Mode & Beauty alle pijlers

i.d bareminerals matte

29-09-2010 09:55 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor van velen dat ze helemaal weg zijn van bare minerals

Nou heb ik een tijdje terug een proefpakketje gekocht met de orriginele bare minerals, opzich was ik tevreden, maar toch vond ik een doorsnee foundation mooier zitten qua porien en dekking..en ook vanwege dat ik een gemengde/vette huid heb, en deze foundation snel ging glimmen ookal gebruikte ik de mineral veil, maar ok de minerale make-up is beter voor je huid dus daarom heb ik het een tijdje gebruikt

Sinds ik hoorde dat de matte variant er was...dacht ik ok dat zal wel beter zijn, maar ik vind het in 1 woord waardeloos spul, misschien ligt het aan mij maar het resultaat is heel erg lelijk, dan was de orriginele bareminerals mooier

ik heb niet echt hele grote porien,..gewoon gemiddeld(vanwege vette/gemengde huid), maar ook niet fijne porien...maar als ik de matte bare minerals draag dan worden mijn porien heel erg benadrukt..meer nog dan als ik geen make-up gebruik...het ziet er gewoon heel erg lelijk uit, en ik heb ook de primer van bare minderals(prime time) en ook idealist van estee lauder..maar dat werkt allemaal niet in combi met deze foundation..hoe dan ook de porien worden benadrukt en de dekking is ook niet perfect, en als je een extra laagje doet ziet het er cakerig uit(,met de orriginele was dit niet het geval..deze dekte beter en kon je in meerdere laagjes aanbrengen)

Ik vind dit erg raar want de matte variant zou toch geschikt moetenn zijn voor de vettere huidtype met misschien acne

Hebben meerdere vrouwen slechte ervaringen met bare minderals..ik heb meerdere foundations..maar ze zitten allemaal veel mooier dan de bare minerals

Ik gebruik nu mineral matte van bourjois, dat is een soort mousse, en die zit weer wel helemaal goed, en porien zogezegt onzichtbaar

Als iemand dus interesse heeft in 2 potjes bare minerals matte(fairly medium, en medium) dan mag je ze van mij overnemen voor een mooi prijsje, of wil ik ze wel ruilen voor een potje van de orriginele, of een andere foundation..ik heb de fairly medium 2 keer gebruikt..en de medium 1 keer..dus ze zitten nog nagenoeg vol
Ik heb dat ook met minerale make-up.

Ik heb diverse merken geprobeerd, maar ik vind het absoluut niet mooi. Zie ook meer fijne rimpeltjes en poriën.
quote:Melpomene schreef op 29 september 2010 @ 11:15:

Ik heb dat ook met minerale make-up.

Ik heb diverse merken geprobeerd, maar ik vind het absoluut niet mooi. Zie ook meer fijne rimpeltjes en poriën.

ik ben dus niet de enige

Ik ben nog jong dus van rimpeltjes geen sprake.,..maar mijn porien worden zo benadrukt(meer nog dan ze echt zijn) ookal gebruik ik erna de mineral veil

Ik heb het dan over de matte variant van bare minerals..de orriginele vond ik beter..maar ook niet echt perfect

Vind het zo'n geldverspilling..doordag ik de medium had gebruikt van de orriginele foundation.,,,dacht ik ik koop de matte versie..fairly medium en medium..en dan blijkt het gewoon niks te zijn voor mijn huid
Ik heb weinig rimpels, hoewel ik al wat ouder ben. Maar de paar fijne lijntjes die ik heb, vond ik juist meer naar voren komen Gelukkig had ik alleen proefmonsters, had het echt zwaar zonde van mijn geld gevonden. Ik gebruik nu de foundation van de HEMA (matte), met SPF 15, en die bevalt me uitstekend. En niet duur.
Ik werk mijn (dunne laag) foundation wel af met een heel dun waasje mineral powder van de HEMA, en dat is echt heel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven