Mode & Beauty alle pijlers

het perfecte witte t-shirt

20-01-2026 13:57 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie het nog wel eens voorbij komen op social media of televisie. Het zogenaamde perfecte witte t-shirt. En eerlijk, ik heb hem nog steeds niet gevonden.

ze schijnen door, zijn na 2 keer wassen uit model, zijn te kort, de hals is te hoog, er zit geen model in etc.

Ik vind het prima om iets meer te betalen voor een goed t-shirt, maar natuurlijk ook geen 80 euro voor een " simpel" shirt.

Dus, heb jij het perfecte shirt gevonden? Die dik genoeg is, maar niet te dik, die lang genoeg is, maar niet te lang, die niet te getailleerd is maar ook niet te wijd, die niet een te hoge hals heeft maar ook niet te diep.

Deel hem hier.. ik ben op zoek :-)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik koop mijn basics altijd van 10days. Het is een prijzig merk maar ik hou het echt jaren mooi. Ik draag veel wit in de zomer en hou van t-shirts met een mooie apsvorm of net een afwijkend detail.
Ik denk dat deze aan je eisen voldoet: https://www.10dayslifestyle.nl/products ... 360d&_ss=c
Ik was wit op 40 graden, maar voor het in de wasmachine gaat loop ik het na en stip ik vlekjes aan met een beetje dreft. Ook maak ik vlekjes als ik ze zie (tomatensoep ofzo) direct 'schoon' met een beetje water. na het wassen 5 minuutjes in de droger, ophangen en opvouwen. Ze gaan echt jaren en jaren mee.
Ik heb fijne t-shirts van COS en Uniqlo.
Arket en Uniqlo!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven