Hunter laarzen hip?
woensdag 25 januari 2012 om 22:49
quote:SeptemberGirl schreef op 25 januari 2012 @ 22:47:
2 jaar terug waren ze helemaal de hip.
Nu zijn ze voor een habbekrats te krijgen bij de sligro...deze zijn niet te koop bij de sligro:
http://nl.burberry.com/st ... 2FpageStart.jsp.frmSearch
ff niet letten op de prijzen svp
2 jaar terug waren ze helemaal de hip.
Nu zijn ze voor een habbekrats te krijgen bij de sligro...deze zijn niet te koop bij de sligro:
http://nl.burberry.com/st ... 2FpageStart.jsp.frmSearch
ff niet letten op de prijzen svp
woensdag 25 januari 2012 om 23:00
woensdag 25 januari 2012 om 23:05
quote:isabellajosephine schreef op 25 januari 2012 @ 23:00:
http://www.molblog.nl/bericht/Burberrys ... -in-de-UK/
tja dat is aan de andere kant van het kanaal.
maar dat wist ik trouwens nog niet btw
maar wel komisch het eindigt met:
Een lichtpuntje: de teloorgang van Burberry speelt (nu nog) alleen in Groot Brittannië. In de rest van de wereld doet het merk het prima, en laat daar nu ook de grootste deel van de omzet vandaan komen: De winst 'overseas' steeg vorig jaar naar 160 miljoen pond.
Een heel artikel over een ondergang van een bedrijf wat winst maakt? hahaha
http://www.molblog.nl/bericht/Burberrys ... -in-de-UK/
Een lichtpuntje: de teloorgang van Burberry speelt (nu nog) alleen in Groot Brittannië. In de rest van de wereld doet het merk het prima, en laat daar nu ook de grootste deel van de omzet vandaan komen: De winst 'overseas' steeg vorig jaar naar 160 miljoen pond.
Een heel artikel over een ondergang van een bedrijf wat winst maakt? hahaha
woensdag 25 januari 2012 om 23:10
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 23:05:
[...]
Een heel artikel over een ondergang van een bedrijf wat winst maakt? hahahaArtikel is gepubliceerd in 2005. Inmiddels kan Burberry ook in NL al lang niet meer.
[...]
Een heel artikel over een ondergang van een bedrijf wat winst maakt? hahahaArtikel is gepubliceerd in 2005. Inmiddels kan Burberry ook in NL al lang niet meer.
woensdag 25 januari 2012 om 23:18
quote:isabellajosephine schreef op 25 januari 2012 @ 23:10:
[...]
Artikel is gepubliceerd in 2005. Inmiddels kan Burberry ook in NL al lang niet meer.Net keek ik ff in het jaarverslag van 2011 en ze hebben nog steeds een leuke omzet en winst. Maar alles in de UK is ook verrekte duur. Dat mensen daar nog weten rond te komen verbaast me. Maar gelukkig is hier nog alles goedkoop, ik woon in Duitsland
http://www.burberryplc.com/bbry/financial-reports/
[...]
Artikel is gepubliceerd in 2005. Inmiddels kan Burberry ook in NL al lang niet meer.Net keek ik ff in het jaarverslag van 2011 en ze hebben nog steeds een leuke omzet en winst. Maar alles in de UK is ook verrekte duur. Dat mensen daar nog weten rond te komen verbaast me. Maar gelukkig is hier nog alles goedkoop, ik woon in Duitsland
woensdag 25 januari 2012 om 23:20
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 23:18:
[...]
Net keek ik ff in het jaarverslag van 2011 en ze hebben nog steeds een leuke omzet en winst. Maar alles in de UK is ook verrekte duur. Dat mensen daar nog weten rond te komen verbaast me. Maar gelukkig is hier nog alles goedkoopt, ik woon in Duitsland
Heel veel dingen zijn juist weer goedkoper dan in Nederland.
Je kan op amazon ook leuke nep burberry laarzen kopen.
[...]
Net keek ik ff in het jaarverslag van 2011 en ze hebben nog steeds een leuke omzet en winst. Maar alles in de UK is ook verrekte duur. Dat mensen daar nog weten rond te komen verbaast me. Maar gelukkig is hier nog alles goedkoopt, ik woon in Duitsland
woensdag 25 januari 2012 om 23:22
quote:scamp schreef op 25 januari 2012 @ 23:20:
[...]
om misverstanden te voorkomen,ik bedoelde eigenlijk de gewone levensstandaard
maar nep burberry laarzen kunnen ook heel mooi zijn
zelf heb ik 3 paar echte Buberry regenlaarzen, allemaal gekocht in de Burberry winkel in Düsseldorf
[...]
om misverstanden te voorkomen,ik bedoelde eigenlijk de gewone levensstandaard
maar nep burberry laarzen kunnen ook heel mooi zijn
zelf heb ik 3 paar echte Buberry regenlaarzen, allemaal gekocht in de Burberry winkel in Düsseldorf
woensdag 25 januari 2012 om 23:32
Ik heb er wel eens mensen mee zien lopen maar dacht serieus dat ze naar paardrijles gingen, haha, en dan nog beginnersles ook want ze lijken op de allergoedkoopste paardrijlaarzen die er zijn....
Ik snap als paardenmens absoluut niet waarom je hier mee over straat wil, maar als je zoiets dan toch wil, 1 tip:
Voor een fractie van de prijs koop je in een ruitersportzaak veel mooier spul. Denk alleen wel dat ze je keihard uitlachen
Ik snap als paardenmens absoluut niet waarom je hier mee over straat wil, maar als je zoiets dan toch wil, 1 tip:
Voor een fractie van de prijs koop je in een ruitersportzaak veel mooier spul. Denk alleen wel dat ze je keihard uitlachen
woensdag 25 januari 2012 om 23:35
quote:bloemetje77 schreef op 25 januari 2012 @ 23:34:
Die hak... daar kan je toch niet op lopen? Athans ik neem aan dat je hier daadwerkelijk mee door regen en blubber gaat? Of is dit ook zo'n modeding voor in de stad onder een rokje ofzo?
Yup dit is voor mij ook voor in de stad en onder een rokje
ze schijnen heel erg in te zijn.
Die hak... daar kan je toch niet op lopen? Athans ik neem aan dat je hier daadwerkelijk mee door regen en blubber gaat? Of is dit ook zo'n modeding voor in de stad onder een rokje ofzo?
Yup dit is voor mij ook voor in de stad en onder een rokje
ze schijnen heel erg in te zijn.
donderdag 26 januari 2012 om 00:17
Ik vind dit zo leuk, iets wat echt totaal niet mooi is, maar praktisch (zoals een regenlaars of een orthopedisch slipper zoals de birckenstock) wordt ergens in een kantoor van een fashion center hip verklaard. Beetje marketing er tegenaan en de beckywelly's van deze wereld rennen naar de winkel om E130 neer te tellen. Denkend dat ze zo hip en lekker eigenwijs zijn. Branding, marketing, you gotta love it.
donderdag 26 januari 2012 om 05:08
Ik ben blij dat ze nu heel hip zijn. Nu zijn er tenminste veel verschillende soorten regenlaarzen te verkrijgen.
Vroeger kon je alleen maar kiezen uit een paar kleuren en toen droeg ik ze al. In de tijd dat ze niet hip waren. Toen ik 14 was ben ik ze echt heel leuk gaan vinden en toen had ik al 5 paar verschillende kleuren. ik trok ze toen al altijd aan naar school enzo. dus voormij is het wat anders dan het beetje marketing en ik ren naar de winkel.
Vroeger kon je alleen maar kiezen uit een paar kleuren en toen droeg ik ze al. In de tijd dat ze niet hip waren. Toen ik 14 was ben ik ze echt heel leuk gaan vinden en toen had ik al 5 paar verschillende kleuren. ik trok ze toen al altijd aan naar school enzo. dus voormij is het wat anders dan het beetje marketing en ik ren naar de winkel.