Mode & Beauty alle pijlers

HELP! Haar permanent kleuren!

30-04-2014 21:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik wil graag mijn haar gaan verven en heb nu mijn oog laten vallen op aubergine (?) haar, dit is paars met een rode gloed. Vaak is het juist andersom, rood met een paarse gloed maar ik wil graag de paarse kant op. Nu heb ik van mezelf al vrij donker bruin haar en een vrij onzuivere huid.

Vriendinnen geven aan dat als ik voor deze haar kleur ga ik mijn (rode) oneffenheden juist nog meer benadruk en dat effect wil ik eigenlijk juist niet bereiken. Weet iemand of dit echt zo is? Iemand ervaring hiermee?

Ook vraag ik mij af of de kleur wel goed te zien is omdat ik al medium bruin haar van mezelf heb. Zelf heb ik een koele ondertoon, past deze kleur hier goed bij?

De haarkleur waarvoor ik wil gaan:

http://pinmirchi.com/purple-hair-color/

http://www.pinterest.com/ ... ir&pin=556757572656309622

Ik hoop dat iemand mijn brandende vragen kan beantwoorden! Alvast bedankt!
Waarom Help? Waarom?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Dat je je oneffenheden zal gaan benadrukken is ook gelijk het eerste waar ik aan dacht toen ik regel vier gelezen had.

Met een koele ondertoon staat paars sowieso vaak niet zo mooi.

Doe eens een sjaal/doek in die kleur om je hoofd en maak een foto in het daglicht, doe hetzelfde zonder sjaal. En vergelijk de foto's.

Ik zou voor een kleur/stijl gaan die je gelaat juist zachter maakt
quote:Vl43inder schreef op 30 april 2014 @ 21:51:

Dat je je oneffenheden zal gaan benadrukken is ook gelijk het eerste waar ik aan dacht toen ik regel vier gelezen had.

Met een koele ondertoon staat paars sowieso vaak niet zo mooi.

Doe eens een sjaal/doek in die kleur om je hoofd en maak een foto in het daglicht, doe hetzelfde zonder sjaal. En vergelijk de foto's.

Ik zou voor een kleur/stijl gaan die je gelaat juist zachter maaktBedankt voor je reactie! De tip met de sjaal ga ik proberen. Hebben nog meer mensen ervaring met deze haarkleur?
De haarkleur blijft een week mooi en wordt dan dof en vaal.

Het stond me leuk maar man, wat eenw erk om dat bij te houden.
Ik heb het ooit gehad in die kleur, heb nu dark cherry.

En van mezelf een warme ondertoon.

Een goede kapper adviseert je hierin.
Ik had een collega met die kleur, idd een week mooi daarna zag het er meteen niet meer uit.
Die paars op het eerste plaatje (tweede kan ik niet zien) lijkt me geen permanente kleur. Die is er zo uitgewassen.
quote:borderwalk schreef op 30 april 2014 @ 23:13:

Ik had een collega met die kleur, idd een week mooi daarna zag het er meteen niet meer uit.

Dit.

Ik heb het ook gehad, de mooie gezonde glans gaat er heel snel af, en dan is dof. Vooral in de zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven