederlandse vrouw wordt er niet bepaald mooier op met zo'n broek.
blackstar wijzigde dit bericht op 04-01-2023 10:36
6.00% gewijzigd
woensdag 4 januari 2023 om 10:36
of op vakantie, in van die flodder-boetieks langs het strandnavyblue schreef: ↑04-01-2023 10:34
Het was natuurlijk een tijd wat meer “in” en toen zag je er meer mensen mee en hing het in de mainstream winkels. Nu zijn het toch een beetje de Waterlooplein-types, hippie-types die hier in lopen. Daar zou ik het dus zoeken, als ik jou was. Een beetje in de alternatieve hoek.
en ik gok, dat de markt ze ook wel heeft, in de zomer
woensdag 4 januari 2023 om 10:36
Als jij het leuk vindt en graag draagt, zou ik het gewoon wel doen. Het lijkt mij lekkerder om te dragen in voorjaar en zomer, maar dat is misschien gewoon maar een gevoel. Persoonlijk vind ik het altijd leuk als iemand een eigen stijl heeft en gewoon draagt wat hij/zij wil. En wat anderen daarvan vinden, tja… zoveel mensen zoveel meningen toch? Ook als je helemaal precies volgens de laatste mode gekleed bent, zullen er zat mensen zijn die dat juist weer niks vinden.
woensdag 4 januari 2023 om 10:37
Ik heb er vorig jaar in Portugal veel gezien inderdaad, veel jonge meiden die in die daar woonden liepen erin.Lila-Linda schreef: ↑04-01-2023 10:36of op vakantie, in van die flodder-boetieks langs het strand
woensdag 4 januari 2023 om 10:39
Ja, dat kan ook goed.Lila-Linda schreef: ↑04-01-2023 10:36of op vakantie, in van die flodder-boetieks langs het strand
Ik heb hier om de hoek een winkeltje met wierook, zoutlampen en helende stenen enzo, die hebben altijd een rek buiten staan met deze broeken. En ook met van die geweven truien met capuchon en buikzakken.
woensdag 4 januari 2023 om 10:43
Zo’n 2e broek is juist veel koeler dan een lange jurk. Je hebt dan stof tussen je benen waardoor je jezelf geen warmte geeft en je hebt ook je plakbenen niet tegen elkaar.Blackstar schreef: ↑04-01-2023 10:35Ik heb een paar vriendinnen die er in de zomer in lopen en eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks. Er zijn zoveel leukere, koele opties. Een mooie lange jurk bijvoorbeeld.
woensdag 4 januari 2023 om 10:45
Helemaal eens. Naar het strand zou ik het ook nog wel dragen.AnAppleADay schreef: ↑04-01-2023 10:22Ik vind ze heerlijk op vakantie of rondom het huis, keertje mee naar de supermarkt of even bij vriendin op de borrel ook prima.
Ik draag ze niet naar werk, uit eten of als ik naar de stad ga ofzo.
Een beetje zoals een legging met lange trui in de winter![]()
woensdag 4 januari 2023 om 10:51
woensdag 4 januari 2023 om 11:04
Is dan een dunne Palazzo broek misschien een betere optie voor je?
Dan ziet je vriend je kont nog redelijk
woensdag 4 januari 2023 om 12:02
woensdag 4 januari 2023 om 12:11
Ja, die zijn wel leuk. Als ik al een harembroek zou dragen, zou ik heel ver weg blijven van prints en ook van dikke stugge stoffen.Emma95 schreef: ↑04-01-2023 12:02Deze zijn wel leuk
https://www.ebay.com/itm/143668986585?h ... R4qoiMevYQ
woensdag 4 januari 2023 om 12:13
Bedankt allen voor de reacties.
Ik bedoel inderdaad dan zo'n harembroek met het kruis op de knieën. Die van het 2e plaatje ken ik ook deze vind ik ook mooi!
Palazzo broeken ga ik zeker even op googlen.
Ik lees nu toch wel wat meer positieve reacties
Heb besloten om een goedkope te gaan kopen word wel via webwinkel want ik weet niet zo gauw een fysieke winkel nu, en ik denk niet dat ze op het strand al verkocht worden?
Mischien een flop? Maar dan weten we dat ook weer
Maar misschien ben ik wel meteen in love
Nogmaals super bedankt!
Ik bedoel inderdaad dan zo'n harembroek met het kruis op de knieën. Die van het 2e plaatje ken ik ook deze vind ik ook mooi!
Palazzo broeken ga ik zeker even op googlen.
Ik lees nu toch wel wat meer positieve reacties
Heb besloten om een goedkope te gaan kopen word wel via webwinkel want ik weet niet zo gauw een fysieke winkel nu, en ik denk niet dat ze op het strand al verkocht worden?
Mischien een flop? Maar dan weten we dat ook weer
Nogmaals super bedankt!
woensdag 4 januari 2023 om 12:20
woensdag 4 januari 2023 om 12:20
Ik draag het soms ook thuis en hou het aan als ik even naar de winkel moet. Ik heb net al complimenten gekregen op mijn billen daarin en ze zijn net zeer zichtbaar. De stof is dun, ik heb ook wel dikke billen en dan met een string eronder is dat soms zelfs iets te duidelijk gevormd. Maar dat trek ik me natuurlijk niet aan. Ik zou het natuurlijk niet dragen om naar kantoor te gaan.
woensdag 4 januari 2023 om 12:23
Neuh.Emma95 schreef: ↑04-01-2023 12:02Deze zijn wel leuk
https://www.ebay.com/itm/143668986585?h ... R4qoiMevYQ
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 4 januari 2023 om 12:32
Wat een leuke enthousiaste post! Ik hoop dat ik net zo blij ervan word als jij.katkaatje schreef: ↑04-01-2023 12:20Jaaaa, ik ben fan hoor! En ik ben niet eens heel erg alto ofzo. Ben tijdens een vakantie in Azië verslaafd geraakt en het is in de zomer mijn favoriete broek. Niet naar werk ofzo, daar draag ik nettere krukjes en palazzo broeken, maar in en rond het huis zeker.
Dus ik zeg: doen!
woensdag 4 januari 2023 om 12:34
Oh ja, ik ga er ook rustig mee de stad in of het terras op. Ik vind het zelf ook een erg leuke stijl, dat scheelt. Soms zie ik mensen in dingen lopen dat ik denk: jeetje, dat je je daarin durft te vertonen, wat lelijk. En dat zijn dat ook kleren die ‘in’ zijn. Smaken verschillen gewoon en er zijn vast veel mensen die dat ook van mijn drollenvanger vinden. Maar als jij het wel leuk vindt en lekker vindt zitten, moet je het zeker gewoon dragen en je niks aantrekken van wat anderen (inclusief vriend) ervan vinden.
donderdag 5 januari 2023 om 09:06
Twijfel geval als ik ben, ben toch maar voor de palazzo broek gegaan een linnen variant. Na toch meerdere afbeeldingen te hebben gezien van de harembroek, is het toch mijn ding niet. Je krijgt er korte beentjes in en dat kruis hangt raar tussen de knieën. Mijn vriend is blij Haha! Hij vind die palazzo broeken wel ontzettend mooi en leuk. Nou toch super bedankt voor jullie meningen!
donderdag 5 januari 2023 om 10:38
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in