Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
Ik ga ook nog lang niet trouwen hoor, maar ik vind het gewoon heel erg leuk om naar te kijken.

Ik vind 20's inspired jurken ook heel erg mooi:

Jaaa dat zijn ook mijn favorieten. Ik vind Jenny Packham altijd heel mooie jurken hebben.
Aire Barcelona heeft mooie jurken!

http://www.airebarcelona.com/
if we all light up, we can scare away the dark...

ik ben gek op kant! Ga nog lang niet trouwen, maar weet nu al zeker dat ik kanten details wil op mijn jurk.
Leuk topic! Ik ben nog niet getrouwd, wacht al jaren op een aanzoek

Vriend en ik willen binnen 2 jaar trouwen, vanwege onze kinderen, maar hebben nog geen idee hoe of wat. Of ik zo'n jurk wil, weet ik ook nog niet. Aan de ene kant niets voor mij, ik kom liever met een fantastische zwarte jurk en rode lippenstift. Maar aan de andere kant ben ik dan wel weer zo'n type dat vroeger dol was op Sissi vanwege de jurken, dus ga toch in elk geval een keer passen. Ik houd dit topic in de gaten!
Wel fijn dat er in dit topic niet de standaard 'hijs' jurken worden geplaatst, waarin half Nederland tegenwoordig trouwt.
quote:Merlijne schreef op 25 november 2015 @ 10:06:

Jaaa dat zijn ook mijn favorieten. Ik vind Jenny Packham altijd heel mooie jurken hebben.Even gegoogled, super mooi!
Maaike, die rug van die eerste

Wat een leuk topic
Die 2e, 3e en 5e vind ik mooi! Wel wat over the top. Ik ga ook eens zoeken.
quote:julienclerc schreef op 25 november 2015 @ 10:13:

Wel fijn dat er in dit topic niet de standaard 'hijs' jurken worden geplaatst, waarin half Nederland tegenwoordig trouwt.Ik ben echt een nitwit maar wat is een 'hijs' jurk?
.

Prachtige jurk van nicky hilton
quote:Goede-Fee schreef op 25 november 2015 @ 11:08:

[...]

Ik ben echt een nitwit maar wat is een 'hijs' jurk?

Zo'n gigantisch zwaar gevaarte, ook nog strapless. En de meeste Nederlandse vrouwen hebben een vrij grote bos hout voor de deur, waardoor je de hele dag staat te hijsen.

quote:AnAppleADay schreef op 25 november 2015 @ 10:46:

Maaike, die rug van die eerste Ja mooi he! Hoop echt dat ik later ook zo iets vind en dat het me staat!

In zoiets als de laatste zie ik mezelf wel trouwen. Goeie hakken eronder, rode lippenstift, haar opgestoken.
Oeeh trouwjurken, ik heb er al een aantal gezien die ook tot mijn favoriete behoren! Wij gaan (waarschijnlijk, als ik gevraagd wordt :P) in 2018 trouwen.. Ik ben echt verliefd op de jurken die kant hebben, ook op de rug en dan seethrough..met knoopjes (zoals de eerste jurk van Maaike_92). Helaas vindt mijn vriend die knoopjes echt verschrikkelijk! Hoeveel rekening zouden jullie houden met de mening/smaak van vriendlief?
Maaike, die eerste van jouw bericht. Wauw.

En Emmaswan, de derde in je eerste bericht....ook wauw!
quote:depster schreef op 25 november 2015 @ 11:54:

Oeeh trouwjurken, ik heb er al een aantal gezien die ook tot mijn favoriete behoren! Wij gaan (waarschijnlijk, als ik gevraagd wordt :P) in 2018 trouwen.. Ik ben echt verliefd op de jurken die kant hebben, ook op de rug en dan seethrough..met knoopjes (zoals de eerste jurk van Maaike_92). Helaas vindt mijn vriend die knoopjes echt verschrikkelijk! Hoeveel rekening zouden jullie houden met de mening/smaak van vriendlief?

In zoverre dat je een jurk kiest die bij jou past en die hij mooi vindt. Ik vind het leuk om er leuk uit te zien voor hem, maar zou wel binnen mijn eigen smaak blijven. Als hij de knoopjes niets vindt, zou ik voor wat anders kiezen.

Mijn vriend vindt trouwjurken ook niets, ik denk dat ik daarom voor een gewone jurk ga.
Julienclerc, die eerste....zo mooi door de eenvoud!
Ik hou niet van hijsjurken en ik hou niet van prinsessenjurken. Baljurken, kleurtjes en enorm over de top vind ik echt niet mooi.

Ik hou van vrouwelijk, mooie Schnit bij hals en schouders, mooie rug. Getailleerd. Mag tikkeltje extravagant en een opvallende sleep vind ik ook prachtig.

Vrouwelijk feminien en sierlijk kan ik ook waarderen.

Je zou al van alle componenten zelf een jurk samen moeten kunnen stellen. Maar dan nog.....ik zie jurken voorbij komen die ik zou willen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven