Mode & Beauty alle pijlers

Heeft iemand ervaring met forever21?

05-05-2015 17:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zoals de titel al aangeeft vroeg ik mij af of er mensen zijn met ervaring bij deze webshop?

Hoe is de kwaliteit? Valt de kleding klein of groot? Klopt het aantal bezorgdata met hetgeen op de site staat?

Bedankt

Liefbeest
Ja ik. Kleding is eigenlijk gewoon de maat die ze aangeven naar mijn mening, dus niet groter of kleiner. Hoewel de joggingsbroek ietsje te kort was . Bezorgdata klopte bij mij, en de kwaliteit is niet geweldig maar dat is ook logisch met die prijzen.
Ben ik ook benieuwd naar. Nog meer ervaringen?
Is de kwaliteit vergelijkbaar met de kwaliteit van h&m-kleding?
Dat ligt echt aan de stof eigenlijk. Zo heb ik 2 van die lange vesten daar gekocht, beetje gebreid stof. Die zijn redelijk, maar de vorm gaat er wel snel uit als je ze aan de wasknijpers hangt. De joggingsbroek is prima, en dan heb ik nog een soort van kanten shirtje (volgensmij bestaat die uit polyester en elastiek) waar na 2 keer dragen wel al wat elastiekjes uit hingen. Ik doe hem ook niet al te vaak aan om die reden, vind hem namelijk wel erg mooi.

Dit soort kleding heb ik nooit bij de h&m gekocht, daar koop ik eigenlijk alleen jeans en die Basic-lijn.

Dus of het vergelijkbaar is kan ik niet zeggen, maar ik zou het niet gek vinden als het wel zo is. Komt volgensmij allemaal van de landen af waar het goedkoop en vooral door onderbetaalde werknemers wordt gemaakt.
Ik vind het erg klein vallen.

Maar: ik ben een 44-46 (en oud) pas daar de l alleen als het oversized is.

Kwaliteit is ok van wat ik heb gekocht (sweater is kleurecht, vesten blijven na wassen mooi). Ik ga liever naar de winkel omdat sommige stoffen op het plaatje mooier lijken (synthetisch of dunner) dan in het echt.
Oja wat haakje zegt, ik heb ook een sweater die wel heel mooi blijft. Zoals ik al zei, ligt echt aan de stof.
Ik bestel ook regelmatig wat via forever21. De maat vind ik de ene keer echt perfect, de andere keer aan de grote kant (ik heb zelf normaal gesproken maat 36). Als je bijvoorbeeld een trui koopt, zou ik een maatje kleiner adviseren, maar bestel je een strakker shirt of jurkje, dan kan je deze gewoon in de maat bestellen die je normaal draagt. De prijs/kwaliteitverhouding vind ik echt heel goed, maar ik heb zelf een hekel aan kledingstukken met polyester, omdat dat erg zweet en niet prettig zit (vind ik). Helaas zit dat in veel kledingstukken. Bij meer dan 30% polyester bestel ik het daarom ook niet. Wat ik ook vervelend vind is dat je direct moet betalen. Als je een kledingstuk retour wil sturen, moet je wachten tot het is aangekomen in het depot en dan pas krijg je je geld weer terug. Voordeel is dat dit wel altijd goed gaat gelukkig. Levertijden vind ik prima, zoals op de site staat. Zo, heel verhaal maar hopelijk heb je hier wat aan 😉 Shopze!
Kwaliteit is te vergelijken met H&M en Bershka.

Ik vind de maatvoering vrij normaal.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Een iets chiquere Primark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven