“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Obama is een echte hottie. Ik vermoed dat de man het zich niet bewust was dat hij toen al een fashionstatement maakte; Yes he can.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens de fashion modellen wel.
Ik hoop verder dat je het aan mij niet vraagt, ik ben niet hot, hip and happening.
enn wijzigde dit bericht op 15-04-2018 23:24
22.13% gewijzigd
Ja dat is ultrahip.
En dan vooral die look alsof je toevallig wordt gefotografeerd.
Met beker koffie in je hand natuurlijk.
Of als je net de bios inloopt.
Anoniem_636a100800946
maandag 16 april 2018 om 06:57
Het punt met mode is vaak dat bloedmooie mensen vrijwel alles kunnen dragen. Voor de wat gewonere mensen onder ons geldt dat niet.
Zo ook met dit soort monsters. Aan mijn voeten ziet het er niet uit, Doutzen komt hier prima mee weg.
Dit.
Dit soort ongein wordt bedacht voor de jonge knappe meiden. En die komen met alles weg, niet omdat het item zo mooi is, maar omdat ze zelf sowieso mooi zijn.
Ook vraag ik me wel eens af of die hele industrie zich niet gewoon de ballen uit de broek lacht: he jongens, wat kunnen we nu weer voor iets afzichtelijks bedenken waar mensen desondanks massaal idolaat van raken.
Daar werk ik liever níet aan mee, ik ben meer van de mode waar je ook daadwerkelijk mooier van wordt.
Mom jeans snap ik ook nog steeds niet en die zijn toch al een jaar of twee weer hip.
Ik vrees dat hetzelfde gaat gebeuren met deze sneakers.
Ik draag liever dingen die me flatteren.
Anoniem_245179
woensdag 18 april 2018 om 10:49
Vreselijk. Maar staat waarschijnlijk helemaal hot in combi met de 'mom jeans'......
Anoniem_327927
woensdag 18 april 2018 om 11:02
Het eerste waar ik aan dacht bij dad sneakers waren bordeelsluipers maar na het plaatje te hebben gezien weet ik dat het nog erger kan.
Hier ga ik echt niet in lopen, een stel van die rijn aken die mijn bevallig schoenmaatje 37 optisch groter zal gaan maken. Ahmehoela!
Anoniem_337063
woensdag 18 april 2018 om 12:42
Waarom heten mom-jeans zo?
Ik heb even moeten googelen maar zou daar ook geen dad sneakers onder aan trekken