Mode & Beauty alle pijlers

Hoe te combineren?

16-01-2014 11:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil dit leuke jurkje gaan dragen op een bruiloft in het voorjaar. Ik vind het alleen lastig te combineren. Welke kleur vestje/jasje en schoenen zijn hier mooi bij? Hebben jullie tips?

Alvast bedankt!

http://www.steps.nl/sue-dress-ex
Mooie jurk! Maar is dat wel geschikt voor een bruiloft, die kleur?
Waarom zou dat niet geschikt zijn?
Heel mooi jurkje. Ik zou schoenen proberen te vinden in dezelfde kleur, maar dat zal wel lastig zijn. En een sjaal/pashmina erbij voor als het nodig is.
Oooh mooi!!!!

Wat bedoel je met voorjaar? Maart of Mei kan nogal een verschil zijn.
Hmmm, de kleur, de stof, het champagne lijfje... Hij is wel een beetje op het randje.

Als je hem draagt zou ik hem combineren met een andere kleur.
Het is begin april.
Ik zou gewoon een trenchcoat aandoen buiten, en een sjaal meenemen voor over je schouders mocht het binnen wat frisjes zijn. Ik zou gaan voor zwart icm zwarte pumps.
quote:Pantax schreef op 16 januari 2014 @ 11:14:

Hmmm, de kleur, de stof, het champagne lijfje... Hij is wel een beetje op het randje.

Als je hem draagt zou ik hem combineren met een andere kleur.Vind ik ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mwah. De kleur en stijl doen teveel denken aan bruidskleren. Je moet op geen enkele manier de indruk wekken de bruid naar de kroon te steken; zelfs niet als de bruid in het rood of zwart is gekleed.
Model erg mooi, maar de kleur vind ik ook twijfelachtig. Ik zou me voor kunnen stellen dat een bruid die niet in het lang trouwt, zo'n soort jurkje koopt. Maar als je zeker weet dat het een bruid in een klassieke witte trouwjurk zal zijn, dan kun je dit jurkje best aan, vind ik.

Ik zou het met een zachtroze pashmina of vestje combineren. Nude of creme pumps en tasje.

Zwart vind ik veel te hard bij deze zachte kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven