Mode & Beauty alle pijlers

Harembroek...

04-01-2023 10:05 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik wil weer eens iets anders. Een harembroek kopen. Wie heeft er één? Ik twijfel nog een beetje dit komt door mijn vriend die het spuuglelijk vind @( :$ (je ziet je kont er niet in! Het lubbert). Hij vind het dus 3xniets. Mij lijkt zo'n broek dus fijn voor de zomer straks. Maar omdat mijn vriend het dus niet mooi vind ga ik dus twijfelen. Natuurlijk beslis ik nog altijd zelf, maar toch graag jullie mening. Wat vinden jullie ervan? Leuk of niet leuk?
Verschrikkelijk lelijk
Nee nee nee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
het zit vast heel lekker in de zomer
Maar misschien moet je er even een paar passen, en goed kijken of je er geen luierkont in krijgt?
Je vraagt meningen dus hierbij:

Nope!
Die droeg ik veel toen ik aan het backpacken was in Azië een jaar of 15 geleden. In die context vind ik ze wel prima, maar verder ben ik er persoonlijk geen type voor en ik vind het zelden leuk staan bij anderen.

Maar ik ben alles behalve een fashionista, dus misschien wordt het wel super hip deze zomer.
Prima om van het strand weer naar je auto te lopen, of even snel iets aan te schieten als de pakketbezorger aanbelt. Maar voor de rest: nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hebt echt harembroeken:

Afbeelding

En losse zomerbroeken die ze ook soms harembroeken noemen:

Afbeelding

Dat tweede type draag ik heel veel in de zomer en vind ik vaak ook leuk staan bij mensen. Dat eerste vind ik er uit zien alsof je een luier aan hebt.
je hebt tegenwoordig ook hele leuke broeken die van voren wel een wat lager kruis hebben maar aan de achterkant gewoon leuk/mooi zitten.
Daar zou ik naar kijken. Zo een echte old-skool harembroek zit misschien wel lekker maar is wel erg lubberig.
Ik maakte ze vroeger zelf, het is heel simpel. En dan niet met het kruis tussen mijn knieën maar tussen mijn enkels, heerlijk! En mijn vriendje van die tijd vond ze ook leuk!
Niet leuk, srry.
Op basis van de titel: niet doen!!
Amai! :| Wauw!

Oké geen goede keuze dus. Dacht zo van ja dat is met het warme weer wel fijn. Duidelijk. Ik draag heel veel lange overslag rokken, vandaar ik dacht dat dit wel eens leuk kon zijn. Maar ik wil zeker geen luier kont. :nooo:
AnAppleADay schreef:
04-01-2023 10:12
Je hebt echt harembroeken:

Afbeelding

En losse zomerbroeken die ze ook soms harembroeken noemen:

Afbeelding

Dat tweede type draag ik heel veel in de zomer en vind ik vaak ook leuk staan bij mensen. Dat eerste vind ik er uit zien alsof je een luier aan hebt.
Ja, dat 2e type vind ik heel leuk en die zit ook lekker.

De eerste snap ik gewoon niet waarom dat kruis lager zit. Ik zie daar geen enkel voordeel van.
Het is niet mijn ding, maar jij moet lekker aantrekken wat je fijn vindt! Dus als jij een harembroek wil dragen, dan koop je een harembroek :)

Ze zijn wel echt super comfi met heel warm weer volgens mij. Ik heb zelf een enorme soepjurk voor hele warme dagen, eerder een soort linnen gewaad. Heel lelijk, maar oh zo comfortabel. Draag het wel alleen in en rondom huis.
Zo'n losse zomerbroek (die 2e die anappleaday) post heb ik wel. Maar die gebuik ik eigenlijk alleen voor de yoga. Ik ga er niet normaal mee rondlopen.
Anappeladay bedankt voor het plaatje. Die ken ik wel. Die zijn leuk.

Roos, ah dus jij vind ze wel leuk. Ik kan geen kleding zelf maken, zelfs een knoop eraan zetten is nog lastig. Knap dat jij ze wel zelf kon maken en dat jouw vriend ze wel leuk vond.
Ik woon niet in Nederland en hier zie ik ze vaak, draag ze zelf ook wel eens.

Vooral in de zomer (die warm is hier), met een wijd hemdje, grote ketting en lage schoentjes of sandalen inderdaad. Heel comfortabel zijn ze.

je hebt wel heel veel verschillende, sommigen vallen echt beter dan anderen, dus wel even uitproberen :)
TinyTiny schreef:
04-01-2023 10:17
Zo'n losse zomerbroek (die 2e die anappleaday) post heb ik wel. Maar die gebuik ik eigenlijk alleen voor de yoga. Ik ga er niet normaal mee rondlopen.
Ik vind ze heerlijk op vakantie of rondom het huis, keertje mee naar de supermarkt of even bij vriendin op de borrel ook prima.
Ik draag ze niet naar werk, uit eten of als ik naar de stad ga ofzo.
Een beetje zoals een legging met lange trui in de winter :proud:
milesdavis schreef:
04-01-2023 10:17
Het is niet mijn ding, maar jij moet lekker aantrekken wat je fijn vindt! Dus als jij een harembroek wil dragen, dan koop je een harembroek :)

Ze zijn wel echt super comfi met heel warm weer volgens mij. Ik heb zelf een enorme soepjurk voor hele warme dagen, eerder een soort linnen gewaad. Heel lelijk, maar oh zo comfortabel. Draag het wel alleen in en rondom huis.
Dat doe ik dan wel hoor 😊 Als ik iets echt wil dan heeft hij pech haha!

Ja die linnen jurken heb ik ook, heel fijn in de zomer. Ze zien er inderdaad niet uit, maar dragen juist zeer comfortabel!
Plata schreef:
04-01-2023 10:21
Ik woon niet in Nederland en hier zie ik ze vaak, draag ze zelf ook wel eens.

Vooral in de zomer (die warm is hier), met een wijd hemdje, grote ketting en lage schoentjes of sandalen inderdaad. Heel comfortabel zijn ze.

je hebt wel heel veel verschillende, sommigen vallen echt beter dan anderen, dus wel even uitproberen :)
Ah! Bedankt! Dan is het waarschijnlijk waar jij woont gewoon echte mode? Hoe jij het beschrijft zo wil ik het ook gaan dragen. Ik draag een mala ketting en die is lang. Inderdaad met sandaaltjes. Je kunt ze ook in de winter dragen met een leuk wikkel truitje.

Trouwens heerlijk zeg dat je in zo'n lekker warm land woont! Die droom hoop ik ooit ook mee te mogen maken.
Ik moet verder met werken, dus reageer later even verder. Tot nu toe bedankt. Wel of niet doen.... Twijfel de twijfel :hihi:
Je kan er toch gewoon eentje kopen voor niet teveel geld, eventueel tweedehands?
Of uberhaupt gewoon een keer gaan passen, neem je wat verschillende bovenkleding mee.
Snowy schreef:
04-01-2023 10:20
Anappeladay bedankt voor het plaatje. Die ken ik wel. Die zijn leuk.

Roos, ah dus jij vind ze wel leuk. Ik kan geen kleding zelf maken, zelfs een knoop eraan zetten is nog lastig. Knap dat jij ze wel zelf kon maken en dat jouw vriend ze wel leuk vond.

Maar welke van die 2 soorten bedoel je dan? Die tweede soort, de losse broeken met een printje, die zijn leuk. Maar die eerste vind ik zelf helemaal niets.
Ja, wellicht lekker voor in en om het huis, maar ik zou daar niet de straat mee op gaan.

Het was natuurlijk een tijd wat meer “in” en toen zag je er meer mensen mee en hing het in de mainstream winkels. Nu zijn het toch een beetje de Waterlooplein-types, hippie/Ibiza-types die hier in lopen. Daar zou ik het dus zoeken, als ik jou was. Een beetje in de alternatieve hoek.
anoniem_64099e414652c wijzigde dit bericht op 04-01-2023 10:36
0.80% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven