Mode & Beauty alle pijlers

Hot or Not? Dad-sneakers?

15-04-2018 22:31 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Dad-sneakers?

Hot or Not?
Kan geen plaatjes plakke, sorry, maar als je ff googelt vind je het meteen.

Hot or not?

Totaal aantal stemmen: 57

Hot! (7%)
Not (21%)
Jaaaaaa, helemaal Hot! (2%)
Dit meen je niet, dikke NOT (70%)
Waarom heet het Dad sneaker? Echt niet dat mijn vader/man/schoonvader/elke andere vader die ik ken ooit zoiets heeft gedragen.

Ik zou de term ‘Dork sneakers’ willen introduceren. Dat lijkt me meer on point.
Lijken me echt heerlijk lopen.
Een erg hotte dame (linkerkant)
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
lux. schreef:
15-04-2018 23:17
Waarom heet het Dad sneaker? Echt niet dat mijn vader/man/schoonvader/elke andere vader die ik ken ooit zoiets heeft gedragen.

Ik zou de term ‘Dork sneakers’ willen introduceren. Dat lijkt me meer on point.
Amerikaanse vaders wel, zeker weten.
Het punt met mode is vaak dat bloedmooie mensen vrijwel alles kunnen dragen. Voor de wat gewonere mensen onder ons geldt dat niet.

Zo ook met dit soort monsters. Aan mijn voeten ziet het er niet uit, Doutzen komt hier prima mee weg.
Enn schreef:
15-04-2018 23:11
Zulke hippe dames hier......

Afbeelding
Dit ziet er toch niet uit?! Is dit hip?
Obama is een echte hottie. Ik vermoed dat de man het zich niet bewust was dat hij toen al een fashionstatement maakte; Yes he can.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gisselle schreef:
15-04-2018 23:21
Volgens de fashion modellen wel.
Ik hoop verder dat je het aan mij niet vraagt, ik ben niet hot, hip and happening.
enn wijzigde dit bericht op 15-04-2018 23:24
22.13% gewijzigd
Gisselle schreef:
15-04-2018 23:21
Ja dat is ultrahip.
En dan vooral die look alsof je toevallig wordt gefotografeerd.
Met beker koffie in je hand natuurlijk.
Enn schreef:
15-04-2018 23:22
Obama is een echte hottie. Ik vermoed dat de man het zich niet bewust was dat hij toen al een fashionstatement maakte; Yes he can.
Afbeelding
Arme arme man.
Yasna schreef:
15-04-2018 23:24
Ja dat is ultrahip.
En dan vooral die look alsof je toevallig wordt gefotografeerd.
Met beker koffie in je hand natuurlijk.
Of als je net de bios inloopt.
Afbeelding
Enn schreef:
15-04-2018 23:11
Zulke hippe dames hier......

Mommy jeans and dad sneakers zijn gewoon hot.

Afbeelding

Afbeelding
Zie het veel en ik vind dit zo inderdaad erg leuk bij die meiden en jongens! Wel een gevalletje van: Ik laat het voor mezelf voorbijgaan.
Ik zag laatst een meisje er op lopen... ik vroeg me écht af waarom.
Dit is van een ander niveau dan uggs e.d.
Internagelaktisch
Blij dat ik geen tiener meer ben die op school gepest wordt omdat ze niet met de mode mee wil doen ;-D .

Ik sla deze ronde over.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Tiana_76 schreef:
15-04-2018 23:20
Het punt met mode is vaak dat bloedmooie mensen vrijwel alles kunnen dragen. Voor de wat gewonere mensen onder ons geldt dat niet.

Zo ook met dit soort monsters. Aan mijn voeten ziet het er niet uit, Doutzen komt hier prima mee weg.
Dit.
Dit soort ongein wordt bedacht voor de jonge knappe meiden. En die komen met alles weg, niet omdat het item zo mooi is, maar omdat ze zelf sowieso mooi zijn.
Ook vraag ik me wel eens af of die hele industrie zich niet gewoon de ballen uit de broek lacht: he jongens, wat kunnen we nu weer voor iets afzichtelijks bedenken waar mensen desondanks massaal idolaat van raken.
Daar werk ik liever níet aan mee, ik ben meer van de mode waar je ook daadwerkelijk mooier van wordt.
Jezus wat verschrikkelijk lelijk.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ze lopen vast heerlijk. Ik heb ook een paar leuke gezien. Met een wijde lange broek best aardig.
sam1968 schreef:
16-04-2018 10:48
Ze lopen vast heerlijk. Ik heb ook een paar leuke gezien. Met een wijde lange broek best aardig.

Zo'n broek met bloemen zeker?
Eidde schreef:
16-04-2018 11:49
Zo'n broek met bloemen zeker?
Nee een zwarte >:-(
Iew...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Lelijk! Groot en lomp. Of je cruiseschepen aan je voeten hebt.
Mom jeans snap ik ook nog steeds niet en die zijn toch al een jaar of twee weer hip.
Ik vrees dat hetzelfde gaat gebeuren met deze sneakers.

Ik draag liever dingen die me flatteren.
Vreselijk. Maar staat waarschijnlijk helemaal hot in combi met de 'mom jeans'......
Het eerste waar ik aan dacht bij dad sneakers waren bordeelsluipers o_o maar na het plaatje te hebben gezien weet ik dat het nog erger kan.
Hier ga ik echt niet in lopen, een stel van die rijn aken die mijn bevallig schoenmaatje 37 optisch groter zal gaan maken. Ahmehoela!
Waarom heten mom-jeans zo?

Ik heb even moeten googelen maar zou daar ook geen dad sneakers onder aan trekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven