Mode & Beauty alle pijlers

Hunter laarzen hip?

25-01-2012 21:05 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ze binnenkort halen, maar ik weet nog niet welke kleur maar ze moeten wel glimmen :D

Ik zag er ook pas iemand mee lopen. Dacht dat ze nog naar paardrijles moest...

Maar in elk geval zijn ze vast wel lekker warm voor de winter die komend weekend gaat beginnen
Ik heb ze al een een hele tijd maar bijna nooit aan, want enorme koude en natte (!) voeten als je er een tijdje mee loopt. En je krijgt ze in je eentje niet uit :-)
Maar ze zijn wel heel leuk!
Dus: ze zijn lelijk, je krijgt er koude én natte voeten van, je krijgt ze in je eentje niet uit en ze lijken op paardrijlaarzen.

Waarom wil je ze dan nog?
Zijn dit weer regenlaarzen?
quote:registreerjenu schreef op 25 januari 2012 @ 21:09:

Dus: ze zijn lelijk, je krijgt er koude én natte voeten van, je krijgt ze in je eentje niet uit en ze lijken op paardrijlaarzen.

Waarom wil je ze dan nog?Omdat hij er geil van wordt
Als ik ooit nog eens ga vissen dan zou ik ze wel aandoen ja.
Als jij ze mooi vind, lekker doen toch?

Ik weet niet of ze hip zijn, en ik heb daar ook geen verstand van. Wel praktisch met tuinieren, maar voor op straat... nee sorry :S
Ja, maar dan zonder al die overbodige kleding erboven waarschijnlijk ..
Wat een verschrikking... Als niemand er mee had gelopen had niemand ze leuk gevonden. Guus kom naar huus want de koei'n staan op spring'n
Je hebt al een topic over regelaarzen.
quote:feeks schreef op 25 januari 2012 @ 21:10:

[...]

Omdat hij er geil van wordtWelke HIJ bedoel je? als je mij bedoeld ik ben een vrouw
quote:scamp schreef op 25 januari 2012 @ 21:13:

Je hebt al een topic over regelaarzen.Maar niet over Hunter laarzen :D
Deze vind ik ook niet mooi, ik heb hele andere.
Waarom ga je niet verder op je andere topic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Deze man of vrouw heeft een regenkleding fetish, ik vertel het er maar bij..
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Toevallig van het weekend zoiets gepast, maar dan met een sleekhak. Ze zaten wel lekker maar ik kreeg ze inderdaad niet alleen uit, nou dan ben ik er al klaar mee.

Je kunt ze laten glimmen door ze met siliconenspray in te spuiten. Kijk uit dat je dat spul niet op een gladde vloer krijgt, want dan wordt ie spekglad.
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 21:15:

[...]

Maar niet over Hunter laarzen :DJa, hallo zeg, ga je morgen een topic openen over wellingtons? overmorgen over de amazon laarzen? enz?
quote:EvyBlissy schreef op 25 januari 2012 @ 21:17:

Deze man of vrouw heeft een regenkleding fetish, ik vertel het er maar bij..ik schrijf het nog maar 1 keer, ik ben een vrouw, wat hebben jullie toch met mannen hier???????
Onze lieve heer heeft rare kostgangers, zullen we maar zeggen..

Overigens heb ik nog wat van die wegwerpponcho's liggen..

Belang bij?
Doe deze, die zijn nog enigszins vrouwelijk.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:monty25 schreef op 25 januari 2012 @ 21:08:

Ik heb ze al een een hele tijd maar bijna nooit aan, want enorme koude en natte (!) voeten als je er een tijdje mee loopt. En je krijgt ze in je eentje niet uit :-)Even van die wollen zooltjes erin leggen tegen koude voeten. Hoezo krijg je natte voeten? Transpiratie? Het lijkt me toch niet dat ze lek zijn?
Ik zeg toch man of vrouw? Kan niet loepen op mijn iPhone, dus zie je profiel niet. wil reageersters alleen maar effe waarschuwen dat dit topic voor jou ook op de sekspijler kan passen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:girlinthefire schreef op 25 januari 2012 @ 21:19:

Onze lieve heer heeft rare kostgangers, zullen we maar zeggen..

Overigens heb ik nog wat van die wegwerpponcho's liggen..

Belang bij?zoals jezelf....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven