Het parfumtopic is er weer !
woensdag 26 september 2007 om 14:11
dinsdag 27 januari 2009 om 21:36
Cinqie, is dat de geur 'Isabella'?
Op sommige sites wordt deze geur nog aangeboden:
http://www.kelkoo.nl/b-1604-Isabella-Rossellini
http://www.marktnet.nl/Is...sellini-eau-d-1116955.htm
Heb je al bij winkels als Kruidvat en de Kijkshop gekeken?
Succes!
Op sommige sites wordt deze geur nog aangeboden:
http://www.kelkoo.nl/b-1604-Isabella-Rossellini
http://www.marktnet.nl/Is...sellini-eau-d-1116955.htm
Heb je al bij winkels als Kruidvat en de Kijkshop gekeken?
Succes!
dinsdag 27 januari 2009 om 22:50
Nog een paar nieuwe geuren:
- Van Guerlain een variant op Insolence: Insolence Eau Glacée. Vanaf 2 maart 2009.
- Van Avon in samenwerking met Christian Lacroix: Absynthe. Een oriëntaals-groene geur met oa. absinthe, star anise, freesia, artemisia, orchid, black woods, myrrh en musk. Maart 2009.
- Balenciaga gaat dit jaar enkele klassiekers opnieuw uitbrengen.
- Van Sisley een trio: Eaux de Sisley.
Eau de Sisley 1 is floral-fruity met oa. green tangerine, grapefruit, pink berries, jasmine water, green tea, juniper berries en musk.
Eau de Sisley 2 is floral-green met oa. bergamot, basil, water lily, jasmine, rose, cyclamen, patchouli, vetiver, cedar en sandalwood.
Eau de Sisley 3 is fresh-fruity met oa. citrus, bergamot, tangerine, grapefruit, lemon, ginger, Chinese osmanthus, peach, apricot, patchouli, vetiver, vanilla en musk.
- Van Guerlain een variant op Insolence: Insolence Eau Glacée. Vanaf 2 maart 2009.
- Van Avon in samenwerking met Christian Lacroix: Absynthe. Een oriëntaals-groene geur met oa. absinthe, star anise, freesia, artemisia, orchid, black woods, myrrh en musk. Maart 2009.
- Balenciaga gaat dit jaar enkele klassiekers opnieuw uitbrengen.
- Van Sisley een trio: Eaux de Sisley.
Eau de Sisley 1 is floral-fruity met oa. green tangerine, grapefruit, pink berries, jasmine water, green tea, juniper berries en musk.
Eau de Sisley 2 is floral-green met oa. bergamot, basil, water lily, jasmine, rose, cyclamen, patchouli, vetiver, cedar en sandalwood.
Eau de Sisley 3 is fresh-fruity met oa. citrus, bergamot, tangerine, grapefruit, lemon, ginger, Chinese osmanthus, peach, apricot, patchouli, vetiver, vanilla en musk.
woensdag 28 januari 2009 om 15:08
Dalida, ik geloof dat mijn herinneringen door de war liepen
heb het geurtje en de bodylotion vandaag gekocht. Toen ik het in de winkel zag dacht ik huh?
hij zag er dus wat anders uit (A) dus sorry voor de hele verkeerde omschrijving
(heb me zelf ook rot gezocht op internet en in winkels gekeken
)
Het bleek dus Love, Love de toi van Morgan te zijn (A)
Voor vriendlief heb ik een cadeauset van Prada gekocht.
Ik geloof dat het deze was
Het bleek dus Love, Love de toi van Morgan te zijn (A)
Voor vriendlief heb ik een cadeauset van Prada gekocht.
Ik geloof dat het deze was
woensdag 28 januari 2009 om 15:48
woensdag 28 januari 2009 om 20:45
Gelukkig dat ik niet de enige ben Dalida! ik schaamde me al een beetje dat ik mensen hier een verkeerd beeld had gegeven van de verpakking etc.(A)
Die geur van Prada vonden mijn vriend en ik ook heel lekker
zo'n lekkere geur maakt en man toch net iets aantrekkelijker lijkt het wel 
De mannengeur van Ed Hardy vind ik trouwens ook goed ruiken. Die vrouwengeur vind ik dan weer minder
Die geur van Morgan is trouwens erg zoet
Maar voor bijvoorbeeld speciale gelegenheden of de zomer wel lekker 
Er is eigenlijk ook maar 1 geurtje die ik echt nog erbij wil hebben en dat is die Signature van Beckham
Verder vind ik veel geurtjes niet zo lekker
Die geur van Prada vonden mijn vriend en ik ook heel lekker
De mannengeur van Ed Hardy vind ik trouwens ook goed ruiken. Die vrouwengeur vind ik dan weer minder
Die geur van Morgan is trouwens erg zoet
Er is eigenlijk ook maar 1 geurtje die ik echt nog erbij wil hebben en dat is die Signature van Beckham
Verder vind ik veel geurtjes niet zo lekker
vrijdag 30 januari 2009 om 14:22
Dalida, jij weet nogal veel.
Heb jij ooit gehoord van geuren van Von Eusersdorff.
Er schijnen er per jaar maar 1500 gemaakt te worden.
Ik kijk ook vaak op dit prikbord en daar jubelen ze steeds over deze geuren
http://parfum.startpagina.nl/prikbord/
Maar verder kan ik er op het hele internet niets over vinden.
Heb jij ooit gehoord van geuren van Von Eusersdorff.
Er schijnen er per jaar maar 1500 gemaakt te worden.
Ik kijk ook vaak op dit prikbord en daar jubelen ze steeds over deze geuren
http://parfum.startpagina.nl/prikbord/
Maar verder kan ik er op het hele internet niets over vinden.
vrijdag 30 januari 2009 om 14:49
zaterdag 31 januari 2009 om 18:16
Vandaag de nieuwe geur van JLO geroken (Sunkissed Glow) en in de eerste instantie leek ie erg lekker (had 'em op mijn hand gespoten). Na een tijdje werd de geur bij mij alleen een stuk viezer
ben dus blij dat ik eerst getest heb 
Verder een lekker cadeautje gehad van vriendlief xD Style Soft van Jill Sander.
Voor hem werden het dit keer Puur van Van Gils en Burberry London
Verder een lekker cadeautje gehad van vriendlief xD Style Soft van Jill Sander.
Voor hem werden het dit keer Puur van Van Gils en Burberry London
zaterdag 31 januari 2009 om 19:51
Vandaag nog een paar geuren geroken.
Aan de fles die van dior escale a portofino en die ruikt inderdaad erg ouderwets. Maar snel weer weggezet.
Op mijn hand heb ik nu gucci ll en die ruikt lekker fruitig, bloemig.
Fris, sprankelend en lieflijke geur, vind ik dan he.
Lekker ook met de citrus en ceder.
Had ook Jil Sander stylessence met oa oranjebloesem en neroli en viooltjes en jasmijn maar door de amber is die een stuk warmer en ook zwaardere geur.
Volgens de site die ik laatst gaf is het een floral fruity geur maar ik vind het meer een warm oosters geur.
Kenzo vintage edition daar ruik je meer de vanille in vanwege de vanille & heliotroop die ook al naar vanille ruikt. Zit ook sinaasappel, mandarijn en ceder in. Hij vervaagt op mijn huid een stuk sneller dan de stylessence maar die stylessence vind ik wat te heftig.
Proefje meegekregen van Chanel Chance eau fraiche.
Aan de fles die van dior escale a portofino en die ruikt inderdaad erg ouderwets. Maar snel weer weggezet.
Op mijn hand heb ik nu gucci ll en die ruikt lekker fruitig, bloemig.
Fris, sprankelend en lieflijke geur, vind ik dan he.
Lekker ook met de citrus en ceder.
Had ook Jil Sander stylessence met oa oranjebloesem en neroli en viooltjes en jasmijn maar door de amber is die een stuk warmer en ook zwaardere geur.
Volgens de site die ik laatst gaf is het een floral fruity geur maar ik vind het meer een warm oosters geur.
Kenzo vintage edition daar ruik je meer de vanille in vanwege de vanille & heliotroop die ook al naar vanille ruikt. Zit ook sinaasappel, mandarijn en ceder in. Hij vervaagt op mijn huid een stuk sneller dan de stylessence maar die stylessence vind ik wat te heftig.
Proefje meegekregen van Chanel Chance eau fraiche.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 1 februari 2009 om 01:20
maandag 2 februari 2009 om 14:58
Een aantal nieuwe geuren.
- Van Guerlain de Aqua Allegoria's voor 2009: Aqua Allegoria Tiare-Mimosa en Aqua Allegoria Cherry Blossom.
Tiare-Mimosa is zonnig-bloemig met oa. citrus, pink pepper, mimosa, tiare, vetiver, vanilla en musk.
Cherry Blossom is fruitig-bloemig met oa. bergamot, green tea, peach, cherry blossom, cherry fruit en almond.
Maart 2009.
- Van Guerlain een variant op Mitsouko: Mitsouko Fleur de Lotus.
Lente 2009.
- Van Guerlain: Terracotta Eau Sous Le Vent. Een oriëntaalse geur met oa. tiare.
Maart 2009.
- Van Vera Wang: Rock Princess. Een fruity-floral met oa. peach, raspberry, bergamot, jasmine, lily, cashmere woods, musk, iris en coconut.
April 2009.
- Van Guerlain de Aqua Allegoria's voor 2009: Aqua Allegoria Tiare-Mimosa en Aqua Allegoria Cherry Blossom.
Tiare-Mimosa is zonnig-bloemig met oa. citrus, pink pepper, mimosa, tiare, vetiver, vanilla en musk.
Cherry Blossom is fruitig-bloemig met oa. bergamot, green tea, peach, cherry blossom, cherry fruit en almond.
Maart 2009.
- Van Guerlain een variant op Mitsouko: Mitsouko Fleur de Lotus.
Lente 2009.
- Van Guerlain: Terracotta Eau Sous Le Vent. Een oriëntaalse geur met oa. tiare.
Maart 2009.
- Van Vera Wang: Rock Princess. Een fruity-floral met oa. peach, raspberry, bergamot, jasmine, lily, cashmere woods, musk, iris en coconut.
April 2009.
maandag 2 februari 2009 om 15:38