Hoe lang blijft shampoo goed?
zondag 11 augustus 2013 om 21:58
zondag 11 augustus 2013 om 22:10
zondag 11 augustus 2013 om 22:13
zondag 11 augustus 2013 om 22:15
quote:parelvisser schreef op 11 augustus 2013 @ 22:13:
[...]
Wat een rare reactie, ik stel gewoon een vraag, ik ben helemaal niet hysterisch om hulp aan het roepen.
Dat moest er nog eens bij komen.
Sorry, ik bedoel het niet zo hard als het op je over komt, ik begrijp gewoon je zorgen niet.
Serieuze tip trouwens, leverancier mailen met lotnummers.
[...]
Wat een rare reactie, ik stel gewoon een vraag, ik ben helemaal niet hysterisch om hulp aan het roepen.
Sorry, ik bedoel het niet zo hard als het op je over komt, ik begrijp gewoon je zorgen niet.
zondag 11 augustus 2013 om 22:22
quote:justmaartje schreef op 11 augustus 2013 @ 22:15:
[...]
Is niet erg
Ja, zal eens kijken naar welk adres dat moet. Thanks!
[...]
Is niet erg
Ja, zal eens kijken naar welk adres dat moet. Thanks!
zondag 11 augustus 2013 om 22:25
zondag 11 augustus 2013 om 22:29
quote:ClaudeFiolle schreef op 11 augustus 2013 @ 22:26:
En natuurlijk zegt de leverancier iets als: een jaar na openen.
Dan gaan mensen dus prima shampoo wegdonderen om nieuwe te kopen. Kassa.Ik denk niet dat meneer Schwarzkopff een weekje minder naar het zwarte woud gaat als TO die zes flessen gewoon gebruikt, dus dat lijkt me sterk.
En natuurlijk zegt de leverancier iets als: een jaar na openen.
Dan gaan mensen dus prima shampoo wegdonderen om nieuwe te kopen. Kassa.Ik denk niet dat meneer Schwarzkopff een weekje minder naar het zwarte woud gaat als TO die zes flessen gewoon gebruikt, dus dat lijkt me sterk.
zondag 11 augustus 2013 om 22:32
quote:justmaartje schreef op 11 augustus 2013 @ 22:29:
[...]
Ik denk niet dat meneer Schwarzkopff een weekje minder naar het zwarte woud gaat als TO die zes flessen gewoon gebruikt, dus dat lijkt me sterk.Ja, want alleen TO let namelijk op die houdbaarheidsaanwijzing op shampooflessen, anderen niet
[...]
Ik denk niet dat meneer Schwarzkopff een weekje minder naar het zwarte woud gaat als TO die zes flessen gewoon gebruikt, dus dat lijkt me sterk.Ja, want alleen TO let namelijk op die houdbaarheidsaanwijzing op shampooflessen, anderen niet
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zondag 11 augustus 2013 om 22:36
quote:justmaartje schreef op 11 augustus 2013 @ 22:34:
[...]
Dan nog.
Wat nou, dan nog?? Als 5% van de gekochte shampoo wordt weggegooid en vervangen door nieuwe omdat mensen denken dat het niet meer houdbaar is, levert dat 5% meer omzet op. Tikt lekker aan. Zelfs als het een half procent is, is het meer dan de moeite waard.
Hoe denk jij dat bedrijven geld verdienen? Niet door kansen te laten liggen.
[...]
Dan nog.
Wat nou, dan nog?? Als 5% van de gekochte shampoo wordt weggegooid en vervangen door nieuwe omdat mensen denken dat het niet meer houdbaar is, levert dat 5% meer omzet op. Tikt lekker aan. Zelfs als het een half procent is, is het meer dan de moeite waard.
Hoe denk jij dat bedrijven geld verdienen? Niet door kansen te laten liggen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zondag 11 augustus 2013 om 22:45
quote:lilalinda schreef op 11 augustus 2013 @ 22:25:
Je doet een beetje van de shampoo aan de binnenkant van je arm. Beetje inwrijven, dan afspoelen. As je de volgende dag geen bulten hebt is de shampoo nog gewoon bruikbaar. Kan wel zijn dat de waskracht wat minder is, dat je wat meer shampoo nodig hebt voor zelfde resultaat.Goed idee!
Je doet een beetje van de shampoo aan de binnenkant van je arm. Beetje inwrijven, dan afspoelen. As je de volgende dag geen bulten hebt is de shampoo nog gewoon bruikbaar. Kan wel zijn dat de waskracht wat minder is, dat je wat meer shampoo nodig hebt voor zelfde resultaat.Goed idee!
zondag 11 augustus 2013 om 23:02
quote:ClaudeFiolle schreef op 11 augustus 2013 @ 22:36:
[...]
Hoe denk jij dat bedrijven geld verdienen? Niet door kansen te laten liggen.Ik denk dat kansen echt ergens anders liggen en bedrijven op andere manieren rijk worden. Maar goed, wie ben ik, jij hebt blijkbaar meer kaas gegeten van shampoo en geld verdienen.
[...]
Hoe denk jij dat bedrijven geld verdienen? Niet door kansen te laten liggen.Ik denk dat kansen echt ergens anders liggen en bedrijven op andere manieren rijk worden. Maar goed, wie ben ik, jij hebt blijkbaar meer kaas gegeten van shampoo en geld verdienen.