Het trouwjurkentopic
maandag 30 november 2015 om 20:50
quote:Enora schreef op 30 november 2015 @ 20:46:
[...]
Heel mooi! Die kleurencombinatie is heel erg mooi. Jammer van het lint though.. Ik maak zelf dit soort taarten voor bruiloften e.d. en vind het een afknapper als vóór het aansnijden dat lint er af moet.Idd! Dit kan zo mooi met een randje fondant of marsepein
[...]
Heel mooi! Die kleurencombinatie is heel erg mooi. Jammer van het lint though.. Ik maak zelf dit soort taarten voor bruiloften e.d. en vind het een afknapper als vóór het aansnijden dat lint er af moet.Idd! Dit kan zo mooi met een randje fondant of marsepein
maandag 30 november 2015 om 21:08
maandag 30 november 2015 om 21:57
dinsdag 1 december 2015 om 10:48
Veel trouwtaarten die ik gezien heb zijn mij te veel gericht op de smaak van de bruid/vrouwelijke gasten. Manlief ziet me aankomen haha.
Over de caketopper zijn we het iig al eens, het wordt zo iets: http://www.fairyglen.com/ffx258.html?gc ... l1qi-I2cVd
Over de caketopper zijn we het iig al eens, het wordt zo iets: http://www.fairyglen.com/ffx258.html?gc ... l1qi-I2cVd
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
dinsdag 1 december 2015 om 10:56
quote:Trijntje84 schreef op 30 november 2015 @ 16:00:
Leuk topic! Ik ga even proberen wat leuke plaatjes te plakken.
En dit is mijn trouwjurk en boeket(je) van afgelopen 2 oktober
[IMG]http://i1291.photobucket.com/albums/b55 ... ggelvs.jpg[/IMG]Mag ik vragen waar je deze jurk had gevonden? Ik zoek eigenlijk precies zoiets!
Leuk topic! Ik ga even proberen wat leuke plaatjes te plakken.
En dit is mijn trouwjurk en boeket(je) van afgelopen 2 oktober
[IMG]http://i1291.photobucket.com/albums/b55 ... ggelvs.jpg[/IMG]Mag ik vragen waar je deze jurk had gevonden? Ik zoek eigenlijk precies zoiets!
dinsdag 1 december 2015 om 11:06
dinsdag 1 december 2015 om 11:07
Oh, die naked cake is zo mooi!
Hier geen echte bruidstaart, wel een ijsbruidstaart als dessert.. Kwam qua planning beter uit!
Een mooie taart, opgebouwd op een groot plateau met meerdere lagen.. En 5 smaken ijs! Jammie!
De topper zag ik pas thuis, totaal langs me heen gegaan dat die er ook nog op stond!
Hier geen echte bruidstaart, wel een ijsbruidstaart als dessert.. Kwam qua planning beter uit!
Een mooie taart, opgebouwd op een groot plateau met meerdere lagen.. En 5 smaken ijs! Jammie!
De topper zag ik pas thuis, totaal langs me heen gegaan dat die er ook nog op stond!
dinsdag 1 december 2015 om 14:37
Persoonlijk vind ik een birdcage heel leuk, maar bij mijn jurk was het te veel. Ik ben uiteindelijk voor een mooie haarclip met bling gegaan bij mijn opgestoken haar.
Sluier ook nog even geprobeerd, maar dat vind ik niet prettig zitten en stond ook niet leuk. Tiara's vind ik persoonlijk helemaal niets.
Sluier ook nog even geprobeerd, maar dat vind ik niet prettig zitten en stond ook niet leuk. Tiara's vind ik persoonlijk helemaal niets.
dinsdag 1 december 2015 om 14:45
Ik ben al getrouwd (en vind mijn trouwjurk nog steeds de allermooiste...), maar wat heerlijk om mee te kijken. Ik ben ook dol op 'say yes to the dress' en dat soort programma's.
@Mendy: Wat je op je hoofd draagt is heel erg afhankelijk van je jurk en de rest van de sfeer denk ik. Ik had een paar verse bloemen in mijn haar. Vind ik persoonlijk het mooist. Tiaras vind ik duizend keer niks. Een sluier kan mooi zijn, maar is voor mij te traditioneel. Ik was een 'hippe bruid' en onze bruiloft was ook erg losjes en informeel.
@Mendy: Wat je op je hoofd draagt is heel erg afhankelijk van je jurk en de rest van de sfeer denk ik. Ik had een paar verse bloemen in mijn haar. Vind ik persoonlijk het mooist. Tiaras vind ik duizend keer niks. Een sluier kan mooi zijn, maar is voor mij te traditioneel. Ik was een 'hippe bruid' en onze bruiloft was ook erg losjes en informeel.
dinsdag 1 december 2015 om 15:00
Dit vind ik ook een geweldige taart.
Ik heb mijn inspiratie van Pinterest gehaald ( vooral fall en winter weddings ).
Hier een sluier overdag, met het haar opgestoken. Dit was mijn sluier:
Dit was mijn inspiratie voor het opsteken.
Daar kwam een sluier overheen, met daar weer twee kleinere vlechtjes overheen gelegd, zodat het allemaal mooi afgeewerkt was.
Zoiets als dit, maar dan dus de vlechten over de kam van de sluier heen..
's Avonds had ik het grotendeels los, met een mooie schuifspeld. Iets als dit..
En dit kapsel
Alles is denk ik afhankelijk van je jurk. Ik vond het zonde om mijn kanten rug en hals te bedekken met mijn lange haar.
's Avonds had ik een strapless jurk en kon mijn haar los.
Ik heb mijn inspiratie van Pinterest gehaald ( vooral fall en winter weddings ).
Hier een sluier overdag, met het haar opgestoken. Dit was mijn sluier:
Dit was mijn inspiratie voor het opsteken.
Daar kwam een sluier overheen, met daar weer twee kleinere vlechtjes overheen gelegd, zodat het allemaal mooi afgeewerkt was.
Zoiets als dit, maar dan dus de vlechten over de kam van de sluier heen..
's Avonds had ik het grotendeels los, met een mooie schuifspeld. Iets als dit..
En dit kapsel
Alles is denk ik afhankelijk van je jurk. Ik vond het zonde om mijn kanten rug en hals te bedekken met mijn lange haar.
's Avonds had ik een strapless jurk en kon mijn haar los.