Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang ben jij?

17-12-2009 11:59 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien past dit topic beter of Lijf & Lijn, maar het is een luchtige topic en dat vind ik dan weer beter bij M&B passen.

In ieder geval....het valt me hier wel eens op dat ik veel mensen "tegen kom" van mijn eigen lengte 1.60 of kleiner terwijl dat in het "normale leven" helemaal niet zo veel voorkomt. Dus ben ik benieuwd wat de gemiddelde lengte is van de forumsters hier.

En nu we toch bezig zijn ben ik benieuwd wat je van je lengte vind. Ik vind mezelf vrij klein met 1.60m, maar ik zit er niet meer. Maar (ja, toch die maar) als ik zomaar 10cm erbij zou kunnen krijgen zou ik geen nee zeggen.

[edit] elke keer als ik de poll bekijk staan de opties in een andere volgorde!? Beetje onhandig, maar niks aan te doen. Oh...de optie met de meeste stemmen staat bovenaan geloof ik, maar ook gelijk voor mensen die niet gestemd hebben. Lekker overzichtelijk

Hoe lang ben jij? (in meters ;-) )

Totaal aantal stemmen: 436

< 1.50 (0%)
1.50 - 1.54 (2%)
1.55 - 1.59 (8%)
1.60 - 1.64 (8%)
1.65 - 1.69 (18%)
1.70 - 1.74 (22%)
1.75 - 1.79 (23%)
1.80 - 1.84 (14%)
1.85 - 1.90 (5%)
>1.90 (0%)
Ik ben 1.63. Ik zal het liefst 1.70 willen zijn, langer niet.
1.77 en tevreden
1.62, op zich heel leuk, alleen maxi jurken zijn altijd te lang, das jammer.

en midi jurken zijn vaak maxi op een mislukte manier, net boven de grond, lullige lengte.

das ook jammer.

en jurkjes net boven de knie staan stom, das ook jammer.

alles net onder de knie staat het leukst omdat dat wat langer maakt,

maar ben al blij dat alles het doet, al is het maar 1.62.
De perfecte maat, 1.72
quote:mamalief schreef op 18 december 2009 @ 01:36:

De perfecte maat, 1.72Same here :-)
robo: hoe lang was je op je 8ste om maar n's te vergelijken hoe schattingen kunnen mislopen.

Ik werd op 2.10 geschat bijvoorbeeld.
quote:robo schreef op 17 december 2009 @ 14:17:

Ik vind het wel schattig dat vrouwen van 1.75 of 1.77 zichzelf als "lang" bestempelen :-)

Met mijn 1.87 ben ik toch nog even iets langer en dan ook nog het kleintje van de familie (broers en vader van 2m).

Ik vind 1.75 helemaal niet lang voor een vrouw eigenlijk, dus grappig dat jullie dat als lang ervaren.Robo, ik vond mezelf in Nederland niet lang maar ik voel me hier in Engeland wel lang en slungeling soms, en wat ik hier ook merk is dat er lang niet zoveel lange mannen rondlopen (jammer genoeg). Dus wat dat betreft kan ik me wel in Bindi verplaatsen. Ik ben zelf 1.76.
Ik ben 1.66 en ik ben wel tevreden ermee, ik loop vaak op hoge hakken dus lijk ik al gauw boven de 1.70 hihi smokkel smokkel.

Ik oog wel langer, want in verhouding tot zijn mijn benen langer dan mijn bovenlijfje en ik ben een stokkie om te zien lees mager spriet.

Acch ja ik word nog geen olijfje genoemd.
Toen ze op mijn 10e een röntgenfoto van mijn hand namen zou ik 1.76 worden (perfect!) - maar het is dus 1.85 geworden.
quote:rouke schreef op 18 december 2009 @ 01:58:

robo: hoe lang was je op je 8ste om maar n's te vergelijken hoe schattingen kunnen mislopen.

Ik werd op 2.10 geschat bijvoorbeeld.

2.10??? Poeh, dat zou wel héél lang zijn geweest...

Ik weet niet hoe lang ik was op mijn 8ste, wel àltijd de langste van de klas. Maar bij mij dachten ze dat het 1.95 zou worden.

Artemis, ik snap heel goed dat in andere landen 1.75 als lang wordt gezien (woon zelf in Frankrijk, dus ik weet hoe klein andere volken zijn).

Ik bedoelde meer dat vanuit mijn perspectief 1.75 helemaal niet lang is; mede omdat mijn hele familie zo ontzettend lang is.

Dat de rest van de wereld wel vindt dat 1.75 groot is voor een vrouw, dat weet ik. Ik voel me zelf ook vaak een reuzin hoor, als ik op straat loop. Met hakken
Ik ben 1.86. Als puber voelde ik me erg lang maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Ik draag ook regelmatig hakken want dat staat gewoon mooi vind ik.

Mijn man is 7 of 8 cm kleiner maar dat weerhoudt me er echt niet van om hakken te dragen.
quote:robo schreef op 18 december 2009 @ 11:52:

[...]

2.10??? Poeh, dat zou wel héél lang zijn geweest...

Ik weet niet hoe lang ik was op mijn 8ste, wel àltijd de langste van de klas. Maar bij mij dachten ze dat het 1.95 zou worden.

Artemis, ik snap heel goed dat in andere landen 1.75 als lang wordt gezien (woon zelf in Frankrijk, dus ik weet hoe klein andere volken zijn).

Ik bedoelde meer dat vanuit mijn perspectief 1.75 helemaal niet lang is; mede omdat mijn hele familie zo ontzettend lang is.

Dat de rest van de wereld wel vindt dat 1.75 groot is voor een vrouw, dat weet ik. Ik voel me zelf ook vaak een reuzin hoor, als ik op straat loop. Met hakken Ja dat snap ik :-). Ik was op sportles en de instructeur riep op een gegeven moment: "hey you there, the tall one at the back" en ik moest echt even nadenken wie de beste man nu bedoelde
Ik ben 1.75,draag ook vaak hoge hakken.Vind mijn lengte prima.Maar vroeger op de basisschool heb ik me vaak geschaamd.Ik moest tijdens het singen altijd achteraan gaan staan omdat ik het grotste meisje van de klas was.Toen maakte ik altijd een kromme rug om kleiner te lijken...als ik er

vandaag aan denk dan kan ik er wel om lachen.
Ik ben 1.61. Is niet groot maar ook niet opvallend klein. Vind het wel leuk naast mijn lange echtgenoot!
Ik ben 1.72m. Op zich wel tevreden maar ik had best wel iets langer willen zijn.
1.78
1.67m
1.72, had stiekem wel wat langer willen zijn, maar vind dit ook niet verkeerd..
Goh, ik voel me toch wel Klein Duimpje bij jullie: 1.44

Groetjes,

Zwarte Raaf
Ik was op mijn 8/9 jaar al bijna 1.60.(minstens een kop groter als mijn klasgenoten)

Ben helaas op mijn !!9de!! ongesteld geworden waardoor ik maar weinig ben gegroeid.

Ben nu 1.63 volgens GGD arts zou ik 1.85 geworden zijn maar de erg vroege ongesteldheid kwam er tussen.
1.76 m
Ik ben 1.78 m lang.
1,65m

Als kind was berekend dat ik 1,74m zou worden, heb ik niet gehaald. Maar ik ben tevreden hoor. Ik draag vaak hakken maar niet omdat ik me zo klein voel, meer omdat ik me dan eleganter voel.

Vriend is trouwens 1,90m dus naast hem ben ik wel iniminie maar dat vind wel leuk.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:viva1973 schreef op 19 december 2009 @ 10:57:

1.67mIk ook en tevreden ermee.
1.90
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven