Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang ben jij?

17-12-2009 11:59 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien past dit topic beter of Lijf & Lijn, maar het is een luchtige topic en dat vind ik dan weer beter bij M&B passen.

In ieder geval....het valt me hier wel eens op dat ik veel mensen "tegen kom" van mijn eigen lengte 1.60 of kleiner terwijl dat in het "normale leven" helemaal niet zo veel voorkomt. Dus ben ik benieuwd wat de gemiddelde lengte is van de forumsters hier.

En nu we toch bezig zijn ben ik benieuwd wat je van je lengte vind. Ik vind mezelf vrij klein met 1.60m, maar ik zit er niet meer. Maar (ja, toch die maar) als ik zomaar 10cm erbij zou kunnen krijgen zou ik geen nee zeggen.

[edit] elke keer als ik de poll bekijk staan de opties in een andere volgorde!? Beetje onhandig, maar niks aan te doen. Oh...de optie met de meeste stemmen staat bovenaan geloof ik, maar ook gelijk voor mensen die niet gestemd hebben. Lekker overzichtelijk

Hoe lang ben jij? (in meters ;-) )

Totaal aantal stemmen: 436

< 1.50 (0%)
1.50 - 1.54 (2%)
1.55 - 1.59 (8%)
1.60 - 1.64 (8%)
1.65 - 1.69 (18%)
1.70 - 1.74 (22%)
1.75 - 1.79 (23%)
1.80 - 1.84 (14%)
1.85 - 1.90 (5%)
>1.90 (0%)
1.63 zou ook zo graag 10 cm langer willen zijn! Al is het alleen maar al om ook bij de bovenste planken van mijn keukenkastje te komen.
1.69 denk ik.
1.68 m en ik vind het helemaal prima zo.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
1.76, prima!
1.73 en ik vind het prima.
...
Ik ben ook 1.60m, en zou ook best wel 10 cm langer willen zijn... heb niet genoeg schoppen onder mijn kont gehad vroeger
1,74 en heb ook altijd hakken aan!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
1.87
Ik ben - denk ik - de kleinste hier. 1.50m

Zou er heel graag nog 20 cm bij willen hebben.
ik was altijd 1.75 maar ik ben ineens gegroeid.. (zo gek want ik ben 28) maar ik ben nu 1.77. moet zeggen dat ik er wel heel blij mee ben.
1.78
1.81, en ben dan ook al een paar centimeters gekrompen,
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
1,73.

Dik tevreden! Ik vind mezelf niet echt lang, maar ik ben misschien wel langer dan de gemiddelde vrouw- al valt me mij dat totaal niet op! Ik oog ook veel kleiner dan ik eigenlijk ben volgens mij.
1.78
1.58 ... in het buitenland voel ik me 'normaler' dan hier in NL. Altijd die domme opmerkingen. Ik ben meer dan alleen m'n lengte grrr...
1.63
1.63 wil ook wel 10 cm langer zijn, ook om makkelijker overal bij te kunnen en dan hoef ik niet altijd allleee broeken in te korten pffff....
quote:robo schreef op 17 december 2009 @ 12:02:

1.87Mooi!Ik wilde dat ik zo lang was!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
1.73m. Ik zou best graag wat kleiner zijn. Ik durf nu geen héle hoge hakken aan te trekken van dan toren ik boven iedereen uit, en ik vind hele hoge hakken zo mooi!

Maar aangezien ik stiekem toch het liefst op gympen loop vind ik mijn lengte wel prima :-)
Bij de laatste meting was ik 1.87, geen idee of ik al gekrompen ben
1,63 en ik vind het wel prima. Langere benen in verhouding met de rest zou dan wel weer leuk zijn
Ik ben met mijn tengere postuur en 1,67 cm lengte tegenwoordig in Nederland zeker aan de kleine kant, maar ik heb hier geen enkel probleem mee.
Hee, dan zijn we even lang, MissChicken
In mijn generatie ben ik "lang" met mijn 1.78.

Vroeger stak ik er echt bovenuit, nu niet meer.

Ik ben 2 jaar geleden naar een reunieconcert van de Dolly Dots" geweest. Daar was ik weer zo'n beetje de langste vrouw.

Oja ik ben 36 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven