Het trouwjurkentopic
maandag 30 november 2015 om 16:00
Leuk topic! Ik ga even proberen wat leuke plaatjes te plakken.
De jurken van Claire Pettibone vind ik (bijna) allemaal geweldig
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik vind dit een heel leuk alternatief voor een bruidsjurk
Prachtige achterkant
Nog wat inspiratie plaatjes
En dit is mijn trouwjurk en boeket(je) van afgelopen 2 oktober
De jurken van Claire Pettibone vind ik (bijna) allemaal geweldig
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik vind dit een heel leuk alternatief voor een bruidsjurk
Prachtige achterkant
Nog wat inspiratie plaatjes
En dit is mijn trouwjurk en boeket(je) van afgelopen 2 oktober
maandag 30 november 2015 om 19:31
quote:Jenette schreef op 30 november 2015 @ 19:29:
Ook heel mooi inderdaad. Die modellen zijn wel superslank en Pronovias is echt een merk voor kleine maatjes.Bedoel je klein of slank of beiden? Ik ben 1.75 met maat 36 van boven. Zou wel moeten lukken toch? Mocht ik hem zo ver krijgen toch hier te trouwen .
Ook heel mooi inderdaad. Die modellen zijn wel superslank en Pronovias is echt een merk voor kleine maatjes.Bedoel je klein of slank of beiden? Ik ben 1.75 met maat 36 van boven. Zou wel moeten lukken toch? Mocht ik hem zo ver krijgen toch hier te trouwen .
maandag 30 november 2015 om 19:46
maandag 30 november 2015 om 20:05
maandag 30 november 2015 om 20:46
quote:mendy schreef op 30 november 2015 @ 20:22:
Oh taarten! Ik vind deze heel lieflijk;
[afbeelding]Heel mooi! Die kleurencombinatie is heel erg mooi. Jammer van het lint though.. Ik maak zelf dit soort taarten voor bruiloften e.d. en vind het een afknapper als vóór het aansnijden dat lint er af moet.
Oh taarten! Ik vind deze heel lieflijk;
[afbeelding]Heel mooi! Die kleurencombinatie is heel erg mooi. Jammer van het lint though.. Ik maak zelf dit soort taarten voor bruiloften e.d. en vind het een afknapper als vóór het aansnijden dat lint er af moet.