Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
quote:Duufje schreef op 01 december 2015 @ 14:45:

Ik ben al getrouwd (en vind mijn trouwjurk nog steeds de allermooiste...), maar wat heerlijk om mee te kijken. Ik ben ook dol op 'say yes to the dress' en dat soort programma's.

@Mendy: Wat je op je hoofd draagt is heel erg afhankelijk van je jurk en de rest van de sfeer denk ik. Ik had een paar verse bloemen in mijn haar. Vind ik persoonlijk het mooist. Tiaras vind ik duizend keer niks. Een sluier kan mooi zijn, maar is voor mij te traditioneel. Ik was een 'hippe bruid' en onze bruiloft was ook erg losjes en informeel.

Heb hetzelfde

Ik had niets op mijn hoofd. Dat past niet bij mij. Ik had mijn haren donker bruin geverfd met felle roze/rode strepen erdoor. Ik was echt helemaal mezelf.
quote:Chantilly21 schreef op 01 december 2015 @ 11:07:

Oh, die naked cake is zo mooi!

Hier geen echte bruidstaart, wel een ijsbruidstaart als dessert.. Kwam qua planning beter uit!

Een mooie taart, opgebouwd op een groot plateau met meerdere lagen.. En 5 smaken ijs! Jammie!

De topper zag ik pas thuis, totaal langs me heen gegaan dat die er ook nog op stond!He verdikkie en ik maar denken dat, dat mijn suuuuuperoriginele plan was. Mag ik vragen waar je 'm heb laten maken?
Plaatjes plakken mag ik met mijn huidige nick nog niet, dus dan maar linkjes:

Jurk die ik wel zou willen dragen

jurk, rood met wit

Met deze sluier

https://s-media-cache-ak0 ... e4f3a320001fb29dff03b.jpg

Maar ik heb nog veel meer opties ^^
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
Oja en ik <3 tiara's, maar manlief in spe vindt dat echt enorm stom dus die laat ik voorbij gaan.
Ik draag altijd al een tiara met carnaval
Ik wil stiekem een Disneybruidsjurk :-).
Nog wat inspiratie.. Dit had ik echt geweldig gevonden! Maar goed, we hadden een budget ( waar we ook nog eens binnen zijn gebleven ), maar echt, die Amerikaanse bruiloften met tienduizenden dollars aan budget.. I love it!

Dit vind ik ook plaatjes!

Rosa Clara jurken vond ik geweldig, maar niet te krijgen in de winkel waar ik ben geweest!
quote:superjuffie schreef op 01 december 2015 @ 15:56:

[...]

He verdikkie en ik maar denken dat, dat mijn suuuuuperoriginele plan was. Mag ik vragen waar je 'm heb laten maken? De locatie heeft alles verzorgd! Locatie is een zeer goed aangeschreven restaurant en zij hebben alles zelf gemaakt.
Die laatste jurk
Even een vraagje:

Trouwen is voor mij nog heel erg "als ik later groot ben..." maar ik vroeg me af in welke prijsrange de jurken vallen van de dames hier die zijn getrouwd. Is het echt zoals in Say Yes, dat je onder de 2000,- echt niks kan verwachten?
Nee joh!!

Mijn jurk was 1250,- Daar kwam nog wel een hoepel ( 85,-) en sluier ( 225,- gekregen van mijn oma) bij.

Vermaakkosten zaten er al bij in.

En natuurlijk de schoenen, kousen en ondergoed niet te vergeten!

Genoeg jurken die voor dat bedrag of minder te vinden zijn hoor.. Gewoon goed je budget aangeven!

'Mijn' bruidsboetiek had jurken tussen de 950,- en 1900,- Duurder ging het niet. En echt, allemaal prachtige jurken, van de bekende merken in NL.
Mijn jurk was kaal ¤ 500,-. Komt dan nog een onderrok (¤ 50), bolero (¤ 90) en riem (¤ 60) bij. Verder nog schoenen (¤ 45) natuurlijk en eventueel wat voor in je haar.

Maar er zijn ook heel veel outlets waar jurken uit vorige collecties te krijgen zijn tegen lager tarief. Als je naar de nieuwe collectie kijkt, moet je meer aan ¤ 1200 - ¤ 1500 denken.

Je kan het echt zo gek maken als je zelf wil.
jurk
Naar die jurken heb ik een aantal jaar geleden ook naar gekeken Peacy!

Maar toen ik echt op jurkenjacht ging ben ik toch op wat anders gestuit
Ik denk ook zomaar dat dat voor ons budget wat beter is!
quote:superjuffie schreef op 29 november 2015 @ 23:28:

Mooi deze 2 Mendy...

En moeten het echte bloemen zijn?

[afbeelding]

Of misschien iets heel aparts?

[afbeelding]

Ik zoek dus inderdaad een boeket zonder bloemen ivm allergie, maar kan nog niet écht vinden wat ik zoek.Wat vind je van dit steampunk boeket? Komt van deze pagina af.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
In dollars vielen de jurken me nog wel mee.. Maar ja, Amerikaanse prijzen

Geen idee wat ze kosten in NL..
quote:Chantilly21 schreef op 01 december 2015 @ 16:09:

die Amerikaanse bruiloften met tienduizenden dollars aan budget.. I love it!

Oef, echt?

Hele lijsten met wat het bruidspaar wil 'hebben' als geschenk, save the date cards die pleuris duur zjin en waar ruzie over ontstaat, een bridal shower , een stag/hen party, cadeautjes om iemand die deel wilde zijn van je bridalparty te bedanken (en dat moet origineeeel), ouders die zich de schulden in steken voor een trouwjurk, 500+ gasten waarbij je uit moet kijken wie je naast wie zet.

Oi oi oi.

Portie, fikkie Lijkt me helemaal niks.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
Ik kan de link helaas niet openen Peacy.

De jurken van Jesus Peiro vind ik ook prachtig overigens. Maar helaas ook erg duur. Heb er nog wel via Marktplaats 1 gepast, maar was mij helaas te klein.

Dit was de mijne

No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Trijntje84, zo heel veel outlets heb ik nog helemaal niet gevonden. Heb jij tips voor me?
Ann&John hebben in Eindhoven een outlet, maar die zal je misschien al wel gevonden hebben.
quote:Rorschach schreef op 01 december 2015 @ 16:29:

[...]

Oef, echt?

Hele lijsten met wat het bruidspaar wil 'hebben' als geschenk, save the date cards die pleuris duur zjin en waar ruzie over ontstaat, een bridal shower , een stag/hen party, cadeautjes om iemand die deel wilde zijn van je bridalparty te bedanken (en dat moet origineeeel), ouders die zich de schulden in steken voor een trouwjurk, 500+ gasten waarbij je uit moet kijken wie je naast wie zet.

Oi oi oi.

Portie, fikkie Lijkt me helemaal niks.

Het gaat mij met name om de aankleding van de locaties 😊 Als ik dat hier had willen doen was ik enkele duizenden euro's armer! Wat ze in de VS doen op dat gebied heb ik hier nog niet gezien. Allemaal net wat meer over de top, maar ik hou van die plaatjes!

Maar goed, doet niets af aan onze eigen geweldig mooie locatie, die prima aangekleed was
quote:VickyP schreef op 01 december 2015 @ 16:43:

Dit was de mijne

[afbeelding]De mouwen zijn niet zo mijn smaak maar dat kantwerk op de jurk zelf
Trijntje: jurken van Disney-collectie.

Ik ga denk ik wel op zoek naar zo'n jurk. Weet alleen niet wat me mooi zou staan 😱

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven