Mode & Beauty alle pijlers

Heels, heels, heels.

15-06-2010 09:29 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan hakken

naast de tien paar die ik thuis al heb staan, komen er vandaag weer drie paar nieuwe bij

Dus hierbij het Heels topic, om lekker te kletsen over de te geweldige hakken die je bij .. hebt zien staan of gewoon een leuke foto van je nieuwe aanwinsten.
quote:Iwannalive schreef op 15 juni 2010 @ 11:38:

[...]

Deze zou ik zelf niet dragen. Maar ze zijn wel beter dan wat ik hier voorbij zag komen.

De echte schoenfetisjist weet dat een mooie schoen COMMUNICEERT. Schoenen hebben een boodschap. Maar als je je schoenen bij een of andere schoenenreus koopt omdat je er vooral veel wilt hebben. Begrijp je het nog niet helemaal.Nouja, of je kijkt er dan gewoon anders tegenaan
quote:Iwannalive schreef op 15 juni 2010 @ 11:40:

[...]

Ok dan spelen we niet in dezelfde "league" wat schoenen betreft

Misschien dat ik, wanneer mijn salaris dat toelaat en ik ouder wordt, nog wel promoveer naar jouw "league"

Tot die tijd geniet ik van mijn goedkopere heels.. Maar ik blijf dromen
Ik kan niet lopen op schoenen van de Schoenenreus al zou ik het willen
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 11:42:

[...]

Misschien dat ik, wanneer mijn salaris dat toelaat en ik ouder wordt, nog wel promoveer naar jouw "league"

Tot die tijd geniet ik van mijn goedkopere heels.. Maar ik blijf dromen Gelijk heb je.
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 11:43:

Ik kan niet lopen op schoenen van de Schoenenreus al zou ik het willen

Ik ook niet. Heb nog 1 paar staan, gloed nieuw, nooit gedragen.

Ik heb trouwens ook bijna altijd ruzie met de prut van dolcis. Eigenlijk komen al mijn schoenen nu bij schuurman vandaan.
Ik roep nu ook wel heel hard Schoenenreus, maar daar heb ik eigenlijk ook nooit iets van.

Meestal zijn mijn hakken van Bronx omdat ik dat een stoer en fijn merk vind.
Ik geef niks om dure schoenen. Diversiteit vind ik wel belangrijk.
quote:Iwannalive schreef op 15 juni 2010 @ 11:38:

[...]

Deze zou ik zelf niet dragen. Maar ze zijn wel beter dan wat ik hier voorbij zag komen.

De echte schoenfetisjist weet dat een mooie schoen COMMUNICEERT. Schoenen hebben een boodschap. Maar als je je schoenen bij een of andere schoenenreus koopt omdat je er vooral veel wilt hebben. Begrijp je het nog niet helemaal.
quote:Noez schreef op 15 juni 2010 @ 11:50:

Ik geef niks om dure schoenen. Diversiteit vind ik wel belangrijk.Ik vind dat duurdere schoenen beter zitten.
*Heeft net online even 2 paar gekocht* Ook dat paar gekocht dat Nici als eerste plaatste. Heb nog nooit mijn oma op iets dergelijks zien lopen, dus dat zit wel goed. Maar woon ook in de Biblebelt, dus misschien is mijn blik wat vertroebeld... Wat je hier qua kleding sowieso voorbij ziet komen... Alsof je er niet leuk uit mag zien

Ben met online kopen altijd wel een beetje huiverig, omdat ik vaak op 39,5 zit qua maat, dus dat is ene keer 39, andere keer 40.

Ik koop meestal ook wat duurdere schoenen, maar niet de 'echte designmerken' die ik voorbij zie komen.
quote:Poeszie schreef op 15 juni 2010 @ 12:02:

*Heeft net online even 2 paar gekocht* Paar dat Nici als eerste plaatste. Heb nog nooit mijn oma op iets dergelijks zien lopen, dus dat zit wel goed.

Ik lees gewoon alleen dit gedeelte he Ben nlij dat jij het ook geen oma schoenen vindt!

Plaatjes van jouw nieuwe aanwinsten??
Kijk, mijn nieuwe beste vriendin:

Lopen heerlijk en staat goed bij iets gebruinde benen, mmm!
quote:Mlle_j schreef op 15 juni 2010 @ 12:06:

Kijk, mijn nieuwe beste vriendin: [afbeelding]

Lopen heerlijk en staan goed bij iets gebruinde benen, mmm!
Tjonge, Meds... Jij kunt wel een sterke koffie gebruiken, lijkt me.

quote:Mlle_j schreef op 15 juni 2010 @ 12:06:

Lopen heerlijk en staat goed bij iets gebruinde benen, mmm!Haha bij mijn witter dan wit benen staat het dan weer niet
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 12:05:

[...]

Ik lees gewoon alleen dit gedeelte he Ben nlij dat jij het ook geen oma schoenen vindt!

Plaatjes van jouw nieuwe aanwinsten??Hmm, andere schoen is niet echt een plaatje waard, is namelijk een sneaker, lekker voor onder de spijkerbroek
quote:Poeszie schreef op 15 juni 2010 @ 12:13:

[...]

Hmm, andere schoen is niet echt een plaatje waard, is namelijk een sneaker, lekker voor onder de spijkerbroek

Owwwhh.. ik las het niet goed, je hebt ook die met die bloem

In het grijs of in het zwart? Ik vind ze in het zwart ook zo leuk, maar ik heb ook al zwarte laarsjes met een grote bloem. Dus ik dacht dat de grijze beter zouden zijn.
Ja, dacht ik al.

In het grijs vond ik ze iets leuker, komt de bloem wat beter uit leek me.
quote:Mlle_j schreef op 15 juni 2010 @ 12:08:

[...]

O die zijn mooi!
quote:Wollepop schreef op 15 juni 2010 @ 10:12:

Mijn trots

Maar dan met paarse onderkant

[afbeelding]

Huh , Louboutins zijn toch per definitie met rode zool??

Ik heb dit voorjaar/ zomer nog helemaal geen schoenen gekocht..ik begin ernstige ontwenningsverschijnselen te krijgen gewoon.

Helaas zie ik gewoon echt niks bijzonders in de collecties van dit jaar. Had wel 2 paar online besteld maar die pasten allebei niet

Schoenenreus en dat soort winkels kom ik ook nooit, mijn schoenen moeten gewoon van leer zijn en niet van dat plastic, zeker in de zomer is dat n drama en je ziet 9 van de 10 keer echt wel dat het goedkoop spul is
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 11:24:

Ja ROOD, HIER

Pumps, hoge hak, mag peeptoe, ronde neus.

Die zoek ik ook!!

Zag laatst een stukje van die gruwel gooische meisjes en eentje had de perfecte pumps gewoon aan maar ja, geen idee waar ze die vandaan heeft natuurlijk
quote:Zwart schreef op 15 juni 2010 @ 14:28:

Huh , Louboutins zijn toch per definitie met rode zool??

Klopt! Mijn zolen zijn helaas al een keertje versleten geweest.. En m'n schoenmakertje heeft dat heel leuk vernieuwd!
quote:Wollepop schreef op 15 juni 2010 @ 14:45:

[...]

Klopt! Mijn zolen zijn helaas al een keertje versleten geweest.. En m'n schoenmakertje heeft dat heel leuk vernieuwd!

Oei...dan had ie bij mij dat zooltje wel even van héél dichtbij mogen bekijken zeg maar

Heb wel een keer gehad dat ze mijn laarzen met mooi mat leer fijn hadden gepoetst...tot ze glommen. Werd ik ook helemaal niet blij van zeg maar..
.
quote:lindy schreef op 15 juni 2010 @ 14:52:

[...]

Dit weekend bij een fifties event mooie Amerikaanse pumps gekocht, vintage in zwart met een hoge hak en een strik en dan met roze biesjes afgezet op alle naden en strikrandjes. Erg cute, 30 euro, en in nieuwstaat.

Ja! zoiets maar dan rood met wit (of andersom)!

Iemand zoiets gespot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven