Help, wat is dan wel mooi??
dinsdag 25 januari 2011 om 15:42
ik weet het even niet meer hoor, misschien kan ik hier wat tips/adviezen vinden.
Wij gaan binnenkort op vakantie en ik heb een bikini/tankini of badpak nodig.
Ik ben van boven smal en vanaf mijn heupen breed met vrij forse bovenbenen. mijn buik is plat maar niet superstrak.
nu ben ik al wel op zoek geweest en al heel veel gepast, ook in winkels waar men er echt verstand van zou moeten hebben, maar de dingen waar ze mee aankomen zijn A hartstikke duur (239,00!!) of B ik voel me er niet prettig in. ik heb van de verkoopsters ook altijd het idee dat ze zeggen dat alles staat om maar te kunnen verkopen.
Dus.........iemand tips? adviezen? wat ik het beste aan zou kunnen doen bij mijn figuur??
alvast jullie dank!!
Wij gaan binnenkort op vakantie en ik heb een bikini/tankini of badpak nodig.
Ik ben van boven smal en vanaf mijn heupen breed met vrij forse bovenbenen. mijn buik is plat maar niet superstrak.
nu ben ik al wel op zoek geweest en al heel veel gepast, ook in winkels waar men er echt verstand van zou moeten hebben, maar de dingen waar ze mee aankomen zijn A hartstikke duur (239,00!!) of B ik voel me er niet prettig in. ik heb van de verkoopsters ook altijd het idee dat ze zeggen dat alles staat om maar te kunnen verkopen.
Dus.........iemand tips? adviezen? wat ik het beste aan zou kunnen doen bij mijn figuur??
alvast jullie dank!!
dinsdag 25 januari 2011 om 16:08
niet specifiek dure winkels hoor, ik ga ook naar de hunkemoller en livera. maar ik dacht dat ik voor het echt goede advies daarnaar toe moest. maar dat viel wel ff tegen.
De bikini's waren ontzettend mooi, dat zal ik niet ontkennen maar daar was de prijs ook na, en dat heb ik er echt niet voor over.
ik dacht zelf aan een tankini, maar leg je dan niet juist de nadruk?
De bikini's waren ontzettend mooi, dat zal ik niet ontkennen maar daar was de prijs ook na, en dat heb ik er echt niet voor over.
ik dacht zelf aan een tankini, maar leg je dan niet juist de nadruk?
dinsdag 25 januari 2011 om 16:13
juist geen pareo... daarmee leg je weer dat accent op je heupen, alleen pak je ze dan in.. dat roept vanaf 1 km al: help ik heb wat te verbergen, kijk vooral niet.. en dan kijkt juist iedereen naar dat gebied.
Neem een goeie vriendin of zus ofzo mee en laat die meekijken.. jezelf in een winkelspiegel bekijken is meestal al niet flatteus... Als je iemand anders meeneemt kijken ze vanaf de andere kant...
En verder, niet te onzeker zijn..je bent op vakantie, geniet er gewoon van. De mensen die je daar ziet, zie je waarschijnlijk nooit meer~
Neem een goeie vriendin of zus ofzo mee en laat die meekijken.. jezelf in een winkelspiegel bekijken is meestal al niet flatteus... Als je iemand anders meeneemt kijken ze vanaf de andere kant...
En verder, niet te onzeker zijn..je bent op vakantie, geniet er gewoon van. De mensen die je daar ziet, zie je waarschijnlijk nooit meer~
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 25 januari 2011 om 16:16
Een goedpassende slip (geen short, je legt dan juist de nadruk op je heupen en met een slip is de beenuitsnijding hoger, waardoor je benen langer lijken) en een topje wat de aandacht trekt.
Maar het allerbelangrijkste: jij moet je er lekker in voelen. Mensen kijken misschien bewust drie seconden naar je en zijn je dan weer vergeten (en dat bedoel ik niet verkeerd, maar het werkt nu eenmaal vaak zo, tenzij je een soort Doutzen bent ). Niet te druk over maken!
Maar het allerbelangrijkste: jij moet je er lekker in voelen. Mensen kijken misschien bewust drie seconden naar je en zijn je dan weer vergeten (en dat bedoel ik niet verkeerd, maar het werkt nu eenmaal vaak zo, tenzij je een soort Doutzen bent ). Niet te druk over maken!
dinsdag 25 januari 2011 om 16:26
Tjonge, er wordt wel een drama van gemaakt zeg. De kans is groot dat je medevakantiegangers geen enkele blik op je werpen en je alweer vergeten zijn als je voorbij bent gelopen. Koop gewoon iets leuks en wees alsjeblieft niet zo overbewust van je lichaam. Je zal vast je schoonheid hebben, dat heeft iedere vrouw, we zijn alleen niet allemaal fotomodellen, dat is alles.
Veel plezier op je vakantie en maak je niet druk.
Veel plezier op je vakantie en maak je niet druk.
dinsdag 25 januari 2011 om 16:26
quote:biol schreef op 25 januari 2011 @ 16:13:
juist geen pareo... daarmee leg je weer dat accent op je heupen, alleen pak je ze dan in.. dat roept vanaf 1 km al: help ik heb wat te verbergen, kijk vooral niet.. en dan kijkt juist iedereen naar dat gebied.
vind het zelf nogal meevallen.
Ik heb ook altijd een simpel elastisch katoenen rokje mee. dat schiet je gemakkelijk even aan als dat nodig is.
en je heb tegenwoordig ook van die strandtunieken die ook je bovenlichaam bedekken.
vind het zelf nogal meevallen.
Ik heb ook altijd een simpel elastisch katoenen rokje mee. dat schiet je gemakkelijk even aan als dat nodig is.
en je heb tegenwoordig ook van die strandtunieken die ook je bovenlichaam bedekken.
dinsdag 25 januari 2011 om 16:42
quote:biol schreef op 25 januari 2011 @ 16:13:
Ik vind het altijd heel charmant staan, zeker als je ergens wat drinken/eten gaat halen vind ik het heel netjes. Ik kijk dan echt niet naar een te dikke kont ergens onder. Ik heb geen dikke kont of benen, ook geen brede heupen. Maar als ik aan de wandel ga dan trek ik altijd wat aan.
Ik vind het altijd heel charmant staan, zeker als je ergens wat drinken/eten gaat halen vind ik het heel netjes. Ik kijk dan echt niet naar een te dikke kont ergens onder. Ik heb geen dikke kont of benen, ook geen brede heupen. Maar als ik aan de wandel ga dan trek ik altijd wat aan.
dinsdag 25 januari 2011 om 17:27
dinsdag 25 januari 2011 om 17:30
woensdag 26 januari 2011 om 13:49
In ieder geval zwart aan de onderkant, dat kleedt af. Geen heupslip of tankini, die benadrukken juist je breedste deel. Ik zou gaan voor een iets uitgesneden broekje, ook weer niet te hoog, anders vallen je billen er vanonder uit. Ideale top is licht van kleur of vrij druk. Ik heb jaren terug het perfecte badpak bij de C&A gevonden, zou je niet verwachten. De schouderbanden zijn breed en wit en lopen naar beneden, een V-vorm zeg maar. De rest van het badpak is zwart, iets opgesneden, maar knelt niet. De witte banden maken je schouders ook nog iets breder. Hoop dat het nooit kapot gaat!
woensdag 26 januari 2011 om 14:01
quote:BarbaraAnn schreef op 25 januari 2011 @ 16:09:
Peerfiguur dus! Geen triangelbikini en een broekje of slip, en geen koortjes aan de zijkanten (doen je heupen nog breder doen lijken).
Denk dat TO de L is? Wat voor een broekje past daar dan bij? Ik neig ook naar L (op zich wel lange benen, maar ook buikje en weinig taille) en ben ook op zoek naar badkleding..Dus volg hier de tips en adviezen
Peerfiguur dus! Geen triangelbikini en een broekje of slip, en geen koortjes aan de zijkanten (doen je heupen nog breder doen lijken).
Denk dat TO de L is? Wat voor een broekje past daar dan bij? Ik neig ook naar L (op zich wel lange benen, maar ook buikje en weinig taille) en ben ook op zoek naar badkleding..Dus volg hier de tips en adviezen
woensdag 26 januari 2011 om 15:31
Wat vind je van zoiets:
Met:
Van de Wehkamp. Broekje: lijnen zijn rond in plaats van recht, waardoor je heupen niet breder lijken. Broekje is hoog uitgesneden, waardoor je benen iets minder breed lijken. Bh geeft versteviging en door de extra bandjes lijken je schouders breder. Door de halterbandjes lijken je borsten wat groter.
Met:
Van de Wehkamp. Broekje: lijnen zijn rond in plaats van recht, waardoor je heupen niet breder lijken. Broekje is hoog uitgesneden, waardoor je benen iets minder breed lijken. Bh geeft versteviging en door de extra bandjes lijken je schouders breder. Door de halterbandjes lijken je borsten wat groter.