Mode & Beauty alle pijlers

Hunter laarzen hip?

25-01-2012 21:05 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ze binnenkort halen, maar ik weet nog niet welke kleur maar ze moeten wel glimmen :D

quote:EvyBlissy schreef op 25 januari 2012 @ 21:22:

Ik zeg toch man of vrouw? Kan niet loepen op mijn iPhone, dus zie je profiel niet. wil reageersters alleen maar effe waarschuwen dat dit topic voor jou ook op de sekspijler kan passen

daarvoor heb ik juist geen iPhone hahaha

daar hoor ik veel verschillende klachten over

maar je weet dus dat ik een vrouw ben aangezien je je het nu hebt over een ander forum gedeelte. en dit gaat niet over seks of wat dan ook, Hunter laarzen zijn gewoon leuk.

Dus het beste kan je die iPhone weggooien en een echte telefoon kopen.....
Vicky dan ben ik bang dat ik ze helemaal nooit meer uitkrijg...je hebt geloof ik wel van die schapenwollensokken voor erin maar dat vind ik helemaal geen porem.

Natte voeten inderdaad...gewoon omdat die rubber dingen nul ventilatie hebben,ranzig hè?
Ok sorry, flauw van me..

Ik vind ze zelf erg leuk, vooral in een kleurtje. Maar ook erg duur.

Ik heb zelf een lagere versie 'regenlaars' van een ander merk, met wat stoere details, en ik ben er heel content mee, nog geen koude voeten gehad en niet meer zweetvoeten dan anders.

Kijk eens wat naar andere merken, weet zeker dat je voor een wat lager prijsje leuke laarzen kunt krijgen.
quote:monty25 schreef op 25 januari 2012 @ 21:26:

Vicky dan ben ik bang dat ik ze helemaal nooit meer uitkrijg...je hebt geloof ik wel van die schapenwollensokken voor erin maar dat vind ik helemaal geen porem.

Natte voeten inderdaad...gewoon omdat die rubber dingen nul ventilatie hebben,ranzig hè?Ik heb maar heel af en toe last van natte voeten en gelukkig geen problemen met uittrekken. Maar schapenwollen sokken zou ik ook niet aan trekken, ik draag ze liever zonder sokken hahaha
Een rubber laarzen fetisj...ik zal maar niet vragen wat ik me daarbij moet voorstellen. In dat geval zijn de hunters misschien wel weer een aanrader, je bent bijna genoodzaakt ze in bed aan te houden...:-)
Huh? Je had ze toch nog niet? Ik geloof dat ik haak nu, doei!
quote:girlinthefire schreef op 25 januari 2012 @ 21:29:

Ok sorry, flauw van me..

Ik vind ze zelf erg leuk, vooral in een kleurtje. Maar ook erg duur.

Ik heb zelf een lagere versie 'regenlaars' van een ander merk, met wat stoere details, en ik ben er heel content mee, nog geen koude voeten gehad en niet meer zweetvoeten dan anders.

Kijk eens wat naar andere merken, weet zeker dat je voor een wat lager prijsje leuke laarzen kunt krijgen.

Excuses zijn aangenomen :-)

En duur zijn ze inderdaad, maar ik heb ook andere goedkope merken. je wilt niet weten hoeveel paar ik heb haha

Meestal als ik leuke goedkope laarzen zie, moet ik ze proberen en meestal ook kopen als ze lekker zitten.

Maar overal zie je Hunter voorbij komen en die wil ik ook graag hebben in een leuke glimmende kleur :D
en trouwens de wereld heeft gelukkig rare kostgangers zoals ik die het liefste op regenlaarzen loopt.

Stel je voor dat iedereen exact hetzelfde is..... lekker saai :p
ze zijn ook nog eens heel duur ook
quote:monty25 schreef op 25 januari 2012 @ 21:31:

Huh? Je had ze toch nog niet? Ik geloof dat ik haak nu, doei!Ik heb inderdaad nog geen Hunters, maar wil ze wel binnenkort gaan halen en je zou ze inderdaad in zowat in bed aanhoden ahaha
:sarcastis:

Stomme smileys doen het niet
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het regent nog steeds niet.....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 25 januari 2012 @ 21:37:

Het regent nog steeds niet.....lol maar je kan ze ook dragen als de zon schijnt
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 21:34:

[...]

Ik heb inderdaad nog geen Hunters, maar wil ze wel binnenkort gaan halen en je zou ze inderdaad in zowat in bed aanhoden ahahaDat doe je al..
Handig voor in de modder, tijdens peerdrieden enzo. Maar je maakt een grapje als je zegt die dingen in een winkelstraat aan te houden hoop ik? Ik zeg schapenhoeder en Schotland. Maar ook daar zijn ze niet handig als je natte voeten erin krijgt. Regent daaro veel. Nou ja. Succes met je paardrijlaarzen.
quote:EvyBlissy schreef op 25 januari 2012 @ 21:36:

:sarcastis:

Stomme smileys doen het niet Tis zonder de laatste :
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik las hunters hazenlip :D
quote:liesse schreef op 25 januari 2012 @ 22:19:

Handig voor in de modder, tijdens peerdrieden enzo. Maar je maakt een grapje als je zegt die dingen in een winkelstraat aan te houden hoop ik? Ik zeg schapenhoeder en Schotland. Maar ook daar zijn ze niet handig als je natte voeten erin krijgt. Regent daaro veel. Nou ja. Succes met je paardrijlaarzen.

ik maak geen grapje, ik draag al altijd regenlaarzen, dus ook met shoppen en de Hunter regenlaarzen zou ik ook rustig aan trekken in een winkelstraat.

Je ziet heel vaak regenlaarzen op straat en ook in de winkelstraten
quote:scamp schreef op 25 januari 2012 @ 22:12:

[...]

Dat doe je al..dat klopt dat doe ik al maar nog niet met Hunter laarzen
quote:beckywelly schreef op 25 januari 2012 @ 22:41:

[...]

maar iemand een leuk idee wat betreft de kleur?
Dus je zit mij nu niet te dollen? Regenlaarzen als het nièt regent?
En, wat kosten die kaplaarzen?
668, the neighbour of the Beast
Jezus Kristus......

Zie ik nu echt 130 euro voor een paar KAPLAARZEN?!
668, the neighbour of the Beast
quote:liesse schreef op 25 januari 2012 @ 22:44:

Dus je zit mij nu niet te dollen? Regenlaarzen als het nièt regent?Nee ik zit niet te dollen, ik ben serieus. Ik draag ze altijd, al van kleins af aan. Dus ook als het zonnig is, gewoon omdat ik dat leuk vind.
quote:Tickel schreef op 25 januari 2012 @ 21:20:

Doe deze, die zijn nog enigszins vrouwelijk.

[afbeelding]Deze vind ik nog wel geinig. Oude spijkerbroek er op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven