Mode & Beauty alle pijlers

Help, wat is dan wel mooi??

25-01-2011 15:42 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet het even niet meer hoor, misschien kan ik hier wat tips/adviezen vinden.

Wij gaan binnenkort op vakantie en ik heb een bikini/tankini of badpak nodig.

Ik ben van boven smal en vanaf mijn heupen breed met vrij forse bovenbenen. mijn buik is plat maar niet superstrak.

nu ben ik al wel op zoek geweest en al heel veel gepast, ook in winkels waar men er echt verstand van zou moeten hebben, maar de dingen waar ze mee aankomen zijn A hartstikke duur (239,00!!) of B ik voel me er niet prettig in. ik heb van de verkoopsters ook altijd het idee dat ze zeggen dat alles staat om maar te kunnen verkopen.

Dus.........iemand tips? adviezen? wat ik het beste aan zou kunnen doen bij mijn figuur??

alvast jullie dank!!
naar wat voor winkels ga jij dan dat er bikini's van 230 euro hangen?

Maar ontopic: je moet iets kiezen dat de nadruk op je bovenlichaam legt. Dus een top met motiefje en het broekje juist effen houden.

Ik zal eens zoeken naar wat plaatjes.

en dan dit broekje erbij (okay, de kleur blauw is iets te licht, maar iets effens dus)

deze zijn trouwens allemaal van hunkemoller
niet specifiek dure winkels hoor, ik ga ook naar de hunkemoller en livera. maar ik dacht dat ik voor het echt goede advies daarnaar toe moest. maar dat viel wel ff tegen.

De bikini's waren ontzettend mooi, dat zal ik niet ontkennen maar daar was de prijs ook na, en dat heb ik er echt niet voor over.

ik dacht zelf aan een tankini, maar leg je dan niet juist de nadruk?
Peerfiguur dus! Geen triangelbikini en een broekje of slip, en geen koortjes aan de zijkanten (doen je heupen nog breder doen lijken).
Koop gewoon iets wat je leuk vindt! Het is winter, je bent wit en dan ziet het er sowieso niet zo fraai uit in tl-licht. Een goedkopere bikini met pareo voor de heupen zou ik doen. En de tip die starshine geeft!
Waarom bestel je niet een berg badpakken bikini's en tankini's bij Wehkamp, dan kan je ze allemaal rustig passen en terugsturen wat je niet mooi vindt. De prijzen zijn er niet te gek en de kwaliteit is prima.
ja pareo altijd doen. Zo prettig als je op het strand of bij het zwembad even een stukje gaat lopen en je je toch een beetje onzeker voelt over je dikke kont

Buiten dat vind ik het ook iets beschaafder als je een ijsje gaat kopen.
Misschien kun je online een paar bikini's bestellen? Dat doe ik ook vaak. Dan kun je ze thuis rustig passen en aan je vriend/moeder/of een vriendin hun eerlijke mening vragen.
juist geen pareo... daarmee leg je weer dat accent op je heupen, alleen pak je ze dan in.. dat roept vanaf 1 km al: help ik heb wat te verbergen, kijk vooral niet.. en dan kijkt juist iedereen naar dat gebied.

Neem een goeie vriendin of zus ofzo mee en laat die meekijken.. jezelf in een winkelspiegel bekijken is meestal al niet flatteus... Als je iemand anders meeneemt kijken ze vanaf de andere kant...

En verder, niet te onzeker zijn..je bent op vakantie, geniet er gewoon van. De mensen die je daar ziet, zie je waarschijnlijk nooit meer~
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Een goedpassende slip (geen short, je legt dan juist de nadruk op je heupen en met een slip is de beenuitsnijding hoger, waardoor je benen langer lijken) en een topje wat de aandacht trekt.

Maar het allerbelangrijkste: jij moet je er lekker in voelen. Mensen kijken misschien bewust drie seconden naar je en zijn je dan weer vergeten (en dat bedoel ik niet verkeerd, maar het werkt nu eenmaal vaak zo, tenzij je een soort Doutzen bent ). Niet te druk over maken!
Tjonge, er wordt wel een drama van gemaakt zeg. De kans is groot dat je medevakantiegangers geen enkele blik op je werpen en je alweer vergeten zijn als je voorbij bent gelopen. Koop gewoon iets leuks en wees alsjeblieft niet zo overbewust van je lichaam. Je zal vast je schoonheid hebben, dat heeft iedere vrouw, we zijn alleen niet allemaal fotomodellen, dat is alles.

Veel plezier op je vakantie en maak je niet druk.
quote:biol schreef op 25 januari 2011 @ 16:13:

juist geen pareo... daarmee leg je weer dat accent op je heupen, alleen pak je ze dan in.. dat roept vanaf 1 km al: help ik heb wat te verbergen, kijk vooral niet.. en dan kijkt juist iedereen naar dat gebied.

vind het zelf nogal meevallen.

Ik heb ook altijd een simpel elastisch katoenen rokje mee. dat schiet je gemakkelijk even aan als dat nodig is.

en je heb tegenwoordig ook van die strandtunieken die ook je bovenlichaam bedekken.
quote:biol schreef op 25 januari 2011 @ 16:13:

Ik vind het altijd heel charmant staan, zeker als je ergens wat drinken/eten gaat halen vind ik het heel netjes. Ik kijk dan echt niet naar een te dikke kont ergens onder. Ik heb geen dikke kont of benen, ook geen brede heupen. Maar als ik aan de wandel ga dan trek ik altijd wat aan.
wehkamp heeft heel veel, en kun je lekker thuis passen. Laat bezorgen bij een dichtbijzijnd dhl-punt en je kunt zelf afhalen en weer terugbrengen.
quote:BarbaraAnn schreef op 25 januari 2011 @ 16:09:

en geen koortjes aan de zijkanten (doen je heupen nog breder doen lijken). zoiets?

Zolang het maar past en niet super ienimini let volgens mij niemand op het badpak/bikini die je aanhebt. Ik vind zoiets wel mooi. Net broekje, iets spannender topje.

quote:danivo schreef op 25 januari 2011 @ 16:58:

[...]

zoiets?

[afbeelding] nee , dan vestig je inderdaad erg de aandacht op je
bedankt voor de tips dames, ik ga maar eens wat bestellen en dan thuis passen. met een verkoopster voor het pashokje voel je je ook al zo snel opgelaten.

Ik heb al wel een tuniek om erover heen te doen.

Ik ben niet erg groot, dus die schuine pareo's hangen me dan nogal in de weg hahaha.
joh, ik heb vorig jaar bij de action een sjaaltje gekocht. Zo'n vierkantje lap die je dan schuin kan vouwen.

Die deed ook goed dienst als pareo.

let even op voor je besteld of je slipjes wel mag retourneren (ik gelooff het wel als er in het kruis zo'n plasticje zit, maar denk er even om)
In ieder geval zwart aan de onderkant, dat kleedt af. Geen heupslip of tankini, die benadrukken juist je breedste deel. Ik zou gaan voor een iets uitgesneden broekje, ook weer niet te hoog, anders vallen je billen er vanonder uit. Ideale top is licht van kleur of vrij druk. Ik heb jaren terug het perfecte badpak bij de C&A gevonden, zou je niet verwachten. De schouderbanden zijn breed en wit en lopen naar beneden, een V-vorm zeg maar. De rest van het badpak is zwart, iets opgesneden, maar knelt niet. De witte banden maken je schouders ook nog iets breder. Hoop dat het nooit kapot gaat!
quote:BarbaraAnn schreef op 25 januari 2011 @ 16:09:

Peerfiguur dus! Geen triangelbikini en een broekje of slip, en geen koortjes aan de zijkanten (doen je heupen nog breder doen lijken).

Denk dat TO de L is? Wat voor een broekje past daar dan bij? Ik neig ook naar L (op zich wel lange benen, maar ook buikje en weinig taille) en ben ook op zoek naar badkleding..Dus volg hier de tips en adviezen ;)

Smal van boven en breder van onderen. Misschien zou je een Long Torso kunnen proberen. Tweka had er vorig jaar bijvoorbeeld eentje. Deze is er in een gewone uitvoering en extra lang. Bij Wehkamp hadden ze de gewone.
Bij Wehkamp hebben ze wel een paar mooie staan. Bij Zalando is het maar weinig. Het is nog te vroeg om echt een badpak te gaan zoeken. Ik geloof dat ze bij de Hema ook al wat badkleding binnen hebben. Daar kan je het in elk geval gewoon terug brengen.
Wat vind je van zoiets:

Met:

Van de Wehkamp. Broekje: lijnen zijn rond in plaats van recht, waardoor je heupen niet breder lijken. Broekje is hoog uitgesneden, waardoor je benen iets minder breed lijken. Bh geeft versteviging en door de extra bandjes lijken je schouders breder. Door de halterbandjes lijken je borsten wat groter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven