Mode & Beauty alle pijlers

Hunter laarzen hip?

25-01-2012 21:05 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ze binnenkort halen, maar ik weet nog niet welke kleur maar ze moeten wel glimmen :D

quote:Alisio schreef op 14 augustus 2012 @ 09:23:

[quote]borodini_ schreef op 13 augustus 2012 @ 23:58:

[...]

[...]

Nee, waarom ?. Het ligt aan de situatie denk ik. Je trekt ze niet aan bij een receptie, dat zal duidelijk zijn, maar bij een festival, een boswandeling als het nat is en dat soort situaties..... Ik vind ze speels, vrolijk, niets mis mee ...Maar ja, volgens sommigen hier krijg je er natte voeten in. Anders zouden ze me inderdaad fijn lijken voor festivals etc. Maar ja, als regenlaarzen al niet eens doen waarvoor ze gemaakt zijn, dan kun je ze beter niet kopen lijkt me.
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 09:18:

[afbeelding]
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 09:22:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Haha. Witte blouse en jeans, roze riem, ....... Ja, wel mooi !
Ik ben ook in het bezit van deze laarzen. Draag ze wel met een binnensok met een bontrandje die je over de rand van de laars slaat. Vind ik persoonlijk wat leuker staan. Natte voeten heb ik er nog nooit in gekregen maar heb ook nooit langer dan een uurtje ermee buiten gelopen. Ze gaan idd moeilijk uit als je het zelf moet doen dus dat is wel een minpuntje. Verder is het gewoon natuurlijk een dure regenlaars maar het voetbed zit wel degelijk beter dan bij een doorsnee regenlaars.
Ik heb ze ook en ik krijg er ook natte (zweet?) voeten in.... Heb echt nooit last van zweetvoeten behalve dus blijkbaar bij deze dingen...

Ik vergeet altijd dat ik ze heb, dat is nogal zonde eigenlijk... Wanneer ik buitenloop in de regen denk ik: shit ik had mijn hunters wel aan kunnen doen! Doodzonde dus eigenlijk :-)
quote:aaquamarine schreef op 22 augustus 2012 @ 09:25:

[...]

Maar ja, volgens sommigen hier krijg je er natte voeten in. Anders zouden ze me inderdaad fijn lijken voor festivals etc. Maar ja, als regenlaarzen al niet eens doen waarvoor ze gemaakt zijn, dan kun je ze beter niet kopen lijkt me.

Het zijn wel rubberlaarzen, en het nadeel is natuurlijk dat je voeten niet kunnen ademen. Zoals Emmeline ben ik ook van mening dat ze meer bedoeld zijn voor bijvoorbeeld kortere wandelingen.

Je ziet vaak dat ze voor festivals aanbevolen worden maar dan is de kans idd groot dat je zweetvoeten krijgt, des te meer als het buiten warm is.

Even een vraag aan Emmeline, Nieuwsbrief (en anderen) die deze laarzen hebben gekocht: vallen ze niet te klein ?
Het dragen van regenlaarzen als het niet regent is zo 2011.

En was toen al een stomme trend.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-02-2015 11:57
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven