Mode & Beauty alle pijlers

Harembroek...

04-01-2023 10:05 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik wil weer eens iets anders. Een harembroek kopen. Wie heeft er één? Ik twijfel nog een beetje dit komt door mijn vriend die het spuuglelijk vind @( :$ (je ziet je kont er niet in! Het lubbert). Hij vind het dus 3xniets. Mij lijkt zo'n broek dus fijn voor de zomer straks. Maar omdat mijn vriend het dus niet mooi vind ga ik dus twijfelen. Natuurlijk beslis ik nog altijd zelf, maar toch graag jullie mening. Wat vinden jullie ervan? Leuk of niet leuk?
Marshmallow_ schreef:
04-01-2023 12:36
Drollenvangers toch? Omdat het net lijkt of je in je broek hebt gepoept haha

Nee er zijn echt veel leukere losvallende broeken
Drollenvanger is toch zo’n ouderwetse Kuifjebroek? Broeken met pof onderaan?
dubbel
anoniem_63c6cbd2842ec wijzigde dit bericht op 05-01-2023 10:49
97.58% gewijzigd
Marshmallow_ schreef:
05-01-2023 10:48
Ik ken het alleen als naam voor harembroek eigenlijk. Als ik op google afbeeldingen naar drollenvanger zoek dan krijg ik ook voornamelijk harembroeken.

To heeft iig inmiddels een keuze gemaakt die hopelijk ook fijn is, voor haarzelf (en haar vriend haha)
Mevrouw75 schreef:
05-01-2023 10:40
Drollenvanger is toch zo’n ouderwetse Kuifjebroek? Broeken met pof onderaan?
Ja, knickerbockers, dat waren altijd drollenvangers.
katkaatje schreef:
05-01-2023 10:38
Haha, ja dat rare kruis hoort er inderdaad wel bij. Ik vind dat heerlijk vrij voelen. De luchtigheid van een rok, maar je kunt wel gewoon met opgetrokken benen of wijdbeens in een stoel zitten zonder gekke blikken.

Maar doe palazzo broeken zijn ook heel fijn. Veel plezier ermee!
Dank je wel! Hahahaha, dat is dan inderdaad weer een voordeel wijdbeens kunnen zitten als vrouw 🤣😂🤭
Ik had er vroeger 2 maar heb ze slechts een paar keer gedragen. Het past niet bij me. Maar ik vind dat je zelf moet weten wat je gaat dragen. Smaken verschillen. Belangrijk is dat jij je er lekker in voelt. Hier zijn al goede tips met leuke plaatjes
gegeven.
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven