Het dragen van vrouwenkleding
maandag 17 december 2018 om 14:53
Hallo lieve mensen,
Ik zit de laatste tijd ergens mee, in mijn vrije tijd als ik alleen thuis ben draag ik graag kleding die eigenlijk voor vrouwen bedoeld zijn. Denk hierbij aan legging/panty, jurkjes, bh en rokjes bijvoorbeeld. Ik zit hier best mee omdat het niet echt een normale bezigheid is...
Ik ben nog vrijgezel maar het zal er een keer van komen dat ik een relatie krijg en dit dus moet vertellen aan mijn toekomstige vriendin. Ik wil het zo snel mogelijk vertellen, openheid is belangrijk. Wat vinden vrouwen ervan als je mannelijke partner zoiets verteld? Op de engelse forums zijn de meningen verdeeld, hoe zit het bij de Nederlandse vrouwen?
Ook zag ik dat de kledingindustrie een van de meest vervuilende industrieën is. Daarom ook nog een klein verzoekje, als je in de randstand woont en je hebt kleding over voor iemand die het moeilijk vind om aan vrouwenkleding te komen, kan ik eventueel iets overnemen aan kleding?
Groetjes Jurkjesdrager
Edit: de functie van het dragen van vrouwenkleding bij mij is totale comfort. De stof en de fitting zijn beter, er zit voor mij niks sexueels aan vast.
Ik zit de laatste tijd ergens mee, in mijn vrije tijd als ik alleen thuis ben draag ik graag kleding die eigenlijk voor vrouwen bedoeld zijn. Denk hierbij aan legging/panty, jurkjes, bh en rokjes bijvoorbeeld. Ik zit hier best mee omdat het niet echt een normale bezigheid is...
Ik ben nog vrijgezel maar het zal er een keer van komen dat ik een relatie krijg en dit dus moet vertellen aan mijn toekomstige vriendin. Ik wil het zo snel mogelijk vertellen, openheid is belangrijk. Wat vinden vrouwen ervan als je mannelijke partner zoiets verteld? Op de engelse forums zijn de meningen verdeeld, hoe zit het bij de Nederlandse vrouwen?
Ook zag ik dat de kledingindustrie een van de meest vervuilende industrieën is. Daarom ook nog een klein verzoekje, als je in de randstand woont en je hebt kleding over voor iemand die het moeilijk vind om aan vrouwenkleding te komen, kan ik eventueel iets overnemen aan kleding?
Groetjes Jurkjesdrager
Edit: de functie van het dragen van vrouwenkleding bij mij is totale comfort. De stof en de fitting zijn beter, er zit voor mij niks sexueels aan vast.
anoniem_380226 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 15:11
7.42% gewijzigd
maandag 17 december 2018 om 18:58
12% op 34 stemmen. Dat valt best mee inderdaad.zeefietser1 schreef: ↑17-12-2018 18:38Ach als zo'n beetje 1 op de 20 mannen travestiet doet/gedaan heeft. Zal toch ook 1 op de 20 vrouwen het leuk vinden. En een ander aantal het niet erg vinden zoals mijn vrouw.
maandag 17 december 2018 om 22:52
maandag 17 december 2018 om 23:02
Het staat praktisch nooit, tenzij je er zo erg vrouwelijk uitziet dat je voor een vrouw kan doorgaan. Als je maar een heel klein beetje een grof voorkomen hebt (iets wat door de jarenlange inwerking van testosteron is veroorzaakt), dan vind ik je griezelig.en te kijken wat wel en niet staat.
Dus dat het je mogelijk staat is een illusie die alleen maar in jouw hoofd zit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 17 december 2018 om 23:40
en waarom stuur jij hem een pb dan?
dinsdag 18 december 2018 om 09:40
vrijdag 4 januari 2019 om 16:16
Heb de hele discussie eens doorgelezen en wil er ook wat over zeggen. Ik begrijp de TO heel goed. Bij sommige mannen is het vrouwelijke gevoel wat sterker aanwezig. Ik draag zelf ook al jaren vrouwelijke kleding, hakken en accessoires. Mijn vriendin kent die kant van me en ondersteund me erin. Ik ga niet als vrouw over straat, maar draag het af en toe ook buiten. Sommige dingen moet je ook niet voor het comfort dragen, maar gewoon omdat het mooi staat. Waar ik zelf wel blij van word zijn coated broeken. Ik vind ze gewoon supermooi staan en ze zitten daarnaast ook nog erg lekker. Ben er nog niet aan toe om ermee naar buiten te gaan, maar dat komt nog wel. Als we een weekendje weg zijn, dan is mijn vriendin ook meer ermee bezig. Dan geeft ze me bijvoorbeeld een ring van haar om te dragen of we dragen beide dezelfde nagellak of gebruik ik wat makeup. Draag ook wel eens korte laarsjes onder mijn normale kleding omdat ik dat mooi vind staan. En dan heb ik aan het eind van de dag niet eens pijnlijke voeten
Ik snap de dames wel die gillend weg rennen, maar weet ook dat het gevoel niet zomaar weg is en dat je het beter kunt delen, dan dat je er achter komt dat alles stiekem is gegaan. Stel dat een vrouw graag een item wil dragen dat sociaal niet gewenst is, moeten de mannen dan ook gelijk rennen? Nee, maak het bespreekbaar en verleg je grenzen. Het versterkt je band!
dinsdag 22 januari 2019 om 15:27
Is inderdaad nog een goede aanvulling, fijn dat mensen er ook zo over denkenPhoebeBananahammock schreef: ↑04-01-2019 17:45Ik mis de optie: het maakt mij geen donder uit, als hij er blij van wordt. Dat "ik hoef het niet te zien" herken ik niet, zou ik ook niet mee zitten.
maandag 15 juli 2019 om 22:39
maandag 15 juli 2019 om 22:50
Als je je voorkeur voor vrouwenkleding met je partner kunt bespreken, ben je op de goede weg.Jurkjesdrager schreef: ↑18-12-2018 09:40Beste allemaal,
Zeer bedankt voor jullie tijd een respons. Ik ga alle reacties rustig nog een keer doorlezen. Heb je nog vragen mag je die natuurlijk altijd stellen. Ik denk dat het een goede zet is om dit soort dingen bespreekbaar te maken en te delen als iets waar mensen mee kunnen zitten.
Probeer samen een manier te vinden om er uit te komen. Maak afspraken, zodat je vrouw ermee kan dealen.
zaterdag 22 februari 2020 om 22:31
Nou ik ben een man van 28 jaar Hetro en ik vind vrouwen kleding best mooi ik draag het zelf ook omdat het fijn zit en ik voel me er comfortabel in ik draag voornamelijk vrouwen leren broek of een legging of een jurk en af en toe een leuke bikini wat is daar mis mee ik voel me erg comfortabel en fijn in ik moet dat zelf weten maar niet iedereen kan dat accepteren of ze gaan haat zaaien Of iemand belachelijk maken nou en Met een leren broek durf ik wel openbaar te dragen en ja het is niet altijd makkelijk om met mensen erover te praten Ik kan hier ook wel weer commentaar op krijgen jullie dragen ook wel vrouwen kleding wat is daar mis mee wees vrij je moet doen wat je zelf prettig vind en niet zomaar oordelen bij mij is het onschuldig begonnen tot iets serieus
donderdag 12 maart 2020 om 21:08
pantys zitten gewoon heel comfortabel , veel beter dan broeken , waarom is het zo onstaan dat mannen geen pantys dragen ? ik zou wel veel meer mannen in pantys willen zien . bij mij is het dan ook nog zo dat ik voor iemand van 54 ontzettend mooie strakke gladde benen heb . ik heb benen waar veel vrouwen trots op zouden zijn en daarom staat een panty mij ook heel mooi om mijn benen
ik draag altijd dikke huidkleurige pantys
ik draag altijd dikke huidkleurige pantys