Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
Leuk topic! Ik ga even proberen wat leuke plaatjes te plakken.

De jurken van Claire Pettibone vind ik (bijna) allemaal geweldig

Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik vind dit een heel leuk alternatief voor een bruidsjurk

Prachtige achterkant

Nog wat inspiratie plaatjes

En dit is mijn trouwjurk en boeket(je) van afgelopen 2 oktober

http://plzcdn.com/ZillaIM ... 52acf67067_1348759340.jpg

Wat 'n mooie jurken! Ik mag ook gaan plannen. Afgelopen zaterdag ben ik ten huwelijk gevraagd.

Waarschijnlijk wordt het een voorjaarsbruiloft (niet deze al!). Ik vind et mooi om buiten te trouwen en te vieren, maar dat lijkt me nog wat koud in april.
quote:Jenette schreef op 30 november 2015 @ 13:26:

Gaaf Maas! Echte eyecatcher. Haha we blijven meisjes, en die houden van jurken .Is niet mijn plaatje maar die van superjuffie 😉
Plaatje blijft mooi. Gefeliciteerd Peacy!
Mot met to
Dat klopt 😊

Hier nog een paar mooie jurken

En een paar taarten

Wat een leuk topic!!! Ik ben echt mega pronoviasfan, maar zie het niet gebeuren omdat wij, wanneer we trouwen, dat op een tropisch eiland willen doen...

Enora, die zijn ook prachtig zeg!

Gefeliciteerd peacy!!!

Trijntje, je zag er super uit, heel gaaf.
quote:Enora schreef op 30 november 2015 @ 19:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet iemand ook hoe de voorkant van de eerste jurk eruit ziet?

Ik vind deze jurk zó moooooi!
Mooi, Trijntje!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Weet je zeker dat je dat wil weten Maria? Ik was groot fan van deze jurk, maar de voorkant bleek foeifoeifoei lelijk.

Ook heel mooi inderdaad. Die modellen zijn wel superslank en Pronovias is echt een merk voor kleine maatjes.
Mot met to
Op eigen risico Maria
quote:Jenette schreef op 30 november 2015 @ 19:29:

Ook heel mooi inderdaad. Die modellen zijn wel superslank en Pronovias is echt een merk voor kleine maatjes.Bedoel je klein of slank of beiden? Ik ben 1.75 met maat 36 van boven. Zou wel moeten lukken toch? Mocht ik hem zo ver krijgen toch hier te trouwen .
quote:Enora schreef op 30 november 2015 @ 19:30:

Op eigen risico Maria O die jurk valt idd tegen aan de voorkant. Jammer 😒
Mijn vriend zou mij het liefst in zoiets zien... Echt een dramaaaa want ik houd van kant, en frutseltjes en prinsessenjurken

quote:mmaas schreef op 30 november 2015 @ 19:33:

[...]

O die jurk valt idd tegen aan de voorkant. Jammer 😒Zonde he.. Aan de achterkant denk ik; chic, classy, prachtig.. En de voorkant; Slutty!
quote:Enora schreef op 30 november 2015 @ 19:28:

Weet je zeker dat je dat wil weten Maria? Ik was groot fan van deze jurk, maar de voorkant bleek foeifoeifoei lelijk.

[afbeelding]Nu ben ik nieuwsgierig! Plaatje van de voorkant?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

quote:Enora schreef op 30 november 2015 @ 19:30:

Op eigen risico Maria

Oef, dat is lelijk..

Maar toch bedankt voor het delen haha, weet ik in elk geval weer wat ik niet wil!
quote:Enora schreef op 30 november 2015 @ 19:28:

[afbeelding]Ik snap het niet.. Deze achterkant is ook al zo mooi, hoe kunnen ze het dan zo verpesten met de voorkant?
Oh taarten! Ik vind deze heel lieflijk;

Hahaha ja, huilen met de pet op he? Ik neem tzt enkel de foto van de achterkant mee denk ik .
quote:mendy schreef op 30 november 2015 @ 20:22:

Oh taarten! Ik vind deze heel lieflijk;

[afbeelding]Heel mooi! Die kleurencombinatie is heel erg mooi. Jammer van het lint though.. Ik maak zelf dit soort taarten voor bruiloften e.d. en vind het een afknapper als vóór het aansnijden dat lint er af moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven