Help mislukte neuscorectie:(
donderdag 22 maart 2018 om 21:50
Sinds kleins af aan heb ik problemen met mijn neus gehad. ik kreeg een bloeduitstorting op mijn neus waardoor het roder en groter werd. Ik werd er altijd mee gepest. Op mijn 12e kreeg ik mijn eerste neuscorectie. Ze konden de operatie niet uitgebreid doen wegens me groei. Er zou een Vervolg corectie komen wanneer ik 18 jaar oud zou zijn. Op mijn 18jarige leeftijd werd mijn neus corectie niet vergoed omdat het onder platic chirurgie viel. Zonder te aarzelen ben ik voor een neuscorectie naar turkije geweest. Het leek eerst nog wel oke maar na een tijd leek het alsof het misvormd werd qua vorm. Ik ben er echt zo klaar mee. Elke keer wanneer ik naar de spiegel kijk wordt ik er gewoon depressief van. Financieel probeer ik het bedrag te sparen maar ik ben bang dat een dure grap wordt. Nu moet ik een goeie chirurg zien te vinden die me neus kan herstellen. Kennen jullie een goeie neus chirurg Of kunnen jullie me nog tips meegeven?
Ps: sorry voor me spelfouten/hoe kan ik foto's invoegen?
Help a girl out.
Ps: sorry voor me spelfouten/hoe kan ik foto's invoegen?
Help a girl out.
vrijdag 23 maart 2018 om 22:34
Als er sprake is van groter worden, en een operatie, zal het vast niet zomaar een bloeduitstorting zijn geweest.Beter.Laat schreef: ↑23-03-2018 08:07Ik begrijp niets van het hele verhaal. Je schrijft over een groter wordende bloeduitstorting, daaraan heeft iemand je op je 12e geopereerd?
Een bloeduitstorting had behandeld kunnen worden met goede camouflage make-up.
Als ik jou was, zou ik me concentreren op m'n gezondheid (en goede taallessen nemen) en niet meer zo vaak in de spiegel kijken.![]()
![]()
Het is zo makkelijk om maar te zeggen dat iemand maar gewoon minder vaak in de spiegel moet kijken, totdat je ziet wat een serieuze huidaandoening bijvoorbeeld met een gezicht kan doen. We weten het niet hè, wat er met TO aan de hand was. Maar NL chirurgen opereren doorgaans geen kinderen om een onbenullig dingetje.
zondag 25 maart 2018 om 20:08
Klopt maar dan doen ze het al als een kind klein is. Maar dat is geen neus correctie. Net zoals een hazelip maar provisorisch hersteld word omdat het pas echt kan na de groei.