Mode & Beauty alle pijlers

Help, wat is dan wel mooi??

25-01-2011 15:42 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet het even niet meer hoor, misschien kan ik hier wat tips/adviezen vinden.

Wij gaan binnenkort op vakantie en ik heb een bikini/tankini of badpak nodig.

Ik ben van boven smal en vanaf mijn heupen breed met vrij forse bovenbenen. mijn buik is plat maar niet superstrak.

nu ben ik al wel op zoek geweest en al heel veel gepast, ook in winkels waar men er echt verstand van zou moeten hebben, maar de dingen waar ze mee aankomen zijn A hartstikke duur (239,00!!) of B ik voel me er niet prettig in. ik heb van de verkoopsters ook altijd het idee dat ze zeggen dat alles staat om maar te kunnen verkopen.

Dus.........iemand tips? adviezen? wat ik het beste aan zou kunnen doen bij mijn figuur??

alvast jullie dank!!

Dit topje vind ik ook mooi bij kleinere borsten omdat het een drukke print is. Je ziet dan niet zo goed hoe groot of klein iets is, dus je borsten vallen er niet in weg. Maar ik vind het broekje niet geschikt. Ook Wehkamp.
Ik ben laatst geslaagd in een sportzaak. Ben je daar al geweest?
dit is absoluut niet mooi
quote:danivo schreef op 25 januari 2011 @ 16:58:

[...]

zoiets?

[afbeelding]
nou gaf ik wel leuk tips, maar voor mezelf weet ik het dus niet.

Ik ben:

- klein van stuk

- grote borsten

- taille

- brede heupen

wel zandloperfiguur dus

- buikje

- korte pootjes

Ik heb al versleten:

- tankini (was ik best blij mee, maar is te klein geworden)

- figuurcorrigerend badpak. donkergekleurd met strategische strepen zodat je slanker lijkt (versleten)

- bikini met druk topje en effen broekje (zit goed zolang je blijft liggen, zwemmen bv is niet aan te raden)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-02-2011 20:08
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven