Mode & Beauty alle pijlers

Hunter laarzen hip?

25-01-2012 21:05 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ze binnenkort halen, maar ik weet nog niet welke kleur maar ze moeten wel glimmen :D

2 jaar terug waren ze helemaal de hip.

Nu zijn ze voor een habbekrats te krijgen bij de sligro...
quote:Iwannalive schreef op 25 januari 2012 @ 22:46:

[...]

Deze vind ik nog wel geinig. Oude spijkerbroek er op...die zijn ook leuk :D
quote:SeptemberGirl schreef op 25 januari 2012 @ 22:47:

2 jaar terug waren ze helemaal de hip.

Nu zijn ze voor een habbekrats te krijgen bij de sligro...deze zijn niet te koop bij de sligro:

http://nl.burberry.com/st ... 2FpageStart.jsp.frmSearch

ff niet letten op de prijzen svp
http://www.molblog.nl/bericht/Burberrys ... -in-de-UK/
quote:isabellajosephine schreef op 25 januari 2012 @ 23:00:

http://www.molblog.nl/bericht/Burberrys ... -in-de-UK/

tja dat is aan de andere kant van het kanaal.

maar dat wist ik trouwens nog niet btw

maar wel komisch het eindigt met:

Een lichtpuntje: de teloorgang van Burberry speelt (nu nog) alleen in Groot Brittannië. In de rest van de wereld doet het merk het prima, en laat daar nu ook de grootste deel van de omzet vandaan komen: De winst 'overseas' steeg vorig jaar naar 160 miljoen pond.

Een heel artikel over een ondergang van een bedrijf wat winst maakt? hahaha
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 23:05:

[...]

tja dat is aan de andere kant van het kanaal.

maar dat wist ik trouwens nog niet btw

maar wel komisch het eindigt met:

Een lichtpuntje: de teloorgang van Burberry speelt (nu nog) alleen in Groot Brittannië. In de rest van de wereld doet het merk het prima, en laat daar nu ook de grootste deel van de omzet vandaan komen: De winst 'overseas' steeg vorig jaar naar 160 miljoen pond.

Een heel artikel over een ondergang van een bedrijf wat winst maakt? hahahaArtikel is gepubliceerd in 2005. Inmiddels kan Burberry ook in NL al lang niet meer.
quote:isabellajosephine schreef op 25 januari 2012 @ 23:10:

[...]

Artikel is gepubliceerd in 2005. Inmiddels kan Burberry ook in NL al lang niet meer.Net keek ik ff in het jaarverslag van 2011 en ze hebben nog steeds een leuke omzet en winst. Maar alles in de UK is ook verrekte duur. Dat mensen daar nog weten rond te komen verbaast me. Maar gelukkig is hier nog alles goedkoop, ik woon in Duitsland

http://www.burberryplc.com/bbry/financial-reports/
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 23:18:

[...]

Net keek ik ff in het jaarverslag van 2011 en ze hebben nog steeds een leuke omzet en winst. Maar alles in de UK is ook verrekte duur. Dat mensen daar nog weten rond te komen verbaast me. Maar gelukkig is hier nog alles goedkoopt, ik woon in Duitsland

http://www.burberryplc.com/bbry/financial-reports/

Heel veel dingen zijn juist weer goedkoper dan in Nederland.

Je kan op amazon ook leuke nep burberry laarzen kopen.
quote:scamp schreef op 25 januari 2012 @ 23:20:

[...]

Heel veel dingen zijn juist weer goedkoper dan in Nederland.

Je kan op amazon ook leuke nep burberry laarzen kopen.

om misverstanden te voorkomen,ik bedoelde eigenlijk de gewone levensstandaard

maar nep burberry laarzen kunnen ook heel mooi zijn :-)

zelf heb ik 3 paar echte Buberry regenlaarzen, allemaal gekocht in de Burberry winkel in Düsseldorf
Ik heb er wel eens mensen mee zien lopen maar dacht serieus dat ze naar paardrijles gingen, haha, en dan nog beginnersles ook want ze lijken op de allergoedkoopste paardrijlaarzen die er zijn....

Ik snap als paardenmens absoluut niet waarom je hier mee over straat wil, maar als je zoiets dan toch wil, 1 tip:

Voor een fractie van de prijs koop je in een ruitersportzaak veel mooier spul. Denk alleen wel dat ze je keihard uitlachen
Ik denk trouwens dat ik voor deze Hunter regenlaarzen ga shoppen :D:D:D

Die hak... daar kan je toch niet op lopen? Athans ik neem aan dat je hier daadwerkelijk mee door regen en blubber gaat? Of is dit ook zo'n modeding voor in de stad onder een rokje ofzo?
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 23:22:

[...]

om misverstanden te voorkomen,ik bedoelde eigenlijk de gewone levensstandaard

Ik ook
quote:bloemetje77 schreef op 25 januari 2012 @ 23:34:

Die hak... daar kan je toch niet op lopen? Athans ik neem aan dat je hier daadwerkelijk mee door regen en blubber gaat? Of is dit ook zo'n modeding voor in de stad onder een rokje ofzo?

Yup dit is voor mij ook voor in de stad en onder een rokje :D

ze schijnen heel erg in te zijn.
different worlds...
Doe mij maar lekker mijn Dubarry's
Idd net paardrijlaarzen, heb ik ook meerdere keren gedacht als ik er iemand mee zag lopen, Die tickel heeft gpost gaan nog wel vind ik..
nou ja kruising paardrijlaars / regenlaars hihi... niets voor mij iig ;)
Ik vind dit zo leuk, iets wat echt totaal niet mooi is, maar praktisch (zoals een regenlaars of een orthopedisch slipper zoals de birckenstock) wordt ergens in een kantoor van een fashion center hip verklaard. Beetje marketing er tegenaan en de beckywelly's van deze wereld rennen naar de winkel om E130 neer te tellen. Denkend dat ze zo hip en lekker eigenwijs zijn. Branding, marketing, you gotta love it.
Ik ben blij dat ze nu heel hip zijn. Nu zijn er tenminste veel verschillende soorten regenlaarzen te verkrijgen.

Vroeger kon je alleen maar kiezen uit een paar kleuren en toen droeg ik ze al. In de tijd dat ze niet hip waren. Toen ik 14 was ben ik ze echt heel leuk gaan vinden en toen had ik al 5 paar verschillende kleuren. ik trok ze toen al altijd aan naar school enzo. dus voormij is het wat anders dan het beetje marketing en ik ren naar de winkel.
Beckywelly: ze zijn niet heel hip. Echt niet. Festival seizoen is voorbij, de herfst ook en ook in de moestuin is nu weinig te dien. Ze zijn dus nu niet hip en niet praktisch. Dus hou op met zeggen dat ze heel hip zijn.
Ik heb n kleine meid van 2 die alleen maar regenlaarsen aan wilt. Ellukuh dahag!! Was jij ook zo als kind?
quote:missy_acy schreef op 26 januari 2012 @ 08:22:

Ik heb n kleine meid van 2 die alleen maar regenlaarsen aan wilt. Ellukuh dahag!! Was jij ook zo als kind?ja zo kind was ik ook
Shit, dan ga ik Vanaf nu regenlaarsen verbieden.
Ze zijn wel hip trouwens misschien niet overal in het land maar in 010 dragen alle hipsters ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven