Mode & Beauty alle pijlers

Ik zoek een lang basic vest!

24-04-2012 21:08 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dat klinkt heel simpel maar ik ben ontzettend moeilijk en dus is het niet simpel :P H&M, Vero Moda, Esprit, V&D heeft alleen maar hele dunne flutvestjes. Ik heb het een paar keer een kans gegeven maar eindig na een paar maanden toch altijd met een vormeloos/pillend flutvest. En ik was met beleid ;)

Ik zoek dus een echt kwalitatief goed lang vest, van katoen ofzo, geen wol. Zoiets:

Mag best wat kosten maar ¤400,- voor 1 of ander duur merk waarvan de kwaliteit uiteindelijk hetzelfde is als van H&M uiteraard liever niet.
De Bijenkorf misschien?
Nou die van HenM zijn prima hoor.

Ik heb ook een aantal vesten (dit soort) en die gaan al 2 jaar zeker mee en zijn nog mooi
Zucht. Ik hoef die van de H&M niet. Dat vind ik flutdingen. Lubberige knoopsgaten ook, gauw uit model.

Bijenkorf al een paar keer bezocht maar in de kwaliteit die ik oke vond aanvoelen alleen korte modellen gevonden helaas..
Heb ze bij ons in Brabant bij de 2e-handswinkel gezien. Was echter wel in de winter...
Maar waarom geen wol? Echt wol is juist mooi.
Ben er allergisch voor :( Ja tis wellicht niet het juiste seizoen hiervoor haha, ik ben echt al jaren op zoek.
Expresso?

http://www.expresso.nl/vesten-en-truien/nl/page/1329/
Ik denk dat het deze tijd van het jaar steeds moeilijker zal worden, misschien lukt het online nog wel.

Je zou als je in de stad bent eens bij The Sting kunnen kijken. Daar hebben ze heel veel verschillende merken, voor dit soort basic dingen slaag ik daar altijd wel.
Ik heb net zon zwart vest gekocht bij de bijenkorf (van het merk mooia), 50%koring, van 80 naar 40euro..

Ook in lichtroze...
WE? ik heb daar vorig jaar zo'n vest gekocht.
Gaastra? Life time of long island collectie?
Hoe de kwaliteit is dat weet ik niet. Maar ze hebben wel vesten en ook eentje van 400 euro. Ik zou denken dat je deze site al gehad hebt.

http://www.marc-o-polo.nl/dames/kleding/vesten/

Voor de rest weet ik het ook niet. Heb er nog een aantal in de kast hangen. Van Promiss en die slijten bijna niet.... maar het zou ook kunnen komen doordat ik ze nooit draag.
Het vervelende is dat ik helemaal niet thuis ben in de dure merken en ik weet dus niet wat kwaliteit is en wat niet Hoeft niet perse merk te zijn maar als iemand hier hele goede ervaringen heeft met de vesten van *noemeenswat* dan wil ik dat graag weten Dus meer persoonlijke ervaringen! Bedankt voor het meedenken iedereen verder
Comma
(dan is zo'n vest rond de 90 euro en heb je goede kwaliteit)
Kijk anders eens in de outlet van Wehkamp. Daar staan nog een paar vesten. Gewoon bestellen en even kijken hoe het is. Bij flut zie je het vaak wel redelijk snel. Maar in de sale is het goedkoper en dan is het makkelijker om een wat duurder merk te proberen. Bij Zalando kijk ik veel minder vaak. Van die kleding weet ik paar winkels die de merken ook hebben hangen. Maar misschien hebben die ook nog wat. Het is toch uitproberen.

Je kan alles gewoon retour sturen als het niets is.
Collegestyle een winkel door heel nederland heeft echt hele mooie vesten, je betaalt er wat voor maar ze blijven echt heel lang goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven