Ik zoek een lang basic vest!
dinsdag 24 april 2012 om 21:08
En dat klinkt heel simpel maar ik ben ontzettend moeilijk en dus is het niet simpel
H&M, Vero Moda, Esprit, V&D heeft alleen maar hele dunne flutvestjes. Ik heb het een paar keer een kans gegeven maar eindig na een paar maanden toch altijd met een vormeloos/pillend flutvest. En ik was met beleid 
Ik zoek dus een echt kwalitatief goed lang vest, van katoen ofzo, geen wol. Zoiets:
Mag best wat kosten maar ¤400,- voor 1 of ander duur merk waarvan de kwaliteit uiteindelijk hetzelfde is als van H&M uiteraard liever niet.
Ik zoek dus een echt kwalitatief goed lang vest, van katoen ofzo, geen wol. Zoiets:
Mag best wat kosten maar ¤400,- voor 1 of ander duur merk waarvan de kwaliteit uiteindelijk hetzelfde is als van H&M uiteraard liever niet.
dinsdag 24 april 2012 om 21:18
dinsdag 24 april 2012 om 22:45
Hoe de kwaliteit is dat weet ik niet. Maar ze hebben wel vesten en ook eentje van 400 euro. Ik zou denken dat je deze site al gehad hebt.
http://www.marc-o-polo.nl/dames/kleding/vesten/
Voor de rest weet ik het ook niet. Heb er nog een aantal in de kast hangen. Van Promiss en die slijten bijna niet.... maar het zou ook kunnen komen doordat ik ze nooit draag.
http://www.marc-o-polo.nl/dames/kleding/vesten/
Voor de rest weet ik het ook niet. Heb er nog een aantal in de kast hangen. Van Promiss en die slijten bijna niet.... maar het zou ook kunnen komen doordat ik ze nooit draag.
dinsdag 24 april 2012 om 23:07
Het vervelende is dat ik helemaal niet thuis ben in de dure merken en ik weet dus niet wat kwaliteit is en wat niet Hoeft niet perse merk te zijn maar als iemand hier hele goede ervaringen heeft met de vesten van *noemeenswat* dan wil ik dat graag weten Dus meer persoonlijke ervaringen! Bedankt voor het meedenken iedereen verder
dinsdag 24 april 2012 om 23:54
Kijk anders eens in de outlet van Wehkamp. Daar staan nog een paar vesten. Gewoon bestellen en even kijken hoe het is. Bij flut zie je het vaak wel redelijk snel. Maar in de sale is het goedkoper en dan is het makkelijker om een wat duurder merk te proberen. Bij Zalando kijk ik veel minder vaak. Van die kleding weet ik paar winkels die de merken ook hebben hangen. Maar misschien hebben die ook nog wat. Het is toch uitproberen.
Je kan alles gewoon retour sturen als het niets is.
Je kan alles gewoon retour sturen als het niets is.