Mode & Beauty alle pijlers

ibiza laars

30-06-2010 08:44 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze! Ben er echt super blij mee.

Na lang twijfelen heb ik ze toch maar gekocht, ik vond ze super maar ik moest toch ff denken om 249euro af te rekenen.

Ik heb dan wel de echte LdiR ( L'artigianno di Riccione) in een licht camel kleur gekocht.

Ze staan echt super stoer onder een licht blauwe of witte skinny jeans,of een kort (spijker)rokje.Het zijn net pantoffeltjes ze lopen super lekker.

Ik krijg helaas geen plaatje gepost.

Zijn er nog meer fans hier van die laarzen?

Merel
Fijn dat jij er blij mee bent. Maar 250 euro voor een paar (stomme) laarzen? Never....dat geef ik zelfs in de winter niet uit aan laarzen, koop liever 4 paar verschillende.

Zomers laarzen aan vind ik dom, zeker met deze temperaturen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2010 @ 09:47:

[...]

Wacht nog maar een paar jaar en ze komen gewoon weer terug als zijnde rete-hip.
quote:Bergje65 schreef op 30 juni 2010 @ 09:49:

[...]

Geen idee wat ze is! Ik weet wel dat ze jong is en dat ze waarschijnlijk totaal overdonderd is van de reakties hier. Dat kind heeft misschien maanden gespaard, wil dat met ons delen en leest vervolgens pagina's lang dat men ze spuuglelijk vindt! Dat vind ik best sneu!Mwa, ze is 25.
haha Geen zorgen hoor,Merel kan wel tegen kritiek.

En jah misschien ben ik wel dat mode meisje dat minnetonka's,ugg's,birkenstocks en Ibiza laarzen heeft.

Maar ook mooie classy peeptoo's,highheels en ballerina's staan in mijn kast.

Zal ik het nog even erger maken,haha. Harenbroeken,korte shortjes,glansleggings een leren skinny broek super mooi. Mits goed en soms simpel gecombineerd.

Dus ja, toch wel dat mode meisje.

Maar goed ik ben super blij met mijn Ibiza laarzen, en nee. Ik draag ze niet met 30graden en ook niet met mijn bikini!

Voor wie het weten wil, ik heb ze bij www.moobv.nl besteld.Binnen een week had ik ze thuis.

Greetz Merel
Glansleggings Merel, nou vraag ik je...
Mode???
Nou Merel, klinkt in mijn ogen als een goeie kast!
quote:Sunny1 schreef op 30 juni 2010 @ 09:57:

Nou Merel, klinkt in mijn ogen als een goeie kast!De kast misschien wel, maar de inhoud...
quote:ikke merel schreef op 30 juni 2010 @ 09:55:

haha Geen zorgen hoor,Merel kan wel tegen kritiek.

Ik heb ze bij www.maabv.nl besteld. Binnen een week had ik ze thuis.

Oh, dus het is gewoon reclame voor een site. Zeg dat dan.

(brrrr overigens als mensen over zichzelf in derde vorm praten)
quote:Star schreef op 30 juni 2010 @ 09:58:

[...]

De kast misschien wel, maar de inhoud...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2010 @ 09:42:

[...]

Valt mee, hoor.

Maar ik merk dat ik oud word, zeg maar; ik zie dingen die NU modieus zijn waarvan ik vroeger vond dat mijn tante Toos er in voor gek liep. Dat zijn in mijn ogen dus tante-Toos-motiefjes, die dan in de H&M hip liggen te wezen en waar die jonge meiden van zeggen " oooohhh, wat een leuk printje " .

Herkenning!

Dit jaar zijn zo ongeveer alle schoenen ofwel zwaar Tante Toos, ofwel zwaar Vrouwen voor de Vrede macramee-club. Of het zijn met bont gevoerde afzakkende lieslaarzen, of er zitten hakken van 20 meter onder met voorin een gat waardoor 4 tenen zich een uitweg zoeken.

Overigens lijkt me Merel me een (iets intelligentere) spammert.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Feesie schreef op 30 juni 2010 @ 10:08:

[...]

Herkenning!

Dit jaar zijn zo ongeveer alle schoenen ofwel zwaar Tante Toos, ofwel zwaar Vrouwen voor de Vrede macramee-club. Of het zijn met bont gevoerde afzakkende lieslaarzen, of er zitten hakken van 20 meter onder met voorin een gat waardoor 4 tenen zich een uitweg zoeken.

Overigens lijkt me Merel me een (iets intelligentere) spammert.
quote:emmenn schreef op 30 juni 2010 @ 08:50:

Ibiza laarzen zijn van die hoge slappe zomerlaarzen....waar heel NL alweer in loopt.

Standaard met een spijkerrokje of witte broek.Dan hoor ik niet bij heel Nederland. Hahahahaha
Wat ik zo typerend vind van al die modegrillen, is dat ze zo apart gevonden worden, terwijl de halve wereld er mee/op loopt.

Ik heb liever iets unieks.
Hoezo spam of reclame maken.

In een van de reacties werdt gevraagd waar ik ze gekocht had.

Vandaar mijn antwoord.

26 is de leeftijd, jullie zaten in de buurt met 25.

Groet,Merel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2010 @ 09:34:

[...]

Ook op de statische pully's ; die coltruien waar de vonken van uit je haar vlogen als je je trui uit deed in het donker?Hahaha, ja! De pully's! Oh mijn God, wat een ellende was dat. ik had ze verdrongen, maar zie ze nu heel helder, met vonken, weer voor me.
quote:SeptemberGirl schreef op 30 juni 2010 @ 08:58:

Is ie er ook in classy wit?

Classy wit? Dat gaat dan de 1e x worden dat ik laarzen ga zien die 'classy wit' zijn. Naar mijn mening zijn witte laarzen 99.9% vd tijd enorm maar dan ook enorm ordi.. Absoluut NIET classy dus!

Verder zijn die laarzen imo echt énorm lelijk, zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. Not in a million years.. Ewh!
Ik vind ze wel wat hebben eigenlijk .Lekker stoer !
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2010 @ 10:19:

Wat ik zo typerend vind van al die modegrillen, is dat ze zo apart gevonden worden, terwijl de halve wereld er mee/op loopt.

Ik heb liever iets unieks.

Ik ook. Maar laten we wel wezen, waar koop je iets unieks? Ik zoek het dus meer in de combinaties en stijl. En ben nu bezig een eigen modelabel op te zetten.

Maar ik ben wel altijd heel benieuwd wat de mensen die al deze modetrends zo afschuwelijk vinden zelf aanhebben.
Oooooow, deze zijn ook leuk op die site van Merel!

hebben, hebben, hebben!

Grief is just love with nowhere to go
quote:SeptemberGirl schreef op 30 juni 2010 @ 09:59:

[...]

Oh, dus het is gewoon reclame voor een site. Zeg dat dan.

(brrrr overigens als mensen over zichzelf in derde vorm praten)Welnee, Merel is al 2 jaar lid.
Ik heb net ook een paar besteld bij de online fashion store. Vind ze helemaal gaaf!
quote:Evidenza schreef op 30 juni 2010 @ 10:30:

[...]

Ik ook. Maar laten we wel wezen, waar koop je iets unieks? Ik zoek het dus meer in de combinaties en stijl. En ben nu bezig een eigen modelabel op te zetten.

Maar ik ben wel altijd heel benieuwd wat de mensen die al deze modetrends zo afschuwelijk vinden zelf aanhebben.Mooie dingen. Die een ander lelijk kan en van harte mag vinden. Maar geen eenheidsspul in ieder geval.
quote:Finsternis schreef op 30 juni 2010 @ 10:29:

[...]

Classy wit? Dat gaat dan de 1e x worden dat ik laarzen ga zien die 'classy wit' zijn. Naar mijn mening zijn witte laarzen 99.9% vd tijd enorm maar dan ook enorm ordi.. Absoluut NIET classy dus!

Verder zijn die laarzen imo echt énorm lelijk, zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. Not in a million years.. Ewh!Ehmmm volgens mij is de post waarop je reageert een beetje zo bedoeld.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:eleonora schreef op 30 juni 2010 @ 10:33:

[...]

Mooie dingen. Die een ander lelijk kan en van harte mag vinden. Maar geen eenheidsspul in ieder geval.

Maar wat zijn "mooie dingen"?

Als ik hier bijvoorbeeld lees dat iemand liever 4 paar laarzen koopt voor een bedrag van 250 euro, dan weet ik al dat ze dan nog beter die Ibiza laars had kunnen kopen. Maar zij zal die 4 paar wel mooi vinden. Of koopt ze ze gewoon omdat ze niet duur zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven