Mode & Beauty alle pijlers

Het Krullentopic!

17-04-2017 19:50 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,



Hoewel mijn profielfoto anders zou vermoeden, heb ik een stevige bos donkerblonde/lichtbruine krullen (halflang). Helaas loop ik al enkele weken rond met het gevoel dat ik niet alle potentie eruit haal die erin zit Mijn krullen ogen namelijk vaak pluizig en ietwat slordig.. Maar ik doe er ook niets aan: ik was mijn haar met random shampoo uit de supermarkt, kam ze daarna door met random conditioner, gebruik geen haarmaskers oid. En ik heb besloten dit te veranderen! Want de juiste producten kunnen een hele hoop doen, niet?



Daarom open ik dus dit topic Dus mede-krullenbollen, verenig u! Welke shampoo gebruiken jullie? Welke conditioner? Welke haarmaskers? Hoe slapen jullie (los haar, vlecht, knot)? Hoe zorgen jullie ervoor dat je krullen er sprankelend en fris uitzien?



Gisteren heb ik aan een krulharige kennis, tevens model, gevraagd hoe zij haar krullen altijd zo mooi krijgt (althans, zo lijkt dat op Instagram). Dit waren haar tips:

- Gebruik producten, speciaal voor krullen, met natuurlijk ingrediënten, zoals sulfaatvrije shampoo van Shea Moisture

- Gebruik na het wassen een leave-in conditioner

- Gebruik elke week een haarmasker

- Spoel je haar als laatste uit met koud ipv warm water

- Slaap op een satijnen kussensloop





Wie o wie heeft nog meer gouden tips?



Veel liefs
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Oeh laat je weten hoe je het hebt ervaren en of je het een aanrader vindt Robinson?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in Zeist een keer naar een Curlsys kapper geweest maar zag weinig verschil met gewoon knippen. Ik vermoed dat er veel verschil is tussen kappers maar t heeft misschien ook wel te maken met hoe je eigen haar valt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ja zal ik doen soesmoes!

Is alleen pas over een maand, ben dan pas terug in NL
Alle reacties Link kopieren
quote:amiralove schreef op 01 mei 2017 @ 22:05:

sulfaat-vrije shampoo gebruiken helpt al grote deels tegen het pluizen! Zelf gebruik ik Jessie-Curl, deze wordt online verkocht. Probeer verder producten met alcohol en siliconen te vermijden. alcohol droogt je haar uit en siliconen legt een laagje om je haar heen, wat kan berekenen dat je haar na een tijdje fultoos wordt. Ik raak je aan natuurlijke producten te gebruiken zoals bijvoorbeeld Jane Carter of Shea Moistureeden bodyworks is ook een goeie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik koop gisteren vier bussen Palmers mousse, bij een toko bij Oosterflank, zegt die Hindoestaan met zijn ogen wijd open van verbazing: Daarnet kwam er ook al iemand, voor vijf bussen!



Wie o wie is dat geweest?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 04 mei 2017 @ 14:38:

Ik koop gisteren vier bussen Pamers mousse, bij een toko bij Oosterflank, zegt die Hindoestaan met zijn ogen wijd open van verbazing: Daarnet kwam er ook al iemand, voor vijf bussen!



Wie o wie is dat geweest? Wasn't me! Ben wel benieuwd naar dat spul. Als ik bij mijn zussie in Amsterdam ben eens een toko induiken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Robinson schreef op 30 april 2017 @ 17:16:

Heeft er iemand wel eens via de curlsys methode laten knippen?Present! Sinds 2 jaar laat ik mijn haar zo knippen. Valt mooier, hoef minder vaak geknipt te worden, pluist minder. Zeer tevreden.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 04 mei 2017 @ 15:11:

[...]



Wasn't me! Ben wel benieuwd naar dat spul. Als ik bij mijn zussie in Amsterdam ben eens een toko induiken.Overal uitverkocht en uit het assortiment.. Ben bij stuk of 5 toko's geweest in Amsterdam. Werd nog net niet uitgelachen toen ik erom vroeg. Maar ik weiger om het voor 15 euro via bol.com te kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 04 mei 2017 @ 14:38:

Ik koop gisteren vier bussen Pamers mousse, bij een toko bij Oosterflank, zegt die Hindoestaan met zijn ogen wijd open van verbazing: Daarnet kwam er ook al iemand, voor vijf bussen!



Wie o wie is dat geweest?



Wat grappig Ik was het ook niet.

Ik durf niet meer, straks is het fantastisch en dan kan ik het niet meer krijgen of tegen de hoofdprijs.

Vandaag heb ik de Curl lala opengedraaid in de winkel, het leek me vrij dik. Ik heb het laten staan, het rook ook mierzoet trouwens. Wie was hier zo tevreden over en wat voor soort haar heb je?
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 04 mei 2017 @ 16:05:

[...]





Overal uitverkocht en uit het assortiment.. Ben bij stuk of 5 toko's geweest in Amsterdam. Werd nog net niet uitgelachen toen ik erom vroeg. Maar ik weiger om het voor 15 euro via bol.com te kopen.Ik heb het besteld. Moest het hebben. ALLES voor mijn krullen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 05 mei 2017 @ 22:11:

[...]



Ik heb het besteld. Moest het hebben. ALLES voor mijn krullen! Ben benieuwd! Ik heb me er bij neergelegd dat hèt product niet bestaat. Althans niet voor altijd .
Alle reacties Link kopieren
https://1drv.ms/i/s!ArhDiraJwgPBrzrjWuvzDMa-J_qR



Voor mijn zoon gebruik ik de producten van Luster's Pink.

Heeft echt fijne pijpekrullen die snel uitdrogen...

Werkt als een tierelier



[img]https://1drv.ms/i/s!ArhDiraJwgPBrzrjWuvzDMa-J_qR[/img]



Pfff foto lukt niet
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 05 mei 2017 @ 22:35:

[...]





Ben benieuwd! Ik heb me er bij neergelegd dat hèt product niet bestaat. Althans niet voor altijd .

Het is een eeuwigdurende zoektocht naar geluk

Ik weet dit ook wel. Maar dan denk ik. Zo'n mousse....hebben!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 05 mei 2017 @ 22:40:

[...]



Het is een eeuwigdurende zoektocht naar geluk

Ik weet dit ook wel. Maar dan denk ik. Zo'n mousse....hebben!!!Ha ja, waarschijnlijk ga ik ook overstag als het super blijkt te zijn!
N.a.v. verschillende positieve berichten, ook uit dit topic (ik was een meelezer) ben ik afgelopen donderdag bij Simcha & Friends in Amsterdam geweest. Geweldig. Nooit zulk mooi haar gehad. Ik ga nergens anders meer heen.



En ze hebben nog lekkere koffie ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Teigera schreef op 06 mei 2017 @ 09:23:

N.a.v. verschillende positieve berichten, ook uit dit topic (ik was een meelezer) ben ik afgelopen donderdag bij Simcha & Friends in Amsterdam geweest. Geweldig. Nooit zulk mooi haar gehad. Ik ga nergens anders meer heen.



En ze hebben nog lekkere koffie ook Elninjaa was er ook gisteren. Benieuwd of zij ook tevreden is. Ik ga ook altijd naar Simcha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mousse ontvangen. Ik herhaal. Ik heb de mousse ontvangen.

Later meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 08 mei 2017 @ 14:45:

Ik heb de mousse ontvangen. Ik herhaal. Ik heb de mousse ontvangen.

Later meer
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Jeehhhh wereldnieuws



Niet te positief zijn hoor want dan is het wereldwijd uitverkocht straks.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het bij mijn man in zn haar gesmeerd (hij heeft waves). Indruk so far: verzorgend! ruikt heeeeerlijk!!

Ik was morgen m'n haar!

Nog iemand bij Simcha geweest?
Alle reacties Link kopieren
De mousse is super! Ik heb alleen de mousse gebruikt na het wassen. Aan de lucht gedroogd. Resultaat: mooie, zachte krullen met hold. Geen pluis
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 09 mei 2017 @ 15:57:

De mousse is super! Ik heb alleen de mousse gebruikt na het wassen. Aan de lucht gedroogd. Resultaat: mooie, zachte krullen met hold. Geen pluis Hè gatver, nou moet ik het toch kopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 09 mei 2017 @ 15:57:

De mousse is super! Ik heb alleen de mousse gebruikt na het wassen. Aan de lucht gedroogd. Resultaat: mooie, zachte krullen met hold. Geen pluis Grrrrrrr
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 08 mei 2017 @ 16:17:

Nog iemand bij Simcha geweest?Niet daar maar bij mijn heldin/kapster, ben weer helemaal blij
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 09 mei 2017 @ 15:57:

De mousse is super! Ik heb alleen de mousse gebruikt na het wassen. Aan de lucht gedroogd. Resultaat: mooie, zachte krullen met hold. Geen pluis En hoe zit het op dag 2? (ook altijd een cruciale dag )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven