Hoe zo lang mogelijk jong uiterlijk behouden?
zaterdag 21 augustus 2021 om 21:24

zaterdag 21 augustus 2021 om 23:29
Het ene sluit het andere niet uit, lijkt me.Citronella schreef: ↑21-08-2021 23:25Ik zou me drukker maken over hoe je zo lang mogelijk gelukkig en gezond kunt zijn. Draag je jaren met trots.

zaterdag 21 augustus 2021 om 23:44
zaterdag 21 augustus 2021 om 23:46
Ik kende toch echt een superslanke den met dikke tieten en een figuur wat je u tegen zegt. Maar als ik haar gezicht zag, kreeg ik letterlijk de drang om daar gewoon eens even goed de strijkbout overheen te wrijven. Zo verouderd was die huid gewoon. Ze was op dat moment een jaar of dertig, en hoewel de mannen haar nafloten, schatten de meesten haar toch meer dan tien jaar ouder in.
En haar vriendin, zelfde leeftijd, redelijk vol figuur, oogte zo tien jaar jonger.
Sommige rotzakken vroegen wel eens of ze moeder en dochter waren, vooral om die slanke vrouw belachelijk te maken.

zondag 22 augustus 2021 om 00:24
Uitzonderingen zijn er altijd. Ik ken ze ook. Maar over het algemeen kom ik geen dikke mensen tegen die jaren ouder zijn dan ze lijken. Het is geen leuk gegeven, maar slank oogt nou eenmaal jonger.Saivash schreef: ↑21-08-2021 23:46Ik kende toch echt een superslanke den met dikke tieten en een figuur wat je u tegen zegt. Maar als ik haar gezicht zag, kreeg ik letterlijk de drang om daar gewoon eens even goed de strijkbout overheen te wrijven. Zo verouderd was die huid gewoon. Ze was op dat moment een jaar of dertig, en hoewel de mannen haar nafloten, schatten de meesten haar toch meer dan tien jaar ouder in.
En haar vriendin, zelfde leeftijd, redelijk vol figuur, oogte zo tien jaar jonger.
Sommige rotzakken vroegen wel eens of ze moeder en dochter waren, vooral om die slanke vrouw belachelijk te maken.
zondag 22 augustus 2021 om 00:38
havermout1 schreef: ↑21-08-2021 23:00Degelijke, lang meegaande kleding is inderdaad een leeftijdsverrader.
Ik zei kwalitatief goede kleding en schoenen, geen fast-fashion. Is toch iets anders dan “degelijk”

Maar wel eens, veel jonge mensen shoppen bij de Zara en Primark, daar kom ik idd niet.
Geloof niet alles wat je denkt.

zondag 22 augustus 2021 om 00:59
Nee, gewoon mijn bouw. Ik ben klein 1.55 en tenger en dik haar tot op mijn billen.
Ik ben nu 35, maar mensen schatten mij als ze mij van voren zien ook vaak jonger. Dan doe ik de deur open voor een verkoper en vragen ze of mijn ouders thuis zijn

Maar ik krijg vaak te horen dat ik er van de achterkant uitzie als een meisje van 15
Ik draag geen tienerkleding, maar het is wel moeizaam om kleding te vinden met mijn maat en lengte
zondag 22 augustus 2021 om 01:13
Zonder botox?? Kijk maar eens goed naar haar fotos...Ik zag t gelijk: volgespoten,permanente make up enz. Ze lijkt echt wel haar leeftijdelfjetwaalfje schreef: ↑22-08-2021 00:25Zoek eens op internet op Carolyn Hartz en laat je inspireren. Zij is 70 en lijkt 40, zonder botox, plastische chirurgie en dergelijke.
zondag 22 augustus 2021 om 02:15
zondag 22 augustus 2021 om 02:23

zondag 22 augustus 2021 om 05:14
Dat is een makkelijk excuus. Sommige mensen hebben betere genen dan anderen, maar er is heeeel veel dat je zelf kunt doen.Henk-and-Roelie schreef: ↑22-08-2021 02:23Er lang jong uit blijven zien is genetisch bepaald dus zoek je ouders met zorg uit.
Let’s go Brandon!

zondag 22 augustus 2021 om 05:49
zondag 22 augustus 2021 om 06:02
elfjetwaalfje schreef: ↑22-08-2021 00:25Zoek eens op internet op Carolyn Hartz en laat je inspireren. Zij is 70 en lijkt 40, zonder botox, plastische chirurgie en dergelijke.
Ik kende ze niet, dus net effe gekeken. Maar jeeeee… dat is een plastic kop hoor!

zondag 22 augustus 2021 om 06:11
FarFarAway schreef: ↑22-08-2021 06:02Ik kende ze niet, dus net effe gekeken. Maar jeeeee… dat is een plastic kop hoor!![]()
Nieuwsgierig naar aanleiding van jou post heb ik ook even gekeken. Ik vind er dan weer weinig plastic aan.
zondag 22 augustus 2021 om 06:24
Strak voorhoofd, iets te bolle appeltjeswangen van de fillers en een bovenlip die er een tikje onnatuurlijk uitziet omdat die niet helemaal kan meebewegen met een glimlach. Ja hoor, ze doet het allemaal

zondag 22 augustus 2021 om 06:43
Grappig wel, dat er zo veel vrouwen zijn die dat nog steeds niet herkennen, als er aan een gezicht gesleuteld is.
Ik heb Carolyn Hartz ook even opgezocht.
Hoe kan iemand daar nou onder de indruk van zijn? Zéker plastic, niet aantrekkelijk daardoor, en ze ziet er ook nog eens gewoon uit als een 70 jarige.
Hoe kan iemand daar nou onder de indruk van zijn? Zéker plastic, niet aantrekkelijk daardoor, en ze ziet er ook nog eens gewoon uit als een 70 jarige.

zondag 22 augustus 2021 om 07:27
elfjetwaalfje schreef: ↑22-08-2021 00:25Zoek eens op internet op Carolyn Hartz en laat je inspireren. Zij is 70 en lijkt 40, zonder botox, plastische chirurgie en dergelijke.
Dat klopt niet.
https://www.pep.ph/lifestyle/lifestyle/ ... hy-andsexyThe mother of three and grandmother of four admitted to getting some "maintenance done" to look good.

zondag 22 augustus 2021 om 09:26
En TO, die laat zich niet meer zien! Die heeft haar weekend te vullen met alle tips die hier al zijn voorbij gekomen.
Om 7 uur heeft ze al een glaasje ochtendurine gedronken en daarna een groot glas water.
TO, wat nog niet voorbij gekomen is, is uitslapen, dus niet gaan werken, want dat geeft ook stress en ontneemt je de kans om als een full-time baan aan je lijf te werken.
En de discussie over die madame die 70 is maar er 40 uitziet. Ik zou nog niet willen dat ik in een groepje van vriendinnen (of schoonzussen) die allemaal 60 zijn, er uit zou zien als een 30-jarige, dat is toch totaal van de pot gerukt. Dan word je toch niet au-sérieux genomen en zegt men achter je rug: die kan van haar jeugd geen afscheid nemen.
Een vroegere buurvrouw die was ook altijd dichtgeplamuurd als ze buiten kwam. Gemaquilleerd tot en met alles erop en eraan en ik in vergelijking met haar een echte boerentrut. Niks aan mijn gezicht, gewone kleding, kortom een echte muts. Maar als ik ze nu tegenkom, dan is het net mijn overgrootmoeder (en ik ben zelf ook al grootmoeder!). Je weet niet waar bij haar de ene rimpel begint en waar de andere eindigt. En dan wordt er in mijn omgeving gezegd: mooi van ver en ver van mooi.
Maar iedereen doet waar hij zin in heeft en denkt te moeten doen wat hij/zij wil.
Om 7 uur heeft ze al een glaasje ochtendurine gedronken en daarna een groot glas water.

TO, wat nog niet voorbij gekomen is, is uitslapen, dus niet gaan werken, want dat geeft ook stress en ontneemt je de kans om als een full-time baan aan je lijf te werken.
En de discussie over die madame die 70 is maar er 40 uitziet. Ik zou nog niet willen dat ik in een groepje van vriendinnen (of schoonzussen) die allemaal 60 zijn, er uit zou zien als een 30-jarige, dat is toch totaal van de pot gerukt. Dan word je toch niet au-sérieux genomen en zegt men achter je rug: die kan van haar jeugd geen afscheid nemen.
Een vroegere buurvrouw die was ook altijd dichtgeplamuurd als ze buiten kwam. Gemaquilleerd tot en met alles erop en eraan en ik in vergelijking met haar een echte boerentrut. Niks aan mijn gezicht, gewone kleding, kortom een echte muts. Maar als ik ze nu tegenkom, dan is het net mijn overgrootmoeder (en ik ben zelf ook al grootmoeder!). Je weet niet waar bij haar de ene rimpel begint en waar de andere eindigt. En dan wordt er in mijn omgeving gezegd: mooi van ver en ver van mooi.
Maar iedereen doet waar hij zin in heeft en denkt te moeten doen wat hij/zij wil.
zondag 22 augustus 2021 om 09:36
Wat een hoop aannames, tegenstrijdigheden en negativiteit in jouw post.mammezel schreef: ↑22-08-2021 09:26En TO, die laat zich niet meer zien! Die heeft haar weekend te vullen met alle tips die hier al zijn voorbij gekomen.
Om 7 uur heeft ze al een glaasje ochtendurine gedronken en daarna een groot glas water.![]()
Vroegere buurvrouwen die waren ook altijd dichtgeplamuurd als ze buiten kwamen. Gemaquilleerd tot en met alles erop en eraan en ik in vergelijking met hen een echte boerentrut. Niks aan mijn gezicht, gewone kleding, kortom een echte muts, zeker in vergelijking met mijn buurvrouwen. Maar als ik ze nu tegenkom, dan is het net mijn overgrootmoeder (en ik ben zelf ook al grootmoeder!). Je weet niet waar bij hen de ene rimpel begint en waar de andere eindigt. En dan wordt er in mijn omgeving gezegd: mooi van ver en ver van mooi.
Waarom zou jij een boerentrut zijn?
En de vrouw van 60 die 30 lijkt niet serieus genomen worden?
En als je dichtgepmamuurd bent ga ie op een overgrootmoeder lijken etc...
En dan eindig je met dat iedereen moet doen wat hij/zij wil...
Begrijp jij het, begrijp ik het

De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 22 augustus 2021 om 10:10
Ik geloof het ook niet, vooral die foto met haar huisdier verraad Botox oidSaivash schreef: ↑22-08-2021 06:43Grappig wel, dat er zo veel vrouwen zijn die dat nog steeds niet herkennen, als er aan een gezicht gesleuteld is.
Voor iedereen een groene tuin