Hot or Not? Dad-sneakers?
woensdag 18 april 2018 om 12:52
Sommige zijn leuk, anderen vind ik inderdaad lelijk.
Ik ben een echte sneaker fan en zou deze schoenen onder een skinny jeans, een sporty outfit of zelfs onder een jurkje dragen. Mijn tweelingzus ook, maar bij haar zou het veel leuker staan omdat ze super slank is.
Wij zijn inmiddels alweer 27, maar vinden onszelf nog lang niet te oud om aan dit soort trends mee te doen.
Ik ben een echte sneaker fan en zou deze schoenen onder een skinny jeans, een sporty outfit of zelfs onder een jurkje dragen. Mijn tweelingzus ook, maar bij haar zou het veel leuker staan omdat ze super slank is.
Wij zijn inmiddels alweer 27, maar vinden onszelf nog lang niet te oud om aan dit soort trends mee te doen.
woensdag 18 april 2018 om 12:53
Kun je nagaan wat er met de voeten van mijn dochter gebeurt. Ze is jong, slank en knap maar heeft wel schoenmaat 42.....Bobby-Pin schreef: ↑18-04-2018 11:02Het eerste waar ik aan dacht bij dad sneakers waren bordeelsluipersmaar na het plaatje te hebben gezien weet ik dat het nog erger kan.
Hier ga ik echt niet in lopen, een stel van die rijn aken die mijn bevallig schoenmaatje 37 optisch groter zal gaan maken. Ahmehoela!
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 18 april 2018 om 12:56
Maar zien jullie ook mensen op deze manier gekleed in jullie omgeving? Ik tenminste niet, is dit niet "iets" Amerikaans?. Ik heb van Madonna ook wel foto's gezien waarop ze eruit zag als een "zwerfster" met een hippe beker koffie in haar handen, heel anders dan wanneer ze op het podium staat.Jufjoke schreef: ↑16-04-2018 08:04Dit.
Dit soort ongein wordt bedacht voor de jonge knappe meiden. En die komen met alles weg, niet omdat het item zo mooi is, maar omdat ze zelf sowieso mooi zijn.
Ook vraag ik me wel eens af of die hele industrie zich niet gewoon de ballen uit de broek lacht: he jongens, wat kunnen we nu weer voor iets afzichtelijks bedenken waar mensen desondanks massaal idolaat van raken.
Daar werk ik liever níet aan mee, ik ben meer van de mode waar je ook daadwerkelijk mooier van wordt.
Het verschilt denk ik per land. Ik weet nog toen de Palladium schoenen hier heel hip waren, en ik ze droeg in Italië, mensen keken met afgrijzen naar mijn schoenen, ik kreeg er zelfs opmerkingen over.
donderdag 19 april 2018 om 17:27
In Amsterdam is dit virus al toegeslagen helaas. Hipstermeisjes die klauwen vol geld uitgeven bij Paul Warmer of Shoebaloo om deze voetvilla’s te bemachtigen. En dan even goedkoop zo’n jeans aanschaffen bij Zara, Bershka of Topshop, omdat het geld bijna op is en omdat Negin die ook daar koopt.
Dat iets ‘hot’ is wil niet zeggen dat het mooi is. En trends hoef je nooit te volgen, want je bent geen schaap.
Deze combinatie schoen-broek is onelegant, lomp en lelijk. Dat is geen mening, dat is een feit
Dat iets ‘hot’ is wil niet zeggen dat het mooi is. En trends hoef je nooit te volgen, want je bent geen schaap.
Deze combinatie schoen-broek is onelegant, lomp en lelijk. Dat is geen mening, dat is een feit