Mode & Beauty alle pijlers

Het parfumtopic is er weer !

26-09-2007 14:11 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overal gezocht, maar kan het oude parfumtopic nergens meer vinden. Een goede vervanger is er ook niet. Daarom: voor iedereen die dol is op parfum, wil praten over klassiekers of juist nieuwe geuren: een nieuw topic om weer helemaal los te gaan !
Taylor, ik denk dat ze tussen nu en maart 2009 allemaal verkrijgbaar zijn.

Witch, Covet Pure Bloom ken ik nog niet, ik zal hem eens gaan testen. Ik vind de 'gewone' Covet erg lekker, dus deze Pure Bloom variant waarschijnlijk ook wel.
Ik zoek eigenlijk een parfum met een sterke rozengeur. Weet iemand hier iets? Is het Black xs, er staat een roos op de verpakking?
Hey Monissa, ik heb Black xs en vind hem érg lekker. Alleen is het geen rozengeur ;) Er zitten volgens mij ook geen rozen in. Wel is ie zoet en vooral na een tijdje ruik je de vanille die erin zit wat beter.
Dalida, ik vind de Covet Pure Bloom niet lijken op de gewone Covet, het is wel echt een andere geur. Als je 'em net op hebt gedaan is ie redelijk sterk maar dat vervaagt gelukkig wel (maar je blijft de geur wel lang ruiken hoor). Covet Pure Bloom is (zoals de naam al zegt) bloemiger dan de gewone Covet.
Paul Smith Rose is een sterke rozengeur!

Mss is dat wat voor je.
Very Irresistible van Givenchy is ook best wel rozig.
Hey Dalida, heb je Covet Pure Bloom al kunnen ruiken?

En Monissa, al een lekkere rozengeur gevonden?

Ik rook vandaag Amor, Amor en amor, Amor Tentation weer in de winkel maar eigenlijk vind ik ze toch niet zo geweldig :P

Enige parfum dat nog op mijn verlanglijstje staat is die Signature van Beckham, verder ruik ik vooral veel niet zulke lekkere geurtjes :P
Witch, ik heb de Covet Pure Bloom nog steeds niet getest. Ik ben de laatste weken nauwelijks de deur uitgeweest (hardnekkige griep).

Hopelijk lukt het deze week!
Een aantal nieuwe geuren!

- Van Kylie Minogue: Couture. Een floral-musky met oa. lemon flower, Amarena cherry, violet, ylang-ylang, jasmine, passion flower, musk en cedarwood. Jan. 2009.

- Van Bruno Banani: Magic Woman. Een floral-fruity met oa. melon, passion fruit, violet, red berries, lily of the valley, strawberries, musk en sandalwood. Feb. 2009.

- Van Jennifer Lopez een nieuwe variant op Glow: Sunkissed Glow.

Een floral-fruity met oa. red grapefruit, pineapple juice, cassis sorbet, orange blossom, amber, passion flower, hot sand, musk en cashmere wood. Feb. 2009.

- Van Max Mara: Le Parfum Zeste & Musc. Een fris-kruidige, zomerse geur met oa. bergamot, mandarin, freesia, datura, nutmeg, white pepper, musk, cedarwood en lime tree wood.

- Van Valentino: Valentino Eau de Parfum. Een floral-aldehyde met oa. mimosa, pomelo, pear blossom, magnolia, orange blossom, violet leaves, heliotrope, rice vapour en vanilla orchid. Feb. 2009.

- Van Lalique de limited edition Aphrodite. Een floral-fruity met oa. pear, rose, jasmine, iris, vanilla, musk en sandalwood. Feb./maart 2009.

- Van Estée Lauder de limited edition Beautiful Spring Veil. Dit is een lichtere, zomerse variant op de geur Beautiful.

Met oa. mandarin, rose, lily, marigold, muguet, jasmine, tuberose, orange blossom, ylang-ylang, vetiver, amber en sandalwood.

- Van Serge Lutens: Nuit de Cellophane. Een floral-fruity met oa. jasmine, Chinese osmanthus, mandarin peel, civet, castoreum, myrrh, amber en sandalwood.

- Van Guerlain een herengeur en een damesgeur. De herengeur is een zomerse variant op Habit Rouge: Habit Rouge Sport. De originele ingrediënten (lime, bitter orange, patchouli, leather en vanilla) zijn aangevuld met bamboo, jasmine en rose (en dat klinkt vrouwelijk!).

De damesgeur is een limited edition: La Petite Robe Noire (The Little Black Dress). Een fruity-gourmand met oa. licorice, almond, Sicilian lemon, rose, smoky tea, vanilla en musk. Feb. 2009.

Magic Woman van Bruno Banani.

Sunkissed Glow van Jennifer Lopez.

Le Parfum Zeste & Musc van Max Mara.

Leuke updates Dalida (ik had ze al gezien)
Valentino Eau de Parfum van Valentino.

quote:taylor schreef op 19 januari 2009 @ 10:46:

Leuke updates Dalida (ik had ze al gezien)

Thanks! Die Guerlain klinkt natuurlijk weer als hebben, hebben, hebben!

Beautiful Spring Veil van Estée Lauder.

Nuit de Cellophane van Serge Lutens.

Habit Rouge Sport van Guerlain.

La Petite Robe Noire (The Little Black Dress) van Guerlain.

Dat laatste flesje is wel erg mooi :P maar een keertje gana testen.

Wat vervelend dat je zo'n hardnekkige griep had Dalida, hopelijk nu weer stukken beter?
Witch, ik heb de Covet Pure Bloom wel gezien maar er stonden geen testers helaas
Zonde Dalida

Ook stom, was zaterdag in de Douglas en tussen allemaal afgeprijsde dingen lag ook een setje van een douchegel of bodylotion en een geurtje voor 18 euro nog wat. Even wat opgespoten om te testen en later bleek dat ie best lekker was mja toen waren de winkels al dicht :P Ennn (jaja zo slim ik weet het ) ik heb geen idee welk merk het was. Dus misschien weet iemand dat hier nog, die dat toevallig ook bij de Douglas heeft gezien.

Ik verwacht niet teveel maar vragen kan altijd toch :P
Edit: Het doosje voor de parfum was redelijk vierkant geloof ik (dus het flesje was niet langwerpig :P) en ik meen me te herinneren dat de verpakking wit met kleuraccenten was maar dat weet ik niet meer 100% zeker. De tube was geloof ik wel wit met een zwarte versiering erop. Zo irritant als je niet meer op de naam kan komen :P
Witch: geen idee welke geur dat zou moeten zijn, helaas!
Ik heb heel het internet al afgespeurd naar Isabella Rossellini eua de parfum (de rode). Is volgens mij niet meer in nl. verkrijgbaar.

Ik vind hem heerlijk! Welk, momenteel te koop, geurtje komt hierbij in de buurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven