Het trouwjurkentopic
woensdag 25 november 2015 om 12:04
DH, je wil de jurk de hele dag aan......ook op straat?
Lijkt me leuk. Doe eens gek, misschien haal je de krant met je actie.
Moet je hem wel daarna opnieuw laten stomen.
Je kunt hem ook laten inlijsten. Of op een paspop in huis laten staan.
Ikzelf zou mijn trouwjurk niet zo zichtbaar in huis plaatsen, maar er zijn mensen die dat doen.
Lijkt me leuk. Doe eens gek, misschien haal je de krant met je actie.
Moet je hem wel daarna opnieuw laten stomen.
Je kunt hem ook laten inlijsten. Of op een paspop in huis laten staan.
Ikzelf zou mijn trouwjurk niet zo zichtbaar in huis plaatsen, maar er zijn mensen die dat doen.
woensdag 25 november 2015 om 12:11
Voor mezelf vind ik een witte (of ivoor of champagne oid) wel het mooist.
Maar als iemand graag een gekleurde jurk wil moeten ze dat vooral doen. Als je maar wel zorgt dat je herkenbaar bent als bruid. Toch jammer als je een schattig gekleurd jurkje aan hebt en een van je gasten komt in een opvallende jurk. Dat ziet er dan meer 'bruidachtig' uit.
Maar als iemand graag een gekleurde jurk wil moeten ze dat vooral doen. Als je maar wel zorgt dat je herkenbaar bent als bruid. Toch jammer als je een schattig gekleurd jurkje aan hebt en een van je gasten komt in een opvallende jurk. Dat ziet er dan meer 'bruidachtig' uit.
woensdag 25 november 2015 om 12:13
quote:AnAppleADay schreef op 25 november 2015 @ 12:11:
Dat zou mij dus echt niet uitmaken. Iedereen weet toch dat ik de bruid ben op zo'n moment
Maar ik ben dan ook niet het type van 'het is mijn dag'.
Dat zou mij dus echt niet uitmaken. Iedereen weet toch dat ik de bruid ben op zo'n moment
Maar ik ben dan ook niet het type van 'het is mijn dag'.
woensdag 25 november 2015 om 12:29
Ik vind de poederroze kleur ook wel erg mooi, maar een echte felle kleur zou ik niet snel kiezen. Poederroze/Blush had ik wel willen proberen, maar mijn jurk is er alleen in wit of ivoor.
Ik heb dus een ivoren jurk, stond me zoveel beter dan spierwit. Daar zag ik er echt ziek in uit . En dat wil je echt niet!
Hier wel een jurk zoals ik dat vroeger al voor me zag, in de winkel wel wat anders geprobeerd, maar de verkoopster was het met me eens.. voor mijn lichaamsbouw kwam dit het beste uit.
Ik wilde altijd sissi zijn, maar gezien de zwaarte van deze jurk ben ik blij dat ik niet volledig los ben gegaan
Vriend vindt me vast prachtig, hij heeft geen voorkeuren uitgesproken ( muv mijn kapsel dan, maar ook daar hou ik niet volledig rekening mee), want hij vond het belangrijkste dat ik me goed voelde en mezelf prachtig vond. Als ik dat uitstaal komt alles goed volgens hem!
Ik heb dus een ivoren jurk, stond me zoveel beter dan spierwit. Daar zag ik er echt ziek in uit . En dat wil je echt niet!
Hier wel een jurk zoals ik dat vroeger al voor me zag, in de winkel wel wat anders geprobeerd, maar de verkoopster was het met me eens.. voor mijn lichaamsbouw kwam dit het beste uit.
Ik wilde altijd sissi zijn, maar gezien de zwaarte van deze jurk ben ik blij dat ik niet volledig los ben gegaan
Vriend vindt me vast prachtig, hij heeft geen voorkeuren uitgesproken ( muv mijn kapsel dan, maar ook daar hou ik niet volledig rekening mee), want hij vond het belangrijkste dat ik me goed voelde en mezelf prachtig vond. Als ik dat uitstaal komt alles goed volgens hem!
woensdag 25 november 2015 om 13:00
Dit was mijn trouwjurk, alleen met een ander bovenstukje, wel van kant maar met langere mouwen en blote schouders.
De roze band was bij mij wit.
Leuk topic trouwens
[img]null[/img][img]http://amorebruidsmode.nl/assortiment/i ... etti-70417[/img]
De roze band was bij mij wit.
Leuk topic trouwens
[img]null[/img][img]http://amorebruidsmode.nl/assortiment/i ... etti-70417[/img]
woensdag 25 november 2015 om 13:27
woensdag 25 november 2015 om 13:44
woensdag 25 november 2015 om 14:45
Met strapless moet je juist een goed stel borsten hebben. De jurk moet alleen wel perfect passen, anders zakt die af. Ik zie vaak dat vrouwen een grote jurk willen maar wel voor een lage prijs, en meestal werkt die combinatie niet. Mooie stoffen zijn ook gewoon duur en in zo'n grote jurk gaat heel veel stof.
Ik ben van groot en van zwart.
Ik ben van groot en van zwart.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 25 november 2015 om 16:49
quote:tyche schreef op 24 november 2015 @ 19:21:
Leuk, trouwjurken. Ik ga niet trouwen dus totaal nutteloos tijdverdrijf, maar ik houd van mooie plaatjes.
[afbeelding]
Prachtige rug!
Ik hoop in kleur te trouwen en dan bedoel ik ook echt kleur, liefst een mooie groen, maar die zijn er niet echt, dus ik gok dat het een rode jurk wordt.
Leuk, trouwjurken. Ik ga niet trouwen dus totaal nutteloos tijdverdrijf, maar ik houd van mooie plaatjes.
[afbeelding]
Prachtige rug!
Ik hoop in kleur te trouwen en dan bedoel ik ook echt kleur, liefst een mooie groen, maar die zijn er niet echt, dus ik gok dat het een rode jurk wordt.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
woensdag 25 november 2015 om 17:05
woensdag 25 november 2015 om 17:13
quote:Verkademeisje schreef op 25 november 2015 @ 13:37:
Dank je! En wow, dat zijn ook prachtige jurken! Ik vind zo'n achterkant prachtig. Al denk ik dat hij iets hoger moet zijn dan de eerste, ik zou niet weten hoe ik ander de boel aan de voorkant in zijn gareel moet houden Die jurken hebben een verstevigde voorkant. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Dank je! En wow, dat zijn ook prachtige jurken! Ik vind zo'n achterkant prachtig. Al denk ik dat hij iets hoger moet zijn dan de eerste, ik zou niet weten hoe ik ander de boel aan de voorkant in zijn gareel moet houden Die jurken hebben een verstevigde voorkant. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.