Mode & Beauty alle pijlers

Help ! Hemd probleem

12-11-2010 16:51 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,

Ik heb een dilemma, Ik vind het heerlijk om een hemd te dragen, Ik heb altijd de hemdjes van de kruidvat (merk Anni rolfi), liefst katoen met spagettiebandjes. Nu is er bij de kruidvat een aanbieding op deze dingen, en nu krijgen ze de hemdjes niet meer binnen (alleen nog maar met brede bandjes)

Nu ben ik op zoek naar nieuwe lange hemdjes die niet zo duur zijn. Of een kruidvat die dit nog verkoopt?? Kan iemand me helpen????
Volgens mij kom je in winkels om in die dingen. Maar de H & M heeft ze in ieder geval.
Hema, bijvoorbeeld:

Als je perse dat merk moet hebben, dan is dat alleen bij de Kruidvat te koop.

Gewone hempjes met spagettibandjes zijn verder te kust en te keur te koop.
Je struikelt op de markt over de kramen die deze hemdjes verkopen.
Dankje wel voor jullie reactie,

Ik zoek echt dit merk, ik vind ze gewoon ontzettend fijin,, ben al bij 6 verschillende kruidvats geweest maar deze hadden ze niet,, Heb inmiddels al een mail gestuurd naar de kruidvat, dus ik hoop op iets positiefs.
perry sport hemdjes zijn ook fijn. Maar iedere textielwinkel zal je katoenen hemdjes kunnen verkopen. En andfers eens googlen op dat specifieke merk, of ze nog ergens verkocht worden.
Online te koop bij de kruidvat.
Ik vind 'Help!' in dezen wat overtrokken..

('probleem' trouwens ook).
Als ze in de aanbieding zijn kun je er toch gelijk een dozijn inslaan? Zie dat je via de site van kruidvat ze ook kunt bestellen, helemaal makkelijk!

Draag zelf ook graag hemden, van de Hema bevallen mij ook altijd goed, En H&M heeft ook altijd wel basic hemdjes. en anders de V&D misschien.

Er is vast wel een oplossing te vinden !
Fijn dat die hemdjes zo goed bevallen. Ik heb onlangs sokken gekocht van Anni Rolfi maar die bleken ronduit ruk te zijn (lubberen na 1X dragen al uit en na wassen nog steeds lubberend, miskoop dus)
witte lelie was me voor ;)
quote:Murdoch schreef op 12 november 2010 @ 17:04:

Ik vind 'Help!' in dezen wat overtrokken..

('probleem' trouwens ook). Dilemma misschien ook wel een beetje? Klopt trouwens niet, want bij een dilemma moet je kiezen, in deze situatie is er weinig te kiezen.
Action ..microfibre kosten geen drol en zitten heerlijk!
quote:N0mi schreef op 12 november 2010 @ 17:12:

[...]

Dilemma misschien ook wel een beetje? Klopt trouwens niet, want bij een dilemma moet je kiezen, in deze situatie is er weinig te kiezen.Misschien: wil ik wel leven in een wereld zonder hemdjes van de Kruidvat?
quote:Murdoch schreef op 12 november 2010 @ 17:14:

[...]

Misschien: wil ik wel leven in een wereld zonder hemdjes van de Kruidvat? Is natuurlijk ook wel een essentiële vraag Des Levens.
quote:Murdoch schreef op 12 november 2010 @ 17:14:

[...]

Misschien: wil ik wel leven in een wereld zonder hemdjes van de Kruidvat?

hieraan toevoegend:

Of kies ik er dan toch voor om het dragen van hemdjes niet meer heerlijk te vinden?

Dan is er een echt keuze dilemma ontstaan!
Zeeman heeft ze, van katoen en ik geloof dat ze 1,99 kosten. Ze krimpen niet, , blijven mooi in model en mooi op kleur.
Ik zweer bij de hemdjes van The Sting!

En anders inderdaad van de HEMA
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Misschien via de website van Kruidvat?
Kruidvat heeft wel vaker dingen niet meer in het assortiment en dan stiekem later toch wel weer. Dus ik zou niet zo erg in paniek raken. Je kan vast nog wel een tijdje voort met de hemdjes die je nu in huis hebt lijkt me?
Maar je hoeft niet te reageren hoor
quote:Nikkie79 schreef op 12 november 2010 @ 22:22:

Maar je hoeft niet te reageren hoor??? Hoge informatiedichtheid yourself!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven